Geggamoja
Seriöst, kan du sluta trolla i Apple-trådarna, GuW? Ingen tar dig på allvar och det där jävla tjatet börjar bli tröttsamt ...
Seriöst, kan du sluta trolla i Apple-trådarna, GuW? Ingen tar dig på allvar och det där jävla tjatet börjar bli tröttsamt ...
Jag har förstått att Apple-fanboysen helst vill stå oemotsagda när dom sprider sina interna irrläror om vad som är bäst, men då kan jag rekomendera ett flertal Macforum för det ändamålet.
Påstår man att något är marknadsledande när det inte är det så får man ta kritik.
Du kan väl hålla tjafsande som det här i apple vs android tråden..
Kan inte Apple-fanboys bara erkänna att dom helt orationellt tycker bättre om en underlägsen produkt, ungefär som tjejjer som skiter i all logik och köper prylen som är "sötast" även om den är sämre...
Jaha, så du menar att det här skulle bli typ hyllningstråden där bara dom som vill sprida felaktiga påståenden får skriva?
Förövrigt undrar jag vad den här tråden gör utanför datorforumet ÖHT, eftersom alla andra trådar har förpassats dit?
Och kan inte du erkänna att du hatar iOS bara för att det är Apple som står bakom?
Du övertygar ju ingen här. Bara Troll för hela slanten.
iPad2 gjorde mig sugen på att köpa en. Riktigt snygg och stilren mackapär. Det som just nu saknas är användningsområdet.. En kollega tyckte att den passar som en "toalett-dator", dvs en dator man använder när man bajsar.
iPad2 gjorde mig sugen på att köpa en. Riktigt snygg och stilren mackapär. Det som just nu saknas är användningsområdet.. En kollega tyckte att den passar som en "toalett-dator", dvs en dator man använder när man bajsar.
Digital fotoram kan ju vara ett bra användningsområde också
Mmm, prisvärt att ha den enbart som fotoram
Som sagt...Är det inte lite så att de som inte tycker som GuW i dessa frågor defineras som dumma i huvudet?
Har du också märkt att man bajsar mycket mer än tidigare med en iPad/iPhone än förut?
Ett tips från coachen är att sätta pensionären på ignorelistan. Han verkar leva för att irritera och inget annat. Sorglig varelse...
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |