Geggamoja
Det var inte det här, och nu hittar jag det fan inte, men skulle det här funka för dig?
Min bror har den och älskar den, men den blir fet som en laptop med sånt fodral. Det jag varit på jakt efter är något som täcker bara skärmen. Har också haft tankar på gamla PalmV-fodralet där man satte fast det i sidan där man kunde ha pennan.
Eller fattar ni om det nya fodralet från Apple kommer funka på gamla paddorna eller om min gamla saknar någon metall i fodralet för att skiten ska fastna?
Skulle ju vara fett om fodralet funkade, men vore ju typiskt apple att tvinga en köpa nytt allt ...
Precis vad jag menar. Det var nästan det som ALLA har gjort. Men nu när Apple gjorde det, fast lite annorlunda, då kommer alla andra göra det likadant. Och då kommer det inte längre vara något nytt, för att det "fanns" innan med.
Stativdelen var alltså inte det viktiga (för mig iaf) utan att den var tunn. Ipaden blir 2 ggr så tjock med det där tyvärr.
Vill alltså bara kunna langa ner aset i träningsväskan utan att vara rädd att skrapa skärmen. Sån där plastfilm är lite ghey tycker jag.
Last edited: