Frun har tjatat lite efter en men jag har sagt att hon skall vänta tills den nya släpps... med nya specsen finns det ingen anledning att inte köpa känns det som.
Självklart, hon får ju den gamle
Frun har tjatat lite efter en men jag har sagt att hon skall vänta tills den nya släpps... med nya specsen finns det ingen anledning att inte köpa känns det som.
Självklart, hon får ju den gamle
Har faktiskt inte köpt den gamle, ville inte köpa gråimport och när den väl släpptes var det för nära den nya versionen tyckte jag, så vi har avvaktat denna presentation.
Förstår hur du tänkte, samma här. I Sverige var de faktiskt så sent ute att det knappt var värt att köpa den, speciellt när 2:an redan "var på väg ut".
Blev ju sugen på att uppgradera enbart på grund av fodralet . Precis vad jag letat efter ju.
Steget? Jag skulle säga "flera promenader före"... oavsett vad vissa pensionärer här på forumet påstår!Apple ligger steget före som vanligt och Honeycomb känns lika hett som en pissljumen folköl
Fast det fodralet har ju funnits som tillbehör till den gamla sedan den släpptes ungefär?
Jag har då sett exakt det konceptet (kanske med kardborre eller tryckknapp istället för magnet) på någon nyhetssida för länge sedan.
Absolut, det har funnits skärmskydd, väskor, själv-klistrade filmer mm till alla paddor. Inte minst iPaden. Men om ett par dagar/veckor påstår man att de har nu har funnits sen -84 så det är inte så konstigt att alla gör det. Fast ingen massproducerat det tills idag.
Inte förrän Apple sätter det på sin vara så ska alla ha det.
Stor chansning här av mig, men räkna med att 8-9/10 har en liknande lösning inom 6-12 månader. Och inte då heller kan jag påstå att någon har kopierat något från Apple. För det är den bistra sanningen...
När du säger det så hade jag ett sånt fodral med magnet till min Palm.
Jag använde det dock inte så mycket då den ändå inte gick att peka på utan att hålla fast den, och orginalfodralet då var mycket bättre.
Fast nu tänkte jag på iPad fodral faktiskt, jag är helt övertygad om att det var ett av dom första fodralen till orginbal iPaden jag såg.
I övrigt har jag läst lite recentioner, inte ens Gustav på Feber lyckas riktigt bli lyrisk öven pad2. (och han runkar till en bild av en Newton)
Ett par inte allt för imponerande kameror och en dualcore processor känns som ganska standard i segmentet, ingen 3D, ingen annan revolutionerande funktionalitet.
Tunnare, snabbare och med bra batteritid...
Inget jag skulle byta bort den första generationen mot.
Fast nu tänkte jag på iPad fodral faktiskt, jag är helt övertygad om att det var ett av dom första fodralen till orginbal iPaden jag såg.
Fast det fodralet har ju funnits som tillbehör till den gamla sedan den släpptes ungefär?
Jag har då sett exakt det konceptet (kanske med kardborre eller tryckknapp istället för magnet) på någon nyhetssida för länge sedan.
Jaha, vad tycker ni om iPad2 då?
Skillnaden här är att denna fästs helt med magneter och inget på baksidan (som jag förstått det). De till första iPad är fodral som även täcker baksidan.
Länk? Jag har iaf aldrig sett det och jag har letat ...
Riktigt riktigt läcker!
Dock är det fortfarande iOS bakom det vackra skalet..
Förmodligen på Feber eller någon av IDG's sidor som jag läser på telefonen när jag har tråkigt, för jag söker ju inte aktivt Applenyheter.
checka de två klippen på http://www.apple.com/ipad/#video så blir allt klart som korvspad
Tror du smuttat på wirren nu igen för jag har aktivt letat och detta är en nyhet för mig.
Inte bara gogglat utan även besökt massa butiker här i stan utan att hitta något liknande.
Det var inte det här, och nu hittar jag det fan inte, men skulle det här funka för dig?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|