Vad är skillnaden med 4.1 förutom "Gamecenter"?
Märker inget.
Ska väl va hdr me nått tillägg till kameran, sen buggfixar för 3G oc 4an
*edit* HDR är bara för 4an
Last edited:
Vad är skillnaden med 4.1 förutom "Gamecenter"?
Märker inget.
Några på jobbet har fått Samsung Galaxy, vilken pinsam kopia! Jag skulle inte ens byta min 3G mot den.
Är det nån som har tips på ett smidigt program att konvertera videofilmer med?
På pappret är många telefoner väldigt bra, men i näven så inser man att dom inte är i närheten av apple när de kommer till prestanda och känsla i touchen Jag kände på x10 för nån vecka sen och den va ju redigt trög, tom jämfört med 3gs´en..
Videora för PC och Reduxdecoder på Mac.
På pappret är många telefoner väldigt bra, men i näven så inser man att dom inte är i närheten av apple när de kommer till prestanda och känsla i touchen Jag kände på x10 för nån vecka sen och den va ju redigt trög, tom jämfört med 3gs´en..
Någon som hunnit uppdatera till 4.1 ännu? Kommentarer?
Blir fotona bättre ? Är Game-center något o ha ?
Tänkte hoppa på det där ikväll men är som sagt lite nyfiken på andras erfarenheter här?
Säkert avhandlat förut, men gratisprogrammen för "SMS" är ju onekligen smarta. Finns ingen anledning att betala för SMS till folk som har ajfån.
Har du provat flera och kan därmed rekomendera ett specifikt?
Lättare att få med vännerna på det hela om man har ett bra program att föreslå.
WhatsApp kör jag med och det har funkar bra, kostar 7:- men det tjänar man ju in fort om man betalar för sms:n.
Jag tog första bästa som var gratis, Text Me. Fungerar fint, men glöm inte att slå på push.Har du provat flera och kan därmed rekomendera ett specifikt?
Lättare att få med vännerna på det hela om man har ett bra program att föreslå.
WhatsApp kör jag med och det har funkar bra, kostar 7:- men det tjänar man ju in fort om man betalar för sms:n.
Jag tog första bästa som var gratis, Text Me. Fungerar fint, men glöm inte att slå på push.
Behöver inte dom som ska ta emot sms:et ha samma program?
Ping har jag kört som gratis-"sms", problemet är som sagt att få andra att ha samma app.
Om det nu är ett problem att ett SMS kostar 36 öre att skicka, och ett problem att få alla att använda samma app för gratis meddelade, varför inte använda MSN?
Det är standard sedan många år tillbaka, och fungerar både på andra telefoner och på datorer.
men jag stör mig som FAN på att jag inte kunde flytta GC från huvudskärmen... promoskit!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |