Vad är skillnaden med 4.1 förutom "Gamecenter"?
Märker inget.
Ska väl va hdr me nått tillägg till kameran, sen buggfixar för 3G oc 4an
*edit* HDR är bara för 4an
Last edited:
Vad är skillnaden med 4.1 förutom "Gamecenter"?
Märker inget.
Några på jobbet har fått Samsung Galaxy, vilken pinsam kopia! Jag skulle inte ens byta min 3G mot den.
Är det nån som har tips på ett smidigt program att konvertera videofilmer med?
På pappret är många telefoner väldigt bra, men i näven så inser man att dom inte är i närheten av apple när de kommer till prestanda och känsla i touchen Jag kände på x10 för nån vecka sen och den va ju redigt trög, tom jämfört med 3gs´en..
Videora för PC och Reduxdecoder på Mac.
På pappret är många telefoner väldigt bra, men i näven så inser man att dom inte är i närheten av apple när de kommer till prestanda och känsla i touchen Jag kände på x10 för nån vecka sen och den va ju redigt trög, tom jämfört med 3gs´en..
Någon som hunnit uppdatera till 4.1 ännu? Kommentarer?
Blir fotona bättre ? Är Game-center något o ha ?
Tänkte hoppa på det där ikväll men är som sagt lite nyfiken på andras erfarenheter här?
Säkert avhandlat förut, men gratisprogrammen för "SMS" är ju onekligen smarta. Finns ingen anledning att betala för SMS till folk som har ajfån.
Har du provat flera och kan därmed rekomendera ett specifikt?
Lättare att få med vännerna på det hela om man har ett bra program att föreslå.
WhatsApp kör jag med och det har funkar bra, kostar 7:- men det tjänar man ju in fort om man betalar för sms:n.
Jag tog första bästa som var gratis, Text Me. Fungerar fint, men glöm inte att slå på push.Har du provat flera och kan därmed rekomendera ett specifikt?
Lättare att få med vännerna på det hela om man har ett bra program att föreslå.
WhatsApp kör jag med och det har funkar bra, kostar 7:- men det tjänar man ju in fort om man betalar för sms:n.
Jag tog första bästa som var gratis, Text Me. Fungerar fint, men glöm inte att slå på push.
Behöver inte dom som ska ta emot sms:et ha samma program?
Ping har jag kört som gratis-"sms", problemet är som sagt att få andra att ha samma app.
Om det nu är ett problem att ett SMS kostar 36 öre att skicka, och ett problem att få alla att använda samma app för gratis meddelade, varför inte använda MSN?
Det är standard sedan många år tillbaka, och fungerar både på andra telefoner och på datorer.
men jag stör mig som FAN på att jag inte kunde flytta GC från huvudskärmen... promoskit!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|