simpsonscentral.org
spcentral.us
fgcentral.com
Fina länkar där du kan streama Simpsons Family guy och South park till iphonen. Funkar med 3g mé
Fan va nice!
Är ju nästan för bra!
Nu har jag haft min iPhone 4 i ett par veckor, och kan som icke-fanboy göra en första utvärdering.
Skärmen är verkligen bra, gränssnittet är som alltid väldigt smidigt och formatet är behändligt. Tung och gedigen känsla.
Men.
iTunes är ett sektprogram som drar ned totalbetyget något oerhört, gyroskopet/vändbarheten fungerar jävligt segt i vissa applikationer och 7500 kr är 1500 kr för mycket (32 GB).
Hur tycker ni att mottagningen fungerar på IPhone 4? En kompis köpte en nyligen och han sa att om han visste hur dålig mottagning telefonen hade hade han köpt någon annan. Han har för övrigt ingen annan erfarenhet av IPhone sedan tidigare.
Ni som har 16 GB, klarar ni er bra trots GPS musik och många program?
Jag funderar på om man ska ta sig en 32:a. Min förra 16 klarade sig men den höll på att bli full...
16GB i en iPhone 4 är lika mycket som 16 GB i en 3GS eller vad du nu hade för någon innan
Så om din förra på 16GB nästan va full å du tänker ha minst lika mycket i en iPhone 4 så borde ju en 32GB vara liiiite bättre
Jo, klart att det liiiiite bättre. Det är även liiiiiite dyrare.
Frågan är kanske felaktigt ställd,
Är det värt 1000-1500 kr att ha 32GB?
16GB i en iPhone 4 är lika mycket som 16 GB i en 3GS eller vad du nu hade för någon innan
Så om din förra på 16GB nästan va full å du tänker ha minst lika mycket i en iPhone 4 så borde ju en 32GB vara liiiite bättre
Hur tycker ni att mottagningen fungerar på IPhone 4? En kompis köpte en nyligen och han sa att om han visste hur dålig mottagning telefonen hade hade han köpt någon annan. Han har för övrigt ingen annan erfarenhet av IPhone sedan tidigare.
Teoretiskt sett kan dom ju behålla metallramen, bara inte koppla in den, och istället koppla in en stripline antenn som dom limmar fast inuti bakstycket, så är problemet löst, eller baka in metallramen i epoxy så att den blir isolerad.
Men jag tror inte heller att en mexikansk operatör skulle veta det först av alla....
Fast det är inte bara att koppla in en strip line-antenn. Det tar månader att utveckla en sådan för att klara alla speckrav och det är inte ens säkert att det går att lösa eftersom designen på telefonen i övrigt inte är gjord för detta från början. Man ska ju inte bara täcka in ett frekvensband nuförtiden. Det är ju minst 5 band för enbart telefonin som ska fixas, och utöver det blåtand, GPS och WLAN.
Om man mot all förmodan lyckades med det miraklet så kvarstår att hela luren återigen måste genomgå en fullständig type approval för att få säljas, och detta tar också tid.
Antennprestandan är tyvärr ganska dålig även på min 3GS. Jag står dock ut med lite tappade samtal och flackande 3G-mottagning eftersopm jag gillar luren skarpt i övrigt .
Någon som har antennproblem med 4:an? Jag har inte märkt någon skillnad mot min gamla 3G jallafall. Men någon sa att vi har starkare när i Sverige än yankidoodles AT&T.
Någon som har antennproblem med 4:an? Jag har inte märkt någon skillnad mot min gamla 3G jallafall. Men någon sa att vi har starkare när i Sverige än yankidoodles AT&T.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|