När man synkar telen görs det backup då? Vad är isåfall skillnaden mot att högerklicka och välja "backa upp iphone"?
Inga problem med mottagningen hur mycket jag än försöker. Jag bor dessutom på landet.Någon som har antennproblem med 4:an? Jag har inte märkt någon skillnad mot min gamla 3G jallafall. Men någon sa att vi har starkare när i Sverige än yankidoodles AT&T.
Ikväll släpps iOS 4.1. För den som inte orkar vänta finns det att hämta här. Installerade utan problem på min 3G.
Äntligen. Bara hoppas på att jb´t kommer snart då
Vad ska man stänga av för att inte nallen ska ligga och uppdatera allt i bakgrunden?
Drar till tyskland i helgen och man vill ju ha nallen med sig men helst inte komma hem till en räkning deluxe
Finns det nån generell offknapp för uppdateringar/datauppkoppling som plockar alla app:ar, inte bara dom officiella?
Om apple verkligen vill lösa ett problem, så här dom designat en multitrap stripline för 5 band innan morgonfikat.
jag hade ett program på datorn för att beräkna och designa striplines på kretskort, shareware versionen kunde dock bara räkna med två traps, alltså tre band.
Apple här nog råd med fullversionen...
Det som kan ta tid är att få den godkänd, men även det kan dom ha hunnit med.
Den förra antenner passerade ju, så speciellt omfattande verkar ju inte testerna vara...
Enklast är dock att dom köper in en färdig antennkonstruktion från någon.
Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Data-roaming. Stäng av den and you're all set.
Hmm. Stängde av den, ställde all mail till manuell, stängde av push till allt och nollade användandet.
1 timme senare hade jag använt totalt 22kB utan att röra telefonen
Är inga stora datamängder men hade ändå varit intressant att se vilka app:ar som ligger uppkopplade.
Hmm. Stängde av den, ställde all mail till manuell, stängde av push till allt och nollade användandet.
1 timme senare hade jag använt totalt 22kB utan att röra telefonen
Är inga stora datamängder men hade ändå varit intressant att se vilka app:ar som ligger uppkopplade.
Den kollar väl fortfarande mms, plus att det där valet inte spelar någon roll när du använder din normala leverantör. Anyhow, jag är i Finland 2-3 veckor varje år, och då är det dödstyst om luren förutom sms och telefoni.
Aaa. Jag som kopplade långsamt och inte läste texten under så noga
Då får jag väl helt enkelt hålla lite koll på dataräknaren när man åker över gränsen till Tyskland
Aaa. Jag som kopplade långsamt och inte läste texten under så noga
Då får jag väl helt enkelt hålla lite koll på dataräknaren när man åker över gränsen till Tyskland
Kunde man inte köra med RedSn0w på 4.1 beta?
I så fall borde den dyka upp ganska snabbt även till den skarpa
Hoppas allt funkar så man kan lämna 3.1.2
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2