Hade du inte mobileme på den gamle?
Inte bara jag som blev väckt en timme för tidigt idag va?
Hur många fel ska dom göra med detta? TRE ggr är fan inte ok på en så simpel funktion.
Ja?
Inte bara jag som blev väckt en timme för tidigt idag va?
Hur många fel ska dom göra med detta? TRE ggr är fan inte ok på en så simpel funktion.
För en som haft gratis mobil ända sen tiden då dom var svartvita och snake var hett, vart köper man en iPhone med abb. till bäst lösning/pris? Tänkte faktiskt börja betala för att ringa.. Är det 3 som gäller eller finns det nå bättre?
Eller ska man rent av skita i iPhone och hoppa på Android-tåget istället? Jag hatar ju iTunes nå så in åt helvete, dock älskar jag min iPod
Mao. Vad ska man ha om man vill va så där hipp & ball, samt vart ska man köpa det?
Mao. Vad ska man ha om man vill va så där hipp & ball, samt vart ska man köpa det?
iPod gör så med blandalbum. Den sorterar alltid upp låtarna efter artist istället. Om du stänger av automatisk hantering av musiken så bör du slippa det beteendet om du inte gillar det i framtiden.
Å andra sidan kommer du förmodligen istället att få samma artist på flera ställen när du gör en sortering efter det.
Du får välja det som känns minst obekvämt.
Du här alltså en separat väckarklocka och inga blandskivor?
Hur mycket datatrafik gör man av med? 10GB säger mig ingenting i normalt surfande & "iPhoneägande". Är det mycket eller lite om man ska använda telefonen till mer än bara ringa? GPS, Spotify osv osv. Sen, 3 eller 10mbit/s, klarar man sig på 3 eller är man bara dumsnål då? Funderar mellan Telenor Fast pris eller 3 Pott, alt. 3Surf om 10GB är "mycket" datatrafik. Help!
Jag har 3gb trafik och har använt hälften på en månad, använder inte spotify så det kanske drar iväg, kan du inte testa 3 och uppgradera till 10 om det behövs?
Får kolla upp det, snittet i Sverige enligt PTS är 2,4GB, men det säger ju inte så mycket tyvärr. Hastighet då? Haft 100/100 hemma för länge för att komma ihåg hur det är med lägre hastighet. 1/3 eller 10Mbit/s verkar man få välja på.. 1Mbit/s är ju uteslutet enbart för att det är sämst, klarar man sig på 3 eller sliter man sig i håret då?
Jovisst, men som vanligt med Android fick de väl vänta ett tag på sin app. Företagen vet vilken plattform som ska prioriteras förstSpotify finns väl även för androider?
Eller köp det du vill ha, men gå inte med i sekten, hylla inte det du här köpt och påstå att det är felfritt, för det är sååå tröttsamt...
Apple har alltså inte lyckats fixa buggen i senaste uppdateringar då, utan det är fortfarande upp till användarna att stänga av dom saker som tokdrar ur batteriet?
Markera alla låtar i albumet, tvåfingerklicka/högerklicka och välj "Visa Info" och där bockar du i att det är en samling... voila så har det blivit ett album av det.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|