iPhone-tråden

sportbike

Guest
Fråga:
Om man på sin iPhone ständigt är inloggad på App Store, påverkar det batteritiden?

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Japp, fixade och funkar fint :)

ja det var bra mycket snabbare än greenpois0n, jag har kört utan jb sen 4.3 kom och nu undrar jag om jag verkligen ska orka hålla på och greja igen, man får ju starta om nån gång emellanåt men nu utan jb har jag inte startat om sen jag uppgraderade till 4.3 så jag hade glömt pinkoden, måste bara bestämma mig om det är tråkigt när det funkar hela tiden eller inte, tror nästan det :confused:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Styrkan med iphonen är ju just att man slipper fippla. Skönt som fan i en verklighet full av it-fippel. :fakta Därav, trots inbiten, långvarig it-geek-ådra, nada JB för mig.

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Styrkan med iphonen är ju just att man slipper fippla. Skönt som fan i en verklighet full av it-fippel. :fakta Därav, trots inbiten, långvarig it-geek-ådra, nada JB för mig.

Ja gillar man att djävlas så är det ju fel telefon, jag är ju lite så att om det bara funkar så blir det lätt tråkigt. Det har ju i och för sig varit rätt skönt att inte fylla telen så full med skit så att det kantrar till slut så det blir nog bara 5 column springboard och scrollingboard nu trots att jag köpt en massa cydia apps, det är ju snart sommar!

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
ja det var bra mycket snabbare än greenpois0n, jag har kört utan jb sen 4.3 kom och nu undrar jag om jag verkligen ska orka hålla på och greja igen, man får ju starta om nån gång emellanåt men nu utan jb har jag inte startat om sen jag uppgraderade till 4.3 så jag hade glömt pinkoden, måste bara bestämma mig om det är tråkigt när det funkar hela tiden eller inte, tror nästan det :confused:

Äh, jag startar om ibland ändå, mest mentalt då det känns som (troligen inte) det går snabbare efter en restart :tummenupp

Äh, igentligen hade inte jag behövt JB, men gjorde det mest för att det går :D

jag är ju lite så att om det bara funkar så blir det lätt tråkigt.

Agree :glömdet

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag gjorde en backup och körde på bara, kan vara inbillning men det känns som att allt går aningen smidigare och det har ju inte hänt förr direkt.

Behöver man mao. inte mecka om sina JB:appar eller nåt?

Bara uppdatare med iTunes o sen köra JB-progget o allt är som innan eller bättre? Verkar ju väldigt smutt...

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Behöver man mao. inte mecka om sina JB:appar eller nåt?

Bara uppdatare med iTunes o sen köra JB-progget o allt är som innan eller bättre? Verkar ju väldigt smutt...

Ahaa, jag har inte haft jb sen 4.2.1, ska man få det samma som innan bör man nog använda både pkgbackup med dropbox och backboard, har för mig att det fixade det hela, ett djävla pillande alltså, ingen som hittat ett smidigare sätt?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ahaa, jag har inte haft jb sen 4.2.1, ska man få det samma som innan bör man nog använda både pkgbackup med dropbox och backboard, har för mig att det fixade det hela, ett djävla pillande alltså, ingen som hittat ett smidigare sätt?

Jag har fortfarande 4.1 :rodnar

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Kan nånn förklara vad och hur man använder installous, fattar verkligen inte :rodnar

Försökte installera installous 4 (till 4.3.1) men hittade ingen som funkade i Cydia?!

Edit: I get it :D

Last edited:

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Kan nånn förklara vad och hur man använder installous, fattar verkligen inte :rodnar

Försökte installera installous 4 (till 4.3.1) men hittade ingen som funkade i Cydia?!

Edit: I get it :D

Vet vad det är men aldrig använt det, man får ju lön av kommunen så appar för 7 spänn har man ju råd med.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
En jobbarkompis prata om nån skyddsfilm för displayen som skulle vara "Developed by U.S Army/Nasa" och helt omöjlig (...) att repa, vad snacka han om samt vart köper jag den?

Samt, Navigon-appen, bra skit eller rent skit? 850:- för en GPS är ju som hittat om den funkar bra. Reviews'en lovar ju guld & gröna skogar..

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...