Fråga:
Om man på sin iPhone ständigt är inloggad på App Store, påverkar det batteritiden?
JB redsnow ute till 4.3.1
Japp, fixade och funkar fint
Styrkan med iphonen är ju just att man slipper fippla. Skönt som fan i en verklighet full av it-fippel. Därav, trots inbiten, långvarig it-geek-ådra, nada JB för mig.
ja det var bra mycket snabbare än greenpois0n, jag har kört utan jb sen 4.3 kom och nu undrar jag om jag verkligen ska orka hålla på och greja igen, man får ju starta om nån gång emellanåt men nu utan jb har jag inte startat om sen jag uppgraderade till 4.3 så jag hade glömt pinkoden, måste bara bestämma mig om det är tråkigt när det funkar hela tiden eller inte, tror nästan det
Styrkan med iphonen är ju just att man slipper fippla. Skönt som fan i en verklighet full av it-fippel. Därav, trots inbiten, långvarig it-geek-ådra, nada JB för mig.
jag är ju lite så att om det bara funkar så blir det lätt tråkigt.
Någon som provat JB på iOS 4.3.1 ännu?
Japp sen i går.
Inga konstigheter eller andra saker utöver vanlig backup som man måste tänka på?
Jag gjorde en backup och körde på bara, kan vara inbillning men det känns som att allt går aningen smidigare och det har ju inte hänt förr direkt.
Behöver man mao. inte mecka om sina JB:appar eller nåt?
Bara uppdatare med iTunes o sen köra JB-progget o allt är som innan eller bättre? Verkar ju väldigt smutt...
Ahaa, jag har inte haft jb sen 4.2.1, ska man få det samma som innan bör man nog använda både pkgbackup med dropbox och backboard, har för mig att det fixade det hela, ett djävla pillande alltså, ingen som hittat ett smidigare sätt?
Kan nånn förklara vad och hur man använder installous, fattar verkligen inte
Försökte installera installous 4 (till 4.3.1) men hittade ingen som funkade i Cydia?!
Edit: I get it
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |