iPhone-tråden

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En jobbarkompis prata om nån skyddsfilm för displayen som skulle vara "Developed by U.S Army/Nasa" och helt omöjlig (...) att repa, vad snacka han om samt vart köper jag den?

Samt, Navigon-appen, bra skit eller rent skit? 850:- för en GPS är ju som hittat om den funkar bra. Reviews'en lovar ju guld & gröna skogar..

Är väldigt nöjd med den. den slår dock inte en "riktigt" GPS tycker jag. Har inte provat någon antennförstärkare.
Jag har JB:at och tog därmed hem appen gratis

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
En jobbarkompis prata om nån skyddsfilm för displayen som skulle vara "Developed by U.S Army/Nasa" och helt omöjlig (...) att repa, vad snacka han om samt vart köper jag den?

Samt, Navigon-appen, bra skit eller rent skit? 850:- för en GPS är ju som hittat om den funkar bra. Reviews'en lovar ju guld & gröna skogar..

Jag tycker den funkar riktigt bra, körde till Åre med den och en Tomtom bredvid varandra och på hemvägen sket vi i Tomtomen.

Men om du inte har bråttom så håll ut och kolla ofta för de kör halva-priset-kampanjer lite då o då, jag köpte Navigon när det var alla hjärtansdagkampanj för 418:-.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Vet vad det är men aldrig använt det, man får ju lön av kommunen så appar för 7 spänn har man ju råd med.

Nja, jag köper mina appar också, jag tänker mer på om det fanns icke godkända appar i installous som tex. scanna av nätverk som ju inte godkännts av apple!

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Nja, jag köper mina appar också, jag tänker mer på om det fanns icke godkända appar i installous som tex. scanna av nätverk som ju inte godkännts av apple!

Ahaa,kanske finns lite roligheter där då. Jag hittade en app som heter scany tror jag det var, mycket funktioner i den men inget jag använder längre.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

Har du installerat installous via cydia? isåfall är det bara starta appen och söka efter det du vill ha precis som i itunes.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4

Zagg eller motsvarande skydd. Värdelöst shit för dagliga användningen om du frågar mig, känns som att smeka en apelsin hela dagarna.
Köp ett Kina-skydd och lägg pengarna på Navigon appen som är super!

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Hej på Er.

Jag har för mig att jag läste att man kunde föra över alla sina appar m.m. från sin 3GS till sin nya 4:a? Orkar ju inte leta igenom hela denna tråden. Någon som vet hur man gör?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Zagg eller motsvarande skydd. Värdelöst shit för dagliga användningen om du frågar mig, känns som att smeka en apelsin hela dagarna.
Köp ett Kina-skydd och lägg pengarna på Navigon appen som är super!

Beror lite på va man gillar.. Kina skydden från teknikmagasinet t ex.. sitter bättre och är halare att använda. Men slits fortare. copter eller zagg håller bättre mot repor men är inte mycket bättre i övrigt. Till min iphone hade jag kina skydd.. Till min nuvarande finns det inte så får köra zagg..

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Beror lite på va man gillar.. Kina skydden från teknikmagasinet t ex.. sitter bättre och är halare att använda. Men slits fortare. copter eller zagg håller bättre mot repor men är inte mycket bättre i övrigt. Till min iphone hade jag kina skydd.. Till min nuvarande finns det inte så får köra zagg..

Ett alternativ till Kina-skydden är belkins clear overlay. De slits inte det minsta och kostar en bråkdel av zaggskydden.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ett alternativ till Kina-skydden är belkins clear overlay. De slits inte det minsta och kostar en bråkdel av zaggskydden.

Jag köpte nått två pack skydd på teknikmagasinet för en hundring. Ingick både för fram och baksida. Har haft det på någon månad utan att byta och än har jag inte fått en enda repa i skyddet, funkar riktigt bra. Kommer definitivt köpa samma igen om jag behöver! Känns och syns inte alls! Rekomenderas Mao.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Jag har den i Fånen.. Funkar riktigt bra.. Dock köpte jag den med havla priset kampanj (som Carnivore skrev om tidigare)...
Då var den absolut värd pengarna...
Skulle iofs nu efter att ha testat den även kunna betala full pris för den funkar... :D

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...