powerglide
Glad amatör
Edit: Passar bättre i Android-spammar-tråden
Kamerasymbolen har försvunnit från min skärm, hur lockar jag fram den?
Hur bra klarar man sig på 16 gig versionen av 4S, om man tänkt filma lite i HD upplösning och kanske ha ett par program som kräver utrymme samt lite musik och bilder? Blev erbjuden att köpa en olåst 4S för ett bra pris, helt oanvänd i kartong av en som arbetar i mobilbranschen. Funderar på att avböja och köpa en 32 gig istället senare.
Idag har jag en 8 gig´s version av 3G, men den är ett gränsfall när det gäller lagringsutrymme. Samtidigt har jag inte känt behov av något mer egentligen. Men så har ju 3G en värdelös kamera och filmar inte.
Jag hade inte betalat den extra lusentappen det skiljer mellan en 16 och 32 om jag skulle köpa. Om du dessutom fått ett bra pris på en 16Gb så kör på det
Filmer och bilder går alltid att flytta över till datorn om man skulle få eventuell platsbrist i telefonen.
Nu vet jag ju inte hur andra är, men om jag ska vara ärlig mot mig själv så är ju de flesta bilder jag tar med mobilen bara skit egentligen. Tittar på dem någon gång eller två. Sen ligger dem bara å skräpar. Vill jag ha dem kvar så mailar jag över dem till datorn.
Hur bra klarar man sig på 16 gig versionen av 4S, om man tänkt filma lite i HD upplösning och kanske ha ett par program som kräver utrymme samt lite musik och bilder? Blev erbjuden att köpa en olåst 4S för ett bra pris, helt oanvänd i kartong av en som arbetar i mobilbranschen. Funderar på att avböja och köpa en 32 gig istället senare.
Idag har jag en 8 gig´s version av 3G, men den är ett gränsfall när det gäller lagringsutrymme. Samtidigt har jag inte känt behov av något mer egentligen. Men så har ju 3G en värdelös kamera och filmar inte.
Det står säkert nånstans i tråden, men jag orkar faktiskt inte läsa igenom så många sidor..
Hur laddar man ner musik till luren? Genom iTunes och koppla den till laptopen? Har precis köpt en 4s, men har inte haft iPhone innan.
Bra synpunkter, jag är heller ingen som sparar på bilderna tagna med mobilen, men jag är heller ingen som sitter och raderar dem förrän jag ska byta ut telefonen i fråga. Den bättre kameran i IPhone 4 borde innebära att bilderna tar mer plats än på föregångarna. Detsamma gäller video filmning. Anledningen att jag tänkte att det kunde vara bra med lite större minne är att jag tänkt filma med HD kameran från bilen med hjälp av Harry´s Laptimer Pro och man kanske inte alltid har en dator att föra över bilderna på i närheten.
Eftersom han inte kunde ordna de två större modellerna är det egentligen inte så mycket att fundera över om man som jag tänkt köpa en olåst 4S kontant istället för att binda upp abonnemanget. Men jag ska ändå ta och fundera på saken ett slag
Tusen tack, får prova det genast!
Spotify i mobilen har jag, men jag vill kunna ha låtar liggande i telefonen också.
Kamerasymbolen har försvunnit från min skärm, hur lockar jag fram den?
Jag gick från 32gb 3GS till 16gb 4S. Blev inte alls bra så jag väntar på en 32gb 4S nu så får sambon ta 16gb:arn. Tänkte att det skulle räcka eftersom jag kör spotify men känner att den snart är full...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|