sportbike
Guest
någon som vet något program där man kan kolla hur mkt gb man förbrukat av sitt internet ?
på min SE hade jag 3G Watchdog som funkade prima, någon som vet något liknande ?
Finns en app som heter "Datamätare" och kostar 7 bagis.
någon som vet något program där man kan kolla hur mkt gb man förbrukat av sitt internet ?
på min SE hade jag 3G Watchdog som funkade prima, någon som vet något liknande ?
För att inte tala om hur mycket exklusivare det känns att "Fäjce Tajma" jämfört med att ringa ett videosamtal med en gammal Nokia
Skillnaden är att nu funkar det, hade en N95:a och man hade tur om det inte bara blev en frusen bild när man provade.
Det var nog bara din Nokia, jag känner en döv tjej och hon och hennes vänninnor har snackat teckenspråk på telefon sedan dom första telefonerna med videosamtal kom.
Själv tror jag att jag har provat videosamtal en gång eller så, så att mina erfarenheter är begränsade.
Men visst hade man kunnat hoppas att ALLA tillverkare hade jobbat för och med plattformsoberoende standarder när dom utvecklade, bara en sån sak som att standardisera en laddkontakt så att man kan låna laddare vart än man kommer har ju tagit en evighet, men nu börjar det närma sig.
Någon mer än mig som har problem med inbäddadade youtubeklipp efter upgraderingen av SH? När jag använder någon iPryl så blir det bara svart bild med ljud.
Känner själv ett par döva samt dövtolkar och även de hade problem med den tidigare tekniken plus att den var oskäligt dyr... 5:-/min var inte ovanligt i tariffen för videosamtal.
Men nog var det ballt att se hur ena tjejen står på nattklubb och "snackar" i telefon...
Men så som den tekniken funkade kontra Facetime eller Skype så är det en Fred Flinta-bil vs Tesla Roadster.
Och yes, om ändå alla kunde enas och det är väldigt intressant att alla stora spelarna på marknaden enats om micro-usb som standard MEN förbannade Apple verkar inte hänga med på tåget riktigt ändå utan erbjuder en adapter till sin dock-kontakt.
Hoppas innerligt att det kommer finnas en micro-usb i iPhone5 nästa sommar/höst när den kommer, annars blir det ett stort minus från min sida.
Kan man få ut ljud ur micro USB eller kommer det i så fall krävas att man kopplar in ljudet via 3,5mm proppen?
Grymt skönt att bara plugga in en sladd när man ska lyssna på musik i bilen, plopp så både låter det och laddas!
Kan man få ut ljud ur micro USB eller kommer det i så fall krävas att man kopplar in ljudet via 3,5mm proppen?
Grymt skönt att bara plugga in en sladd när man ska lyssna på musik i bilen, plopp så både låter det och laddas!
Microusb skall klara allt som vanliga usb klarar, det är bara en micro-kontakt istället för den vanliga.
Jo, skickar man ljudet som seriell data enligt USB standard så funkar det, men då krävs ju en D/A omvandlare någonstans på sladden.
Då är det ju betydligt enklare att blåtanda ljudet, så jag är nöjd bara standarden på laddningen går igenom, jag kan leva med att inga andra funktioner fungerar när jag lånar billaddaren av någon.
Apple skulle väl förövrigt behålla sin standardiserade kontakt i botten och ha en microUSB enbart för laddning någon annanstans för att uppfylla EU kravet på standardiserade laddare (på 5an), dvs dom flesta kommer främst att använda Applekontakten och dom tillbehör dom redan har...
Min iPhone har slutat fråga efter lösenord när jag hämtar appar. Någon som vet hur jag får igång "lösenordsfrågan" igen?
För mig så får jag frågan på första appen men inte på andra om jag tar dom inom en visst tid. Det är rätt skönt kan jag tycka. Men du borde kunna logga in nånstans på nätet o göra inställningar i ditt konto?
För mig så får jag frågan på första appen men inte på andra om jag tar dom inom en visst tid. Det är rätt skönt kan jag tycka. Men du borde kunna logga in nånstans på nätet o göra inställningar i ditt konto?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|