Wagge
Kiruna?
Jag kör win7 och det funkar utmärkt. Har dock inte ställt in något speciellt...
Kör du möjligtvis win7?
EDIT: HITTADE DET ställde in så att jag kör itunes som administratör.
Nope, kör inte win 7. Jag har också ett ytterligare problem. När jag synkar telefonen så får jag upp något felmeddelande som har med auktoriserad att göra tror jag och efter synkningen kan jag inte köra apparna. Jag kan inte heller ta bort appar i iTunes. Mycket skumt. Om jag inte synkar programmen funkar det.
Nope, kör inte win 7. Jag har också ett ytterligare problem. När jag synkar telefonen så får jag upp något felmeddelande som har med auktoriserad att göra tror jag och efter synkningen kan jag inte köra apparna. Jag kan inte heller ta bort appar i iTunes. Mycket skumt. Om jag inte synkar programmen funkar det.
Du måste auktorisera din dator för att kunna synka dina appar.
Starta iTunes->menyn Affär->Auktorisera dator-> fyll i dina inloggningsuppgifter till AppStore. Klart!
Yo iPhone nerds!
Jag har till slut kapitulerat. Jag är besegrad, slagen och förnedrad.
Med mössa i hand beställde jag en iPhone 3GS idag men naturligtvis är de slut överallt och det är väntetid på de nya.
Nu beställde jag dock en vit som inte är lika vanlig som den svarta varianten vilket är lite märkligt då alla appleprylar är vita.
Hur som helst.
Någon här inne måste känna nån som känner nån som känner nån som jobbar på telia och kan ge lite inside tips om när det tänks dyka upp nya telefoner.
Tala även om för dom att om dom ser en vit iphone med "Forsberg" skriven på den så se till att rappa på!!
det är exakt samma problem som jag hade, så testa att köra itunes som admin eftersom att problemet kan uppstå även under xp och vista.
detta är den självklara lösningen som tyvärr inte fungerade.
Jag har också gjort detta i iTunes och det fungerade inte. Men jag ska prova att köra itunes som admin. Jag försökte igår efter att jag såg ditt svar men jag hittade inte riktigt hur man gör detta. (Kör vista )
Ursäkta en nybörjare på denna lur, men kan man, om man har USB-uttag på bilstereon, koppla in den och få den att funka som en musikspelare, eller måste man ha en speciell dockningsgrej?
Y
Någon här inne måste känna nån som känner nån som känner nån som jobbar på telia och kan ge lite inside tips om när det tänks dyka upp nya telefoner.
Tala även om för dom att om dom ser en vit iphone med "Forsberg" skriven på den så se till att rappa på!!
Problemet är inte att det inte finns telefoner.
Trots nyanställningar så hinner inte alla telefoner med att ollas, så käner du någon som skulle kunna tänka dig att jobba som iPhoneollare så hör av dig till telia.
Yo iPhone nerds!
Jag har till slut kapitulerat. Jag är besegrad, slagen och förnedrad.
Med mössa i hand beställde jag en iPhone 3GS idag men naturligtvis är de slut överallt och det är väntetid på de nya.
Nu beställde jag dock en vit som inte är lika vanlig som den svarta varianten vilket är lite märkligt då alla appleprylar är vita.
Samma här... fast det var igår jag beställde min 32GB vit hos halebop.
Tro hur länge väntan kommer att vara..
Bytte nyligen mitt glas på grund av en liten spricka och gör man bara rätt så är det plättlätt. Tänkte därför bidra med lite instruktioner och tips
Gör exakt som det står i videon så lovar jag att du kommer ha en iPhone i nyskick inom kort
Håll ner Shift, högerklicka på ikonen för iTunes och välj Kör som administratör (eller vad det nu står på svenska). Eller så högerklicka på iTunes, välj Egenskaper, fliken Kompabilitet, kryssa i rutan för "Kör detta program som administratör"
Ber om ursäkt om texten inte stämmer riktigt. Sitter på en engelsk version av Win7 så jag översätter fritt.
jag hade nog valt att låta det bli fixat via hemförsäkringen (me tillägg "drulle" bör det ersättas men ska höra me Länsförsäkringar om vad som gäller avseende detta i mina villkor OM oturen skulle vara framme men klippet e sparat :tummeup
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|