iPhone-tråden

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det lilla jag har surfat med iPhone har den funkat bra, men jag har snöat in på Opera både på telefonen och samtliga datorer, finns den som alternativ till iPhone?

Jag har dock inte uppgraderat till senaste versionen av OperaMini, som påstås vara ännu bättre då jag ändå snart ska byta telefon.

Enligt macworld så håller Opera på att styra upp en läsare för ajfan.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Ok, så min Macberoende vän säger att man inte ska ge sig in på att lattja till sin fån. Vete fan, jag vill juha grejer som är gratis och så, vad kan nackdelarna vara?

Dark_Messenger

Guest
Ok, så min Macberoende vän säger att man inte ska ge sig in på att lattja till sin fån. Vete fan, jag vill juha grejer som är gratis och så, vad kan nackdelarna vara?

Nackdelarna är att allt skit som är gratis är fyllt med reklam. Sånt hatar jag. Jag har tagit bort allt gratisskit och köpt alla mina apps nu.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Ok, nu har jag snart haft min fån i ett dygn, det känns nästan löjligt skoj om jag ska vara ärlig. Men jag vill som sagt ha spel eller liknande som jag kan fördriva tiden med, rekommenderas det att jag jailbreakar den eller? Det verkar finnas 2 läger, för och emot. Vill ju inte fukka upp garanti, mm.
Tips, vad är absoluta måsten till sin måste-ha-för-att-jag-måste-ha-telefon-som-har-en-massa-onödiga-finesser-utan-att-jag-fattar-varför-gizmo?

Dark_Messenger

Guest
Ok, nu har jag snart haft min fån i ett dygn, det känns nästan löjligt skoj om jag ska vara ärlig. Men jag vill som sagt ha spel eller liknande som jag kan fördriva tiden med, rekommenderas det att jag jailbreakar den eller? Det verkar finnas 2 läger, för och emot. Vill ju inte fukka upp garanti, mm.
Tips, vad är absoluta måsten till sin måste-ha-för-att-jag-måste-ha-telefon-som-har-en-massa-onödiga-finesser-utan-att-jag-fattar-varför-gizmo?

Jag tycker grundutbudet i telefonen är helt ok. Jag har valt att komplettera med en valutakoverterare med tillgång till aktuella kurser. Några spel. Ett program för att översätta olika språk fram och tillbaka. Ett program för att omvandla olika mått/vikter/etc. Ett litet bildbehandlingsprogram. Hade jag tittat mycket på tv hade jag även styrt upp någon av de bättre apparna med tv-tablåer.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Bifogat

• cimg3313_53403791.jpg
    cimg3313_53403791.jpg
    83.3 KB · Visningar: 101

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
Hej
Är sugen på att ebaya en Iphone från USA. Finns det något man bör vara medveten om när det gäller själva luren; är den annorlunda än de svenska varianterna? Möjlighet att byta språk, olika apps etc? Finns det någon av Er här som kör med USA-lur?

mvh

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Är det originalpryttlar du beställt eller från ebay?? Funderar på att också byta ut glas och skal till luren snart.
Det är från ebay, men enligt säljaren originalprylar.

Ett tips om du ska göra det är att inte ens fundera på att bända mot LCDn när du ska ha loss den. Den är überkänslig.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Det är från ebay, men enligt säljaren originalprylar.

Ett tips om du ska göra det är att inte ens fundera på att bända mot LCDn när du ska ha loss den. Den är überkänslig.

Ok, ser de ut att vara original då? Har du lust att länka till säljaren?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Ok, ser de ut att vara original då? Har du lust att länka till säljaren?
Det ser ut att vara original ja. Jag köpte som sagt mina grejor på ebay, då jag trodde att det var billigast. Sen idag hittade jag denna sidan som enligt dem själva har i lager, och de är tillochmed billigare än ebay.

http://www.iphonebutiken.se/

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...