iPhone-tråden

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
Telenor. 399 kr månaden. 19 öre/min.1500 fria sms (som kompensation för försenad leverans). Fri surf.

Pathfinder; om du läser detta så har jag ännu inte fått något kolinr :(

Nä det är nog lika bra att du bokar upp dig på nästa generations iPhone…:gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hur var MI på iphone? Skillnader mot originalversion? Har lirat det 4 gånger redan tror jag men funderar starkt på att köra igenom det igen.

Magiskt! De har lagt ett nytt spel med bättre graffik över det gamla. Om man drar med två fingrar över skärmen får man fram orginalversionen. Hur ballt som helst. all musik är inspelad med instrument i studio. Och själva spelmotorn är fanimej helt perfekt! Något som öppnar dörren på vid gavel för införandet av Day of the tentacle, Sam & Max, mfl!!
För mig som älskar dessa lir är detta helt fantastiskt för det är precis så här man ska spela dessa lir. Hörlurar i nån mörk hörna och så petar man bara lite på skärmen.

Dark_Messenger

Guest
Magiskt! De har lagt ett nytt spel med bättre graffik över det gamla. Om man drar med två fingrar över skärmen får man fram orginalversionen. Hur ballt som helst. all musik är inspelad med instrument i studio. Och själva spelmotorn är fanimej helt perfekt! Något som öppnar dörren på vid gavel för införandet av Day of the tentacle, Sam & Max, mfl!!
För mig som älskar dessa lir är detta helt fantastiskt för det är precis så här man ska spela dessa lir. Hörlurar i nån mörk hörna och så petar man bara lite på skärmen.

Det låter ju fantastiskt. Har också en fetish för lucasarts spel. MI var nog ändå det första peka/klicka-äventyret jag spelade igenom helt på egen hand så den har en speciell plats i mitt hjärta. :)

jag vill slå ett slag för beneath a steel sky också, det ska du testa om du inte redan gjort det. Tror tyvärr inte det finns på ajfån (än).

Finns det någon vits med att hoppa mellan versionerna i ajfånspelet?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
leveransbekräftelse FUCK YEAH :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

är visserligen inte reggad på posten.se än så då borde det komma på måndag va :va eller lämnas paket på lördagar :va

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Idag kom äntligen min 3gS. Det tog bara en månad precis.
Nu är den jailbreakad och klar.

Nu ska bara den gamla avyttras.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ja vi bor ihop sedan 2,5 liksom att jag jobbar i götet sedan 2,5 år också..
något mer du vill veta :tråkad

Tyckte bara det är konstigt att två personer under samma tak går in på ett forum & skriver inlägg till varandra med svar på alldagliga frågor....är det inte lättare att prata med varandra irl?

Dark_Messenger

Guest
Hahaha, nej, det var mitt första inlägg via ajfånen...
Riktigt underligt, men vafan, det kan man lära sig :D

iPhone har lätt den bästa webläsaren jag har stött på i mobilvärlden än så länge. Det finns nästan ingen anledning att sitta vid de stationära burkarna längre. Surf on! :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
iPhone har lätt den bästa webläsaren jag har stött på i mobilvärlden än så länge. Det finns nästan ingen anledning att sitta vid de stationära burkarna längre. Surf on! :tummenupp

Det lilla jag har surfat med iPhone har den funkat bra, men jag har snöat in på Opera både på telefonen och samtliga datorer, finns den som alternativ till iPhone?

Jag har dock inte uppgraderat till senaste versionen av OperaMini, som påstås vara ännu bättre då jag ändå snart ska byta telefon.

Dark_Messenger

Guest
Det lilla jag har surfat med iPhone har den funkat bra, men jag har snöat in på Opera både på telefonen och samtliga datorer, finns den som alternativ till iPhone?

Jag har dock inte uppgraderat till senaste versionen av OperaMini, som påstås vara ännu bättre då jag ändå snart ska byta telefon.

Jag körde opera till en gammal SE-lur jag hade för länge sedan. DÅ var jag inte så våldsamt imponerad men det kan lika gärna vara för mobilen i sig var risig. Vet ej om den finns till ajfån faktiskt.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept