Hade du jailbreak ?? om du isåfall uppdaterat till 3.1 så är det nog kört..
Det ska väl inte ta bort allt innehåll för det. Bara jailbreaket som ska vara borta.
Hade du jailbreak ?? om du isåfall uppdaterat till 3.1 så är det nog kört..
Det ska väl inte ta bort allt innehåll för det. Bara jailbreaket som ska vara borta.
Men iTunes gör ju en backup i början av varje synk..?
Angående lagring på SIM-kortet så är det ingen modern telefon som använder det då dagens adressböcker är mycket mer innehållsrika än vad SIM-kortet rymmer, dels kan du inte ha lika många kontakter (tror det är max 100 eller 200) och dels inte lika mycket info per kontakt, typ bara namn och ett nummer.
Dark_Messenger: checka iTunes --> Inställningar --> Enheter
Har du tur så har iTunes kanske sparat flera backuper, när jag upptäckte detta för ett tag sedan så hade jag tre stycken, en från i vintras, en från i början av sommaren och en sedan några dagar tillbaka
Hej.
Ett litet plus finns det dock. Nya itunes är sjukt mycket snabbare än det gamla möget.
Hade du jailbreakat eller inte ?
Hej.
Nope, det finns bara en och den är från idag står det. Jag sitter och intalar mig själv att jag ändå behövde rensa i telefonboken.
Men har du testat att köra tillbaka den? Min skippar backupen om jag gör flera synkar på en dag så chansen finns att den backupen är från innan det blev fel.
Nej jag kör normalt.
Vet inte hur många av er som har slängt i nya itunes och uppdaterat telefonen med senaste programvaran men jeflar vad det flyter bättre nu (under windows 64 iaf). Jag tycker itunes blev lite rörigare men det är det helt klart värt för hastigheten!
Ok, har hört att det ska vara bättre täckning på 3G med nya 3.1 uppdateringen, har du märkt det ??
Ok, har hört att det ska vara bättre täckning på 3G med nya 3.1 uppdateringen, har du märkt det ??
Äntligen...
Tyvärr var ju det där bara till dom gamla iphonerna.... inte 3GS
Jag tror det kommer göra det, det finns alltid folk som hittar "kryphål" i programmen.
Tyvärr var ju det där bara till dom gamla iphonerna.... inte 3GS
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |