Kör nog på Telia istället för Halebop, 5gb vs 500mb avgör saken. Har ni någon uppfattning om vilket som är snabbaste sättet att få luren, teliabutik eller att beställa via nätet?
Lätt butik, jag fick min direkt i lokala Teliabutiken
Kör nog på Telia istället för Halebop, 5gb vs 500mb avgör saken. Har ni någon uppfattning om vilket som är snabbaste sättet att få luren, teliabutik eller att beställa via nätet?
Ett spel som är ett måste för alla (delvis för att det är gratis) är ju Paper Toss.
Mitt tåg i lördags var 50 minuter försent, gissa om jag vart kung på Paper Toss efter det
Geodefense och Geodefense Swarm. Bästa td jag spelat i mitt liv tror jag. fem av fem, lätt.
Är det någon av er som hört talas om GPS Pac Man? Man använder GPS/accelerometer för att styra och måste alltså själv springa banorna för att spela!
Hittar det inte i App Store, kanske var till Android?
detta har sääääkert redan frågats, men jag var inte här då så, jag undrar hur det är med försäkring/garanti om du jailbreakar en iphone, och samma fråga fast när du låser upp den från operatören själv?
vad är fördelen med att jailbreaka telefonen? Antar att dom måste vara ganska stora om man riskerar garanti och driftsäkerhet.
vad är fördelen med att jailbreaka telefonen? Antar att dom måste vara ganska stora om man riskerar garanti och driftsäkerhet.
hur gör man egentligen för att få tag i apparna när telefonen är jailbreakad som jag förstått det ska man installera installous via cydia, men lite googlingar visar att detta sätt inte är tillförlitligt längre
Geodefense och Geodefense Swarm. Bästa td jag spelat i mitt liv tror jag. fem av fem, lätt.
Installous är skräp jämfört med AppStore, det är bara "friendly" länkar som alls fungerar och ändå inte ibland. Om du installerar AppSync från Cydia så kan du hämta program där du förmodligen hämtar musik och film idag och synka över dem via iTunes.
För er som vill imponeras av hur Push Notification fungerar (en app som inte är igång kan ändå tala om att något hänt), prova Ping! (utropstecknet är del av namnet). Det är en iPhone till iPhone app.
Jag tycker att det är riktigt coolt och hoppas på att det kommer till fler typer av program snart. Till Skype skulle det vara grymt.
För er som vill imponeras av hur Push Notification fungerar (en app som inte är igång kan ändå tala om att något hänt), prova Ping! (utropstecknet är del av namnet). Det är en iPhone till iPhone app.
Jag tycker att det är riktigt coolt och hoppas på att det kommer till fler typer av program snart. Till Skype skulle det vara grymt.
ebuddy använder sig också av push, jäkligt smidigt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|