Den har jag också hittat, verkar vara en av dom få som verkligen skyddar lite extra.
Har du provat den?
Den har jag också hittat, verkar vara en av dom få som verkligen skyddar lite extra.
Har du provat den?
Har inte läst hela tråden så jag vet inte om denna varit uppe här ännu.
Strupmikrofon för iPhone
Har inte läst hela tråden så jag vet inte om denna varit uppe här ännu.
Strupmikrofon för iPhone
Tja, sajten heter ju ThinkGeekLite geeky enligt min mening.
NeckMike suger. Den har bara en mick på ena sidan vilket gör att hela skiten glider bort från strupen.Har själv funderat lite på neckmike.se
NeckMike suger. Den har bara en mick på ena sidan vilket gör att hela skiten glider bort från strupen.
Det som behövs är ett symetriskt tryck från båda sidor som gör att kittet sitter kvar där man vill ha det.
Det var ju inge bra.
Den andra strupmicken verkar bara ha en öronplugg... det är ju inte heller så önskvärt.
Har du provat den?
Har du provat den?
Någon som kan tipsa om en bra fm-sändare till iPhone?
Den ska anslutas till kontakten i botten på telefonen och vara liten och smidig. Den behöver inte ha någon sladd för laddning men om den har det ska den vara avtagbar så man slipper att ständigt ha en lång sladd hängande från den.
Sedär, efter att jag letat runt en stund är det den jag också fallit för fast den nyare versionen.Griffins iTrip har ju fått OK recensioner (?)
http://www.iphonebutiken.se/griffin-itrip-fm-sandare-593.html
Nej man vill ju ha möjligheten att köra musik i lurarna när man inte pratar.
Har mailat med Bikeman.se som är de som gör/saluför neckmike och fick svar att det skall komma en iPhoneversion utan adaptrar och allt samt Stereolurar...
Jag kommer nog faktiskt slå till på en sån när den väl kommer.
Fick du någon prisindikation?
Du får väldigt gärna antingen posta här i tråden när det är akutellt, eller PM'a mig, för jag är definitivt intresserad.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|