J.Porta skrev:Hur får man över foto ( som man tagit med kameran) från ajfånen till en PC?
Nån mer än jag som har problem med Tapatalks senaste uppdatering?
Programet startar sedan hoppar det ur direkt.
powerglide skrev:Tapatalk v1.7 verkar ha en fet bugg som gör att appen kraschar efter inloggning
Anonym åtkomst till forum fungerar, men hur kul är det?
1.7 funkar finfint för mig. Kör betalversionen.
Har ni provat avinstallera o installera?
3 ggr med betalversionen.
jag har hört ngnstans att man kan ladda ner spotify premium till sin lur utan att betala, stämmer detta?
jag har hört ngnstans att man kan ladda ner spotify premium till sin lur utan att betala, stämmer detta?
Hur mycket surfar ni i månaden med era iphones?
Klara man sej på 500mb/månad som normalanvändare?
Batteriet tog slut på min Iphone imorse, satte i laddaren och den visar bara rött batteri.. Det ökar inte, går inte heller slå på telefonen. Nu har jag bara applemärket på skärmen. Symbolen som visar att telefonen jobbar, som ser ut som en sol hänger sig bara.
Jag har garanti, men den är jailbrakad..Är jag i deep shitzles?
Batteriet tog slut på min Iphone imorse, satte i laddaren och den visar bara rött batteri.. Det ökar inte, går inte heller slå på telefonen. Nu har jag bara applemärket på skärmen. Symbolen som visar att telefonen jobbar, som ser ut som en sol hänger sig bara.
Jag har garanti, men den är jailbrakad..Är jag i deep shitzles?
Du behöver inte lämna in den bara lugn. Men, finns alltid ett men.
Har du sparat din SHSH? Via Cydia tex "Make my life easier" ??
Har du gjort det så är det coola bananer, lite pill men då den går att återställa och det mesta om du varit en duktig ponke och gjort backup samt syncat din lur hyffs nära i tiden. Kan guida dig om du vill via pm.
EDIT: och jo, det går numera visst att JB'a även senaste versionen (3.1.3) med "Spirit". Det blir tom en "unthethered jailbreak".
EDIT 2: Det här har hänt massor med folk senaste dagarna har jag märkt, även mig. Det har varit nån uppdatering som gör att Blackra1n inte bootar om riktigt och luren bara stängs av efter att Blackra1n försökt göra sitt.
Fast grejen är att jag inte finner telefonen i itunes. Datorn reagerar inte när man kopplar in telefonen. Den ger spänning så symbolen lyser, men tar ingen laddning
Det kan inte finnas mkt att göra? :/
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |