Det jag absolut vill undvika är att behöva teckna ett nytt abonnemang med den nya telefonen. Antar att det lättaste är att casha kvarvarande skulden eller plussa ihop bindningstiden som Zeb säger.
Dock är det inte direkt någon katastrof att ha den ett år till heller. Trots allt första telefonen jag är nöjd med sedan 1993.
Vore jag dig skulle jag behålla telefonen ytterligare ett år. Det kommer alltid att komma en ny version eller uppdaterad version av något. Lagom till ditt abonnemang går ut kommer den "nya" Iphonen att ha gått ner i pris eller så har det kommit en uppdaterad version som du hellre vill ha.
Löst ut abonnemanget på den gamla telefonen om du tvunget känner att du vill ha det senaste. Väljer du att binda dig på 36 månader kanske den nya telefonen går sönder efter ca 2 år. Det har varit mitt facit ända förutom på två telefoner. En Nokia 8800 och en Ericsson 688. Efter det har jag bara bundit mig på max 12 månader.
Jag tror min första app kommer bli Harry's Laptimer... Den som gjort mig intresserad av ifånen till en början.
Den typen av program tillsammans med GPS programmen var anledningen till att jag startade tråden från början. Har bara haft tillfälle att testa GPS programmen än så länge.
Är Harry´s laptimer det bästa på den fronten?
Om försäkringsbolagen läser tråden så avser jag inte använda den på motorcykeln. Har inget intresse av tidtagning. Nu är det sagt.