Jag ska prova Harry på Gotland om några veckor (3G), återkommer med hur den funkade.
jag kör MotionX GPS för att logga rundorna när jag joggar eller kör, då den visar allt men den har ingen röststyrningNgn som har koll på det här med navigeringsprogrammen?
Jag är på jakt efter ett program som kan göra alla eller de flesta av dessa saker:
*Logga rundorna man kör och sen kunna spara dem.
*Ha röststyrning på svenska.
*Man ska kunna ställa in så att man undviker motorväg.
*Får gärna visa snitthastigheten under rundan.
*Visa hur lång tid det beräknas ta mellan punkt A och punkt B
******Viktigast av allt är att den inte ska kosta lika mkt som en Gps hos valfri elektronikhandlare...
Gör man bort sig hemskt om man köper en 3gs nu istället för att vänta på nästa modell?
Jag köpte en 3gs förra veckan. Orkade inte vänta på 4g, enligt dom få uppgifter som finns från dom som jobbar med det är det inte troligt att 4g kommer komma till Sverige det här året.
Finns bara uppgifter om att den ska visas i usa i Juli, men inte när den släpps där heller.
Jag skulle vänta...
Enl uppgift från säljaren som väldigt gärna vilje sälja en telefon till dig menar du ;-)
Nej, har en antal polare som jobbar som säljare, butikschef annt inom elektronik på olika kjedjor och egna affärer.
Alla har sagt samma sak. Att dom inte tror den kommer komma hit under året. Dom kan ju ha fel, men dom har nog lite mer konkreta uppgifter än oss lekmän.
Nej, har en antal polare som jobbar som säljare, butikschef annt inom elektronik på olika kjedjor och egna affärer.
Alla har sagt samma sak. Att dom inte tror den kommer komma hit under året. Dom kan ju ha fel, men dom har nog lite mer konkreta uppgifter än oss lekmän.
Jag köpte en 3gs förra veckan. Orkade inte vänta på 4g, enligt dom få uppgifter som finns från dom som jobbar med det är det inte troligt att 4g kommer komma till Sverige det här året.
Vill tipsa om två appar, en som är lite kul att leka med och den andra lite mer praktisk.
Color Splash Ta befintlig bild eller nytt foto och välj vilka delar som skall visa färg och vad som skall vara svartvitt. Blir lite tüffa bilder. Tex svartvit bild där bara ögonfärgen syns. Efter lite pill så blir man rätt fingerfärdig och resultatet blir riktigt snyggt. Enkelt att använda och det finns instruktionsfilmer med i appen.
Kostar 15 spänn i AppStore
DropBox Denna-gratis app som du hittar i AppStore ger dig möjlighet att spara filer/bilder/videos osv på nätet. Du kan ha publika foldrar (skickar en länk för att dela filen) och foldrar som du kan dela med andra (collaborative). Man får 2 gig gratis från början och sen kan man öka upp till 8 gig om du bjuder in andra till tjänsten. Utöver det kan man även köpa utrymme upp till 100 gig (199 USD/år). Det fina är att det syncas, och du kan ha ditt konto på flera datorer (eller bara logga in) och du kommer åt det du lagt där överallt. Slippa USB-stickorna som man ändå alltid glömmer överallt.
Dropbox är skitbra. Följ min länk nedan och signa så får både ni och jag 250Mb extra utrymme gratis:
https://www.dropbox.com/referrals/NTUzNTgxNzY5
man kan inte adda varandra om man redan har ett konto för att kunna åtnjuta dessa 250 Mb va?
Lite info om nya modellen:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.323794/allt-du-vill-veta-om-nasta-iphone
är det bara jag som hoppas att den modell som dykt upp i tre exemplar bara är tillverkad för att testa komponenterna och att jobs kommer att presentera den nya telefonen med ett helt annat utseende?
Jag hoppas nya iphone får en bättre ljudlös-knapp. Min ändrar sig i fickan etc hela tiden till ljudlös
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|