iPhone-tråden

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
iPhone 3G/3Gs ägare se hit!

är det bara jag som hoppas att den modell som dykt upp i tre exemplar bara är tillverkad för att testa komponenterna och att jobs kommer att presentera den nya telefonen med ett helt annat utseende?

Tycker den nya designen är mkt snyggare än den gamla. Kommer matcha MBP på bordet. Dock lär den ligga lika bra i handen och ser direkt oskön ut med kanterna nedtill.
Bara att vänta och se hur den slutgiltiga blir.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Skulle vara tacksam om någon kunde tipsa om några bra program att ladda ner till Iphonen.

Fungerar programmen som ska förbättra batteritiden?
Hur är det med program för kameran? 3G har ju t ex inte filmfunktion. Är det något man kan uppdatera?
Några bra förslag på spel eller andra bra att ha program?

Har laddat ner några bil appar som jag tänkte testa i sommar.

Tror du kan ta ner iCamera från Appstore till din 3G för att kunna filma med den.

Finns massor av apps som man kan tipsa om, men handlar väl mest vad du själv har för preferenser. Quickie gillar jag, enkelt o smidig "att göra lista" eller tom inköpslista. Kostar en liten slant i AppStore.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Hur menar du med helt annat utseende? För så mycket går ju inte riktigt att ändra på när det handlar om en skärm och inte så mycket mer.

ptja med tanke på hur myket som faktiskt skiljer mellan nuvarande och den som antagligen blir nästa, så borde det gå att skapa en design som skiljer sig från dessa.

Tycker den nya designen är mkt snyggare än den gamla. Kommer matcha MBP på bordet. Dock lär den ligga lika bra i handen och ser direkt oskön ut med kanterna nedtill.
Bara att vänta och se hur den slutgiltiga blir.

jag har inte riktigt kommit överens med den, tycker den ser rätt konstig ut. plus det att den är väldigt fyrkantig.

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Nu är det dags för mig att ställa en fråga igen. Har tröttnat på mitt nuvarande silikonskal och vill ha ett nytt flashigt fodral, prylbög som man är. Så nu söker jag tips på vettiga sidor/affärer man kan hitta det på, mjukt eller hårt spelar ingen roll. Bara det är snyggt! :D

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Fick hem mobilen idag äntligen.
Är det samma sak med alla alarmklockor att mobilen måste vara på för att det ska funka?

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Fick hem mobilen idag äntligen.
Är det samma sak med alla alarmklockor att mobilen måste vara på för att det ska funka?

Japp. Fast om du sätter apparaten i flight mode så drar den inte så mycket ström.

Köp sleep cycle istället, så får du en bra väckarklocka!

Eh då måste man ju i allra högsta grad ha telefonen påslagen och dessutom appen igång. Utvecklarna av Sleep cycle rekommenderar ju t o m att man har den på laddning under natten.

Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Japp. Fast om du sätter apparaten i flight mode så drar den inte så mycket ström.

Eh då måste man ju i allra högsta grad ha telefonen påslagen och dessutom appen igång. Utvecklarna av Sleep cycle rekommenderar ju t o m att man har den på laddning under natten.

Ja, är ju inget problem, sätt den i flight mode bara.

Testat? Var ska jag lägga nallen för att det ska funka bäst?

Ja, jag använder den regelbundet. Finns ett testläge i programmet som du använder för att hitta den bästa platsen. :tummenupp

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Yes, en sån skall jag ha! :)
Blir en sjysst uppgradering till min iPhone 3G som har känts lite slö ett tag nu.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tycker ni som skriver tråden att vi ska lägga till Iphone 4 titeln av tråden och inkludera den eller ska vi samla det i en ny tråd?

Tyckte det här blev en rätt vettig tråd med mycket bra tips om program och dylikt. Många av dem lär väl fungera rakt av på nya Iphone 4.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Räcker med en ajfån tråd.. stänger 4an och ändrar rubrik här :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad är bra med en iPhone jämf med motsvarande teen-phones från t.ex. Sony, Nokia?
Jag har en telefon idag men funderar på att skaffa en teen-phone

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...