Stödjer den flash??
Finally, there is Flash on the iPhone, but only on the backside!
Ett klart lyft det IAF, den ser helt klart bra ut, hårdvarumässigt.
Angående GPS'en så brottas dom med samma problem som alla andra mobil-GPS'er, fast kanske i ännu högre grad då iPhonen är så späckad, det finns ingen plats för en GPS antenn.
Helst skulle man ha haft en 3x3cm utfällbar ruta på alla GPS'er som man har kunnat fälla ut i horisontellt läge, men hur snyggt är det.
Den nya GPS'en lär säkert vara bättre, men hur mycket?
Hoppas Sverige är bland dom 18 länder den släpps i juli.
Näe, men dom har satt dit en till kameran
Sverige är med i den listan japp
Väntade på den
De är ju rätt förjävligt .. Då blir det inte den perfekta telefonen trots allt Man får väl tanka ner porren då
Yes, en sån skall jag ha!
Blir en sjysst uppgradering till min iPhone 3G som har känts lite slö ett tag nu.
Enligt en polare fanns det en app som skriver om flash till htmlStödjer den flash??
Stackars mig sitter med en gammal 2G
Dessutom duktigt tappad tre gånger (alla tre gånger har den landar på on/off-knappen också...)
Enligt en polare fanns det en app som skriver om flash till html
kommer dock inte ihåg vad den heter men det är väl bara å söka på.
Ljunghusen skrev:Går alarm igång om mobilen är avstängd (iphone 3g)? Har uberlite batteri och ingen laddare. Stängt av den och vill inte ödsla sista batteriet på att prova
Ja det ska den göra.
Sov så gott
Alltså, jag gillar Apple, har en MacBook Pro 17", iPhone 2G osv. osv.
Men deras ordval och fokus på iPad tidigare och nu deras fokus för iPhone 4 (samt iOS 4) tycker jag är lite pinsamt...
Så mycket snack om hur Facetime revolutionerar telefonsamtalet och hur nytt och fräscht det är...
dubbla kameror "wow...." och multitasking.
Visst, trevliga features, men jag ogillar starkt hur dom överdriver hur underbara dom är och speciellt försöker få det hela låta så nytt och perfekt.
Men med det sagt så tror jag ju ändå (såklart) att det är en jävligt grym mobil, designmässigt, innehållsmässigt, (speciellt) kvalitémässigt, skärmen damn, HD-video, iMovies osv.
Good shit som vanligt, men Apple's PR-grupp skulle gärna kunna ta och tagga ner lite
Flera av iPhones begränsningar beror tyvärr på deras i USA exklusiva avtal med AT&T som är livrädda för att deras 3G-nät ska överbelastas. Betänk att iPhone står för 60% av all mobildatatrafik i USA.
Ett nytt tecken på deras inflytande är att videosamtal bara fungerar över wifi. Klart att Steve tycker det är häftigt att de äntligen kan erbjuda videosamtal men för oss är det inte så coolt. Jag har det på min sunkiga SE G900 (?) och provade det en gång. No big deal som McD skulle ha sagt.
Finns det någon telefon som kan det?Går alarm igång om mobilen är avstängd (iphone 3g)?
deras ordval och fokus på iPad tidigare och nu deras fokus för iPhone 4 (samt iOS 4) tycker jag är lite pinsamt...
Så mycket snack om hur Facetime revolutionerar telefonsamtalet och hur nytt och fräscht det är...
dubbla kameror "wow...." och multitasking.
Va? Jag vill minnas att min telefon inte ringde när den var avstängd. Provade en av de första nätterna. Sätter den i flygläget varje natt sedan dess. Drar dessutom mindre ström då.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|