Tack för berömmet med avseende på mitt skrivande boys!
I ärlighetens namn får väl dock erkännas att det troligen inte finns något ämne som är tacksammare att skriva om och rapportera från, än real road racing-fenomenet på Isle of Man. I stort sett vilken händelse och episod som helst från ön är värd att återberätta och inget behöver förändras, tilläggas eller förvanskas då det har tillräckligt underhållningsvärde och attraktionskraft i sig självt.
Extra kul är det dock att även sådana som du Stefan ger er tillkänna i tråden. Så vitt jag förstår så är du en av de läsarna som inte har haft så stort road racing-intresse sedan tidigare, men nu när jag fått dig på kroken så kanske man rent av också kan få se dig i en SM- eller classic racing-depå nästa sommar?! Är det något som vi förare skulle uppskatta så vore det nämligen lite festligare inraming på läktaren här hemma (och några tior till arrangörernas biljettkassa som kan hjälpa till att subventionera våra startavgifter skulle ju så klart inte heller skada...
) Vi har ju en liten bit kvar innan vi har skapat samma atmosfär och drag kring racingen som de har borta på Isle of Man.
På återhörande!
/Björn