Inte den kartan, det var kanske ännu längre sedan, men de hade en animerad karta där de små nummerskyltarna åkte längs med banan.MAP i vänsterkolumnen på livetimingen
Det var ett experiment och de kanske la ned det
Inte den kartan, det var kanske ännu längre sedan, men de hade en animerad karta där de små nummerskyltarna åkte längs med banan.MAP i vänsterkolumnen på livetimingen
Fan va tråkigt
Någon som vet hur man kommer åt chatten på motorcyckelradion?
Inför Senior TT på fredag så vill jag åter informera om att det finns en chatt kopplad till Motorcykelradion. Den kostar ingenting. Man surfar hit http://mixlr.com Tryck på logga in. Då finns det en möjlighet att skapa ett nytt konto. Om man gör det så riskerar man inga spam eller andra otrevligheter. Då man är registrerad skriver man jenneboradio i sökfältet och då kommer man till en chatt. Sedan är det bara att chatta. Dessutom så får man mail då det startar en sändning om man klickar på follow uppe till vänster. Rekommenderas!
Vad krävs det för spelare för att se den nedladdade filen i 360°? Med de spelare jag har går det inte, typ VLC, RealPlayer eller Quicktime. Jag har en Mac. Hjälp tack!'Ooh, jag får plocka in VR-prylarna och åka med.
Vad krävs det för spelare för att se den nedladdade filen i 360°? Med de spelare jag har går det inte, typ VLC, RealPlayer eller Quicktime. Jag har en Mac. Hjälp tack!
Vad jag kunde göra var att ta tag i en av de vågrätta manövreringspilarna och dra åt sidan så istället för Björns rumpa kunde jag se vad som hände bakom Björn, nog så intressant.
Även om jag tyckte bildkvaliten inte var bra.
Här behövs några år till tycker jag innan 360grader är mer än en gimmick.
Jaha! För mig låter det som grekiska. Jag har en Mac. Hur gör jag och vad behöver jag för mjukvara?
Du får skifta webbläsare, Safari stödjer inte funktionen med 360, prova med Chrome för den innehåller den app som krävs.
https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=sv&co=GENIE.Platform%3DDesktop.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|