Har just fått veta att alla hyrhojar var uthyrda redan i vintras...
Snyggt jobbat Old Badger. Senast jag kollade var 2010 och då gick det inte att hyra någonstans där jag kollade. Så jag lastade in RVF:en i Jorkas Dodge. Kolla för säkerhets skull att man kan hyra under TT-veckorna också. Det är kanske lite osäkert om det går just då?
Vi får väl se till att alla är nyklippta, nyrakade och utrustade med rejäla sajjdbörns när vi kliver av planet iförda bara BG-attiraljer.
Förresten, när kommer BG-kallingar med extra utrymme för de obligatoriska stålkulorna?
(Ohh... Mängden ordvitsar i mitt huvud just nu är otrolig angående tryck på BG-kallingar... "Väck den Björn som sover!" "Fastest man around!" "Du drar, jag skjuter!")
Och jag är ju ändå ganska tystlåten.
Ingen som helst kritik Silja, du har gjort ett jättebra jobb med massa info om ön.
De e lungt. Jag har inte uppfattat någon kritik men saker och ting förändras här i världen. 2010 ingen hyra men nu går det och då finns det inget att hyra. Allt e uthyrt! Status quo.
Har just fått veta att alla hyrhojar var uthyrda redan i vintras...
Tur att vi har en egen BG-hoj då.
Men BG, inte måste man väl hålla ditt tempo för att få ta ett varv runt ön...?
Ja, men då är det lugnt! Omkörningar och varvningar har jag fått gott om erfarenhet av på kurser, bandagar, träningar och race. Erfarenhet av att bli omkörd och varvad alltså...
Men BG, inte måste man väl hålla ditt tempo för att få ta ett varv runt ön...?
He, he, Jag tycker ni skall ta det lugnt om ni får chansen att köra runt banan. Jag vet av egen erfarenhet att alla tider under 40 minuter är i stort sett omöjliga då vägarna är öppna för annan trafik. Som BG påpekade så är det otroligt lätt hänt att det inträffar något uppe på berget om man är ouppmärksam där det är enkelriktat. Det är enkelriktat mellan Ramsey Hairpin och Creg-ny-Baa båda veckorna då det pågår race-aktiviteter på ön. TITTA I BACKSPEGLARNA! Och det är inte för inte som det finns skyltar uppsatta på många ställen för våra tyska bröder. LINKS FAHREN! Detta gäller även svenskar.Se det som en utmaning! Du behöver ju inte vara snabbare än bg, men inom en minut från hans tid kan du väl bjuda på?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|