Testade ni grustaget?
Nej vi åkte till Väsjön istället! Har du åkt i Pålamalm-grustaget någon gång?
Jag har aldrig varit där men han jag brukar åka med ("Gatan" på sporthoj) har varit där ganska mycket.
Han säger dock att man inte kan åka där längre pga förbuds skyltar = att de har bättre koll. Vet du något om det?
Jag har aldrig varit där men han jag brukar åka med ("Gatan" på sporthoj) har varit där ganska mycket.
Han säger dock att man inte kan åka där längre pga förbuds skyltar = att de har bättre koll. Vet du något om det?
Jag åkte där flera gånger i höstas (helger) med min 690, minns inte en enda skylt. Och vad ska en skylt göra? Stoppa dig? Den delen folk åker på används inte längre och vissa delar av det gamla området är så gammalt och oanvänt sedan länge att det växer träd och buskar mitt i skiten. Så håller man sig till detta område tror jag inte att det är något problem. Folk åker där regelbundet, både cross/enduro och atv. Det är rena rama lekplatsen, skitkul!
Senaste ploguppdateringen:Med lite tur fryser det över natten och blir perfekt tills imorgon.
Senaste ploguppdateringen:
Banan ser fin ut och det ser ut att frysa på så vi hoppas på en rackarns kall natt.
//m
Med risk för att göra dig besviken så har vi +2 i Stockholm just nu 00:45.
Återkommer vid ändring.
Enligt alla forum jag har varit inne på så ska tydligen polisen vara där väldigt ofta.
Men om det nu inte stämmer så vore det ju guld!
Körning där på söndag?
hur det är på vintern vet jag dock inte!
Isåkar kariären är nog över för min del tyvär (Kryckor). Ser ut att bli svårt att åka nån hoj den här våren
Nån som är sugen på en KTM 450 med bra däck??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|