Istråden -10/11

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
men annars hade jag gärna varit på, filma gärna lite! och kom med rapport!

Jag har förlagt mitt SD-kort så det blev ingen film.

Mycket slask och vatten, fast det var ju ett par plus så det var ingen fara! Nu har det mesta smält bort så bara minusgraderna kommer i veckan så blir det nog kanon till helgen!
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jag har förlagt mitt SD-kort så det blev ingen film.

Mycket slask och vatten, fast det var ju ett par plus så det var ingen fara! Nu har det mesta smält bort så bara minusgraderna kommer i veckan så blir det nog kanon till helgen!

grymt! jag är på om jag kan någon gång framöver, måste bara hitta ett nytt dubbdäck till bak, ett 18" om någon har ett över!? ;)
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Där jag sitter på jobbet nu så är isen utanför spegelblank!
Skridskoåkarna får passa på i veckan för på söndag ska det fräsas upp!

Halvtaskig iphonebild kanske kommer upp senare om jag får tummen ur.
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
grymt! jag är på om jag kan någon gång framöver, måste bara hitta ett nytt dubbdäck till bak, ett 18" om någon har ett över!? ;)


Bortskänkes mot avhämtning

Inte nyskick direkt men kan kanske glädja någon

18 / 21 D-däck
 

Bifogat

  • P1000350.jpg
    P1000350.jpg
    232.7 KB · Visningar: 169

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
HAha , svårt de där aa försten hit får väl ta dom

Naturligtvis inge nyskick på dom dära däcken men jag har sett folk harva runt på sämre

Framdäcket är nog hyfsat

Peter
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
HAha , svårt de där aa försten hit får väl ta dom

Naturligtvis inge nyskick på dom dära däcken men jag har sett folk harva runt på sämre

Framdäcket är nog hyfsat

Peter

Kanonbra däck fram till våren i vilket fall.
Precis sånadär man som motionär vill harva runt på i spåret när det bara ligger lite snö o is kvar här o var, man vill inte direkt paja de fina dubbdäcken då :D

Hopp, hur ser isarna ut hos er nu då efter lite mildväder?
Våran bana var helt körd förra veckan pga för mkt snö, men med tövädret så har man faktiskt fått nytt hopp, med lite tur så försvann det tillräckligt med snö o med lite minusgrader nu ett par dagar så kan de kanske vara kanon till helgen.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
HAha , svårt de där aa försten hit får väl ta dom

Naturligtvis inge nyskick på dom dära däcken men jag har sett folk harva runt på sämre

Framdäcket är nog hyfsat

Peter

ja som sagt, du har PM. Jag bor ju iaf i Sthlmstrakten så jag är väldigt sugen på dem. Vart hämtar jag dem?
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
good for you!

Du får böta med att fiska fram en plogad bana nu!

Haha I wish! Letat i flera veckor nu! Hojtar till när jag vet något! Det ända jag väntar på nu eller känner till är väl Väsjön som jag förstår ska plogas någon gång framöver!
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Är det ingen som är sugen på en KTM 350 EXC då

fix färdig med dubbdäck ( körde den hela forra vintern)
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Är det ingen som är sugen på en KTM 350 EXC då

fix färdig med dubbdäck ( körde den hela forra vintern)

mja, jag har ju min ktm 690 enduro -08 men jag är sugen på att byta till en "riktig" enduro. köpa utan att bli av med min ktm går dock inte. har redan två hojar. men byten är jag intresserad av!

vad är det för årsmodell?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
mja, jag har ju min ktm 690 enduro -08 men jag är sugen på att byta till en "riktig" enduro. köpa utan att bli av med min ktm går dock inte. har redan två hojar. men byten är jag intresserad av!

vad är det för årsmodell?

Sälj den värdelösa hojen så du får två roliga hojar istället.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Sälj den värdelösa hojen så du får två roliga hojar istället.

vilken är den värdelösa hojen?

ktm 690 enduro är en grym hoj om man ska köra grus och lättare offroad och enduro, även på gata funkar den superbra (har motardkit till). Allt annat i enduro- och crossväg är den lite för tung för!

men ja, en mindre och lättare enduro vill jag helst ha har jag kommit fram till efter att ha både kört crossbana och i skogen med min! :tummenupp
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
mja, jag har ju min ktm 690 enduro -08 men jag är sugen på att byta till en "riktig" enduro. köpa utan att bli av med min ktm går dock inte. har redan två hojar. men byten är jag intresserad av!

vad är det för årsmodell?

-05a bra skick
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
vilken är den värdelösa hojen?

ktm 690 enduro är en grym hoj om man ska köra grus och lättare offroad och enduro, även på gata funkar den superbra (har motardkit till). Allt annat i enduro- och crossväg är den lite för tung för!

men ja, en mindre och lättare enduro vill jag helst ha har jag kommit fram till efter att ha både kört crossbana och i skogen med min! :tummenupp

Den som bara tar sig fram på torr asfalt under soliga dagar är den värdelösa hojen, KTMen är bland de bästa man kan ha =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top