Istråden -10/11

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Den som bara tar sig fram på torr asfalt under soliga dagar är den värdelösa hojen, KTMen är bland de bästa man kan ha =)

Ja men gatuhojen är ju till salu också! Dock är det en jävligt snygg och skön hoj! Dock fastnat rejält för att slira omkring på diverse löst å geggigt underlag med en offroadhoj så då vill jag ha något lättare!

Köp nån av mina hondor :tungan

Köper ingenting innan jag sålt någon av hojarna, framför allt SV'n!
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja men gatuhojen är ju till salu också! Dock är det en jävligt snygg och skön hoj! Dock fastnat rejält för att slira omkring på diverse löst å geggigt underlag med en offroadhoj så då vill jag ha något lättare!



Köper ingenting innan jag sålt någon av hojarna, framför allt SV'n!

Kan byta mina hondor mot KTMen :D

Fan snart sitter jag här o har bytt en av hondorna mot din KTM så jag har tre hojar ändå fast jag försöker att intala mig själv att jag absolut inte behöver mer än två för ja knappt hinner med o köra på en :D
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Ok, ja jag antar att byte inte är intressant va? Vad har du tänkt ta för den annars?

Min Yamaha 426 -01
Är till salu när isen har släppt.
Byten med pengar mellan är av intresse!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Är det ingen som är sugen på en KTM 350 EXC då

fix färdig med dubbdäck ( körde den hela forra vintern)

350n kom som SXF 2010 om inte jag är felunderrättad :va
Nåt specialkit eller bara jag som inte fattat som vanligt :confused::gnissla
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Kan byta mina hondor mot KTMen :D

Fan snart sitter jag här o har bytt en av hondorna mot din KTM så jag har tre hojar ändå fast jag försöker att intala mig själv att jag absolut inte behöver mer än två för ja knappt hinner med o köra på en :D

hehe ja du... för det första så vill jag ha en lite billigare hoj egentligen då jag kanske planerar utlandsflytt i vår och därav punkt två: jag behöver ännu mindre två hojar. vad har du tänkt för bytespris på hojarna om du är seriös?

25K som den står

låter faktiskt lockande, om och när jag har sålt någon av hojarna dock.

Min Yamaha 426 -01
Är till salu när isen har släppt.
Byten med pengar mellan är av intresse!

är intresserad av en enduro typ nu, INNAN isarna har släppt och snön är borta. så jag dessutom har lite tid att åka innan den eventuella utlandsflytten i vår. annars kanske det hade varit intressant.
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
hehe ja du... för det första så vill jag ha en lite billigare hoj egentligen då jag kanske planerar utlandsflytt i vår och därav punkt två: jag behöver ännu mindre två hojar. vad har du tänkt för bytespris på hojarna om du är seriös?



låter faktiskt lockande, om och när jag har sålt någon av hojarna dock.



är intresserad av en enduro typ nu, INNAN isarna har släppt och snön är borta. så jag dessutom har lite tid att åka innan den eventuella utlandsflytten i vår. annars kanske det hade varit intressant.

250n har ja tänkt mig 25 för o 450n runt 35 med isdäck som den står på nu och motardkit.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
250n har ja tänkt mig 25 för o 450n runt 35 med isdäck som den står på nu och motardkit.

ok, hade iofs tänkt mig en enduro och inte cross men ja, jag kan inte bestämma mig. tycker nästan det är roligare med cross på bana faktiskt. jag PM'ar dig istället....
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Bumb.

Vem sitter inne på en bra is?
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Nu borde ju allt snöslask vara borta.
Frågan är hur mycket av själva isen som har smält?
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Någon som har en update på vad som planeras på Väsjön? Och ja, hur mkt av isen smälter efter några plusgrader som det varit? Min spontana tanke är att det inte hinner smälta så extremt mycket, eller har jag fel?
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
med vad? ballen? :yoparty bor nog ca 2 mil på andra sidan storstockholm så jag kan inte direkt promenera över dit och kolla.

Du är nog den första som har tackat nej till att Borra! :tuttar
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Nu är det borrat och klart.
Ca 50 hål resulterade i varierad tjocklek mellan 10-25cm, på näst intill blank is!
På söndag blir det åkning på samma plats som senast.
Med lite tur så kör vi även lördag!
Tjup
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top