-05a bra skick
Ok, ja jag antar att byte inte är intressant va? Vad har du tänkt ta för den annars?
-05a bra skick
Ok, ja jag antar att byte inte är intressant va? Vad har du tänkt ta för den annars?
Den som bara tar sig fram på torr asfalt under soliga dagar är den värdelösa hojen, KTMen är bland de bästa man kan ha =)
Köp nån av mina hondor
Ja men gatuhojen är ju till salu också! Dock är det en jävligt snygg och skön hoj! Dock fastnat rejält för att slira omkring på diverse löst å geggigt underlag med en offroadhoj så då vill jag ha något lättare!
Köper ingenting innan jag sålt någon av hojarna, framför allt SV'n!
Är det ingen som är sugen på en KTM 350 EXC då
fix färdig med dubbdäck ( körde den hela forra vintern)
350n kom som SXF 2010 om inte jag är felunderrättad
Nåt specialkit eller bara jag som inte fattat som vanligt
350 kitad 250
Väldigt vanligt bland dom årsmodellerna
Kan byta mina hondor mot KTMen
Fan snart sitter jag här o har bytt en av hondorna mot din KTM så jag har tre hojar ändå fast jag försöker att intala mig själv att jag absolut inte behöver mer än två för ja knappt hinner med o köra på en
25K som den står
Min Yamaha 426 -01
Är till salu när isen har släppt.
Byten med pengar mellan är av intresse!
hehe ja du... för det första så vill jag ha en lite billigare hoj egentligen då jag kanske planerar utlandsflytt i vår och därav punkt två: jag behöver ännu mindre två hojar. vad har du tänkt för bytespris på hojarna om du är seriös?
låter faktiskt lockande, om och när jag har sålt någon av hojarna dock.
är intresserad av en enduro typ nu, INNAN isarna har släppt och snön är borta. så jag dessutom har lite tid att åka innan den eventuella utlandsflytten i vår. annars kanske det hade varit intressant.
250n har ja tänkt mig 25 för o 450n runt 35 med isdäck som den står på nu och motardkit.
Ut och provborra Pat!
med vad? ballen? bor nog ca 2 mil på andra sidan storstockholm så jag kan inte direkt promenera över dit och kolla.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|