Är det bara jag som tycker att man ska spärra in sinnessjuka?
Dom är ju ett hopplöst fall!
Sinnessjuka har en tendens att kunna mörda kallblodigt (inga skuldkänslor) och att dom flesta sinnessjuka hör inre röster gör ju inte saken bättre!
Jag är mer arg på sjukvåren än på mördaren!
Fy fan!
Mina tankar går till familj och anhöriga!
Edit: Var tvungen att skriva något vettigt svar också för att slippa försvara min kommentar i all evighet.
Vem vill inte "spärra" in sinnessjuka? Det är det som görs idag. Att "sinnessjuka" (menas i detta fall antagligen psykiskt sjuka) har tendens till att begå kallblodiga brott är inte sant. Inte värre än andra.
Hopplösa fall finns det, men väldigt lång ifrån alla psykdömda.
En del av den mest etiska lösningen (förutom att kastrera med osthyvel) för att förhindra detta finns i Miltons utredning.
Over and out, och med förväntan att någon annan ska ta över debaten.
....... helvetes jävla nyutskrivet psyko.....
jag skulle gärna ha den jäveln i ett litet rum o 2 hammare i varje hand ( inte dödat honom) o hammrat av några ben här o där , jag blev så jävla förbannad så jag var tvungen o skriva av mig .........
Låter som ett sunt beteende! Lite likt "psykot" du beskriver.
Edit 2: Innan Kia eller dyl kommer in i diskussionen måste jag bara säga att jag inte försvarar gärningsmannen från det avskyvärda brott han begått, han kommer att få ett straff vilket han är förtjänt av, men däremot försvarar jag en etisk människosyn utan slöa osthyvlar.