Jävla idioter... nackskott

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Att han fick skadestånd behöver inte betyda att han var oskyldig.
Jag känner till en tjej som var med om en trafikolycka i USA. En kärring sket i stopplikten, körde ut mitt framför...krasch. Kärringen blev så klart förklarad vållande till olyckan av polisen och försäkringsbolag. Tjejen klarade sig bra, allt frid och fröjd...tills.. Kärringens karl stämde tjejen på 2 milj.dollars!! Varför då kan man ju undra? Jo, eftersom frugan bröt båda benen i olyckan så kunde han inte sätta på henne på 2 mån. därav stämningen. Hon fick fara tillbaka till USA för rättegång och allt, som tur var klarade hon sig från skadestånd.

Lite off topic, men med en bra advokat så kan vem som helst vara oskyldig där borta.
 

Dawe

Guest
För en del verkar det viktigare att sparka på polis bilen än att oroa sig för sin kompis!!!!!!!!!!!!!!
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Det är ju svårt att veta vad polisen tänkte, jag tolkar det som att han bara skulle lämna platsen och missbedömde den hojen som kommer blåsandes i ytterfältet.

Ja, för om man ska lämna en plats så dumpar man ju koppling med däckskrik som följd...

För mig är det helt klart att bilföraren körde ut mitt i vägen för att "hindra mc'n" o har ett IQ på typ 5.
Han kör från platsen på sekund 31, det Smäller på 35!
På 4 sekunder hinner man MKT längre än sådär om man dumpar kopplingen o trycker på gasen trots skitbilen dom har.

Helt klart tydligt att han kör ut mitt i vägen framför han o stannar.

Nej, det dära är dråpförsök enligt mig.
Inget snack om saken han ska in i fängelse en bra tid för det dära.´

Gyllene regeln, man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
Bara hoppas nån polis gör samma sak när han är ute civilt o kör för snabbt...
 
Last edited:

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Ja, för om man ska lämna en plats så dumpar man ju koppling med däckskrik som följd...

För mig är det helt klart att bilföraren körde ut mitt i vägen för att "hindra mc'n" o har ett IQ på typ 5.
Han kör från platsen på sekund 31, det Smäller på 35!
På 4 sekunder hinner man MKT längre än sådär om man dumpar kopplingen o trycker på gasen trots skitbilen dom har.

Helt klart tydligt att han kör ut mitt i vägen framför han o stannar.

Nej, det dära är dråpförsök enligt mig.
Inget snack om saken han ska in i fängelse en bra tid för det dära.´

Gyllene regeln, man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
Bara hoppas nån polis gör samma sak när han är ute civilt o kör för snabbt...

Jag skrev ju även "Eller så var det ett misslyckat försök att stoppa hojarna, en av de två motorcyklisterna stannar ju faktiskt innan polisbilen."

Om det är som du säger så tror jag ändå inte att poliserna ville att det skulle sluta så här olyckligt, att bedöma hastigheten på en motorcykel som kommer rakt mot dig, 100 meter längre bort, inuti en bil - det är nog svårt. Ett helt klart misslyckat ingripande med katastrofala följder.

Men jag tycker å andra sidan att motorcykelåkaren har del i uppkomsten av olyckan eftersom han verkar köra i dubbla hastigheten.

"Å, där står två polska poliser som har trafikövervakning, jag tror min dag att jag ska jävlas med dom."
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Håller med dej till 100% konstigt att det finns så många människor här inne som är så jävla sega i skallen.. det är ju fan uppenbart att dom åker ut i vägen för o hindra hojkillen.. Tycker dom borde fått en riktig jävla omgång stryk snutjävlarna!!
Ja, för om man ska lämna en plats så dumpar man ju koppling med däckskrik som följd...

För mig är det helt klart att bilföraren körde ut mitt i vägen för att "hindra mc'n" o har ett IQ på typ 5.
Han kör från platsen på sekund 31, det Smäller på 35!
På 4 sekunder hinner man MKT längre än sådär om man dumpar kopplingen o trycker på gasen trots skitbilen dom har.

Helt klart tydligt att han kör ut mitt i vägen framför han o stannar.

Nej, det dära är dråpförsök enligt mig.
Inget snack om saken han ska in i fängelse en bra tid för det dära.´

Gyllene regeln, man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
Bara hoppas nån polis gör samma sak när han är ute civilt o kör för snabbt...
 

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Ort
På jobbet
Hoj
CBR1000RR -08
Hur menar du nu? Köra ut framför våldtäktsmannen som kommer wheelande/på 2hjul alldeles för fort i typ tätbebyggt område?



Så jävla kul att ge sig på pistolbeväpnade män är det nog inte, oavsett adrenalinhalten.



Svårt att få en bra överblick över vad som egentligen händer..

Ska polisbilen köra ut från där han stod, och missbedömer hastigheten på hojen?

31 sekunder in i filmen hörs däckskrik, är det polisbilen som försöker ta sig därifrån eller försöker han hinna fram för att ställa sig i vägen för hojen?


Jag tycker inte att det är så synd om "stackars" killen som måste showa för de ca 30 pers som står vid vägkanten. Han visste säkert dessutom om att det stod en polisbil där, så det vore ju extra tufft att samtidigt köra förbi den också alldeles för fort. Kör man för fort där det inte är lämpligt, får man skylla sig själv.

Om polisbilen verkligen menade att sätta stopp för hojen på det viset som skedde, är det ju också en jävligt konstig polisinsats...



Glömde visst. GAMMAL ! :D

Dax att prata pension ??
 

Demolition-Man

The Boss
Gick med
14 Jan 2007
Ort
HBG
Hoj
GSX1000R
Det e helt klart att han skulle stoppa mc'n, polisen ville vara coola inför alla där å vissa vem som bestämer.

Hade jag varit där så hade jag slagit in förar rutan, dragit ut polisen som körde och gett han en omgång tills han hade svimmat och sen gett mig på den andra polisen.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Det e helt klart att han skulle stoppa mc'n, polisen ville vara coola inför alla där å vissa vem som bestämer.

Hade jag varit där så hade jag slagit in förar rutan, dragit ut polisen som körde och gett han en omgång tills han hade svimmat och sen gett mig på den andra polisen.

jo för polisman NR: 2 körde ju ut på befallning av föraren....därför ska han ju DÖ!!

visst....polisen gjorde fel...men sen är det väl oklart om han körde ut med flit eller??

hur fort gick det vid kollisionen??

ha ha....nu måste varje out law skrivit av sig på denna tråd..

pelle jönsar som skryter vid tangent-bordet om hur tuffa de e...

visa lite sjyssta polis-rapporter som bevis på vilka fighter ni e!!
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
jo för polisman NR: 2 körde ju ut på befallning av föraren....därför ska han ju DÖ!!

visst....polisen gjorde fel...men sen är det väl oklart om han körde ut med flit eller??

hur fort gick det vid kollisionen??

ha ha....nu måste varje out law skrivit av sig på denna tråd..

pelle jönsar som skryter vid tangent-bordet om hur tuffa de e...

visa lite sjyssta polis-rapporter som bevis på vilka fighter ni e!!

Är det oklart om han körde ut med flit? :va :confused: Vadå tror du bilen har ett eget liv eller? Jag vet inte hur det är där denna filmen är gjord men i sverige måste man gasa i en bil för den ska röra sig framåt. :tummenupp
 

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Jag bryr mig inte om att tjöta på om att han ville mörda mcföraren, det har alla andra redan gjort. Men kan det inte ha varit så att han skulle köra ut och fick syn på hojen och fick panik, tvärnitade och hoppades på att hojen antingen skulle hinna stanna eller väja åt sidan in framför eller bakom bilen? Men föraren landade ju i framstupa-sidoläge iaf. :D
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Jag bryr mig inte om att tjöta på om att han ville mörda mcföraren, det har alla andra redan gjort. Men kan det inte ha varit så att han skulle köra ut och fick syn på hojen och fick panik, tvärnitade och hoppades på att hojen antingen skulle hinna stanna eller väja åt sidan in framför eller bakom bilen? Men föraren landade ju i framstupa-sidoläge iaf. :D

Varför ska han då köra ut så däcken skriker om han inte såg någon bil/mc komma åkandes?
Och i polen stannar dom inte vid panik utan gasar ännu mer!
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
jo för polisman NR: 2 körde ju ut på befallning av föraren....därför ska han ju DÖ!!

visst....polisen gjorde fel...men sen är det väl oklart om han körde ut med flit eller??

hur fort gick det vid kollisionen??

ha ha....nu måste varje out law skrivit av sig på denna tråd..

pelle jönsar som skryter vid tangent-bordet om hur tuffa de e...

visa lite sjyssta polis-rapporter som bevis på vilka fighter ni e!!

Kan du bara ge fan i att tro att du är du är nått! :corn
 

Sgt Liberia

Guest
Det e helt klart att han skulle stoppa mc'n, polisen ville vara coola inför alla där å vissa vem som bestämer.

Hade jag varit där så hade jag slagit in förar rutan, dragit ut polisen som körde och gett han en omgång tills han hade svimmat och sen gett mig på den andra polisen.

Lycka till :tummenupp

100 meters hjälte.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
detta har ju diskuterats förut här...
hittar inte tråden men inte heller den gången kom vi fram till nått vettigt.
 

Demolition-Man

The Boss
Gick med
14 Jan 2007
Ort
HBG
Hoj
GSX1000R
jo för polisman NR: 2 körde ju ut på befallning av föraren....därför ska han ju DÖ!!

visst....polisen gjorde fel...men sen är det väl oklart om han körde ut med flit eller??

hur fort gick det vid kollisionen??

ha ha....nu måste varje out law skrivit av sig på denna tråd..

pelle jönsar som skryter vid tangent-bordet om hur tuffa de e...

visa lite sjyssta polis-rapporter som bevis på vilka fighter ni e!!

Jag har inte sakt att jag ska Döda nån, bara gett de fett med stryk:huvet
och polis nr:2 var ju medbrottsling :D :D :D därför måsta han också få lite smällar. Men du får titta lite till på den videon så kanske du förstår mer.

Mvh /en mycket snäll kille
 

LimpZ

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Ort
Arvidsjaur
Hoj
ingen just nu
haha man kan ju tro att det här är nån sorts gangster träff med alla inlägg om hur ni skulle "spöa" och "kissa på dem":dummer, jag håller till viss del med er bilen står helt klart stilla vid krocken så nog försökte han stoppa mc'n alltid men att fjanta sig me att tro att ni skulle ge er på poliserna är ju rent barnsligt och skulle antagligen bara göra så att ni joinar dom på kåken.

Tyvärr så låter jag nu som en tjatkärring:tummenner och ber om ursäkt för det men jag är nyss fyllda 17 och är mer mogen än en del av er:p
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top