kajlyl
Tillbaka!
Sluta retas nu o berätta lite utförligt istället hur läget ser ut
Precis!!!Penguin skrev:Dessutom kan du ju inte fly landet igen innan man fått chansen att träffa dig IRL.
Du kom ihåg att inte resa dig upp, du slapp slå skallen i taket?Swedie skrev:Försök att se i denna bilden vad som får mig att vara så glad
Du hade rätt om gravida kvinnor, tur att man kan lätta på trycket här...Mattias skrev:Jaja, det är ju kul att nån är glad. Grattis.
Swedie skrev:Jag ska iaf stanna sommaren 2004 i Sverige så jag kan träffa så mycket SH folk som möjligt! Vill verkligen det! Skulle kittla dödskul i kistan.
Eftersom vintern suger i svedala så tycker jag att du ska köra RR i sommar, sen till hösten kan du ba fett dra till Cali assåSwedie skrev:jepp! och går min RR karriär såpass bra får faktiskt USA vänta! Jag kör hellre sponsrad inom RR än drar till Cali!
Men om jag nu är ett sopa så åker jag till Cali igen å skaffar solbränna och glassar på stranden med sexpacket.
.....och sen är det bara att återvända till våren igenGSXR1100R skrev:Eftersom vintern suger i svedala så tycker jag att du ska köra RR i sommar, sen till hösten kan du ba fett dra till Cali asså
Swedie skrev:jepp! och går min RR karriär såpass bra får faktiskt USA vänta! Jag kör hellre sponsrad inom RR än drar till Cali!
Men om jag nu är ett sopa så åker jag till Cali igen å skaffar solbränna och glassar på stranden med sexpacket.
Swedie skrev:Lindbrandt, säljer allt jag har här i sverige isåfall...... tar inte med det över. Får mer för "tsiten" här!
hahaha! Robban... härligt att du önskar mig så mycket lycka!
Robban W skrev:...så långt bort.
Robban W skrev:Men vad kommer hända med sporthoj.com?
Får jag komma o hälsa på hos dig då? Jag har aldrig vart så långt bort.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|