Åfan, jag körde 200 häromdan, kan jag åxå få en sån prenumation ?heliac skrev:2166437Som plåster på såren kan du få ett års fri prenumeration på Bombermagazine...
PM:a Namn å adress.
Åfan, jag körde 200 häromdan, kan jag åxå få en sån prenumation ?heliac skrev:2166437Som plåster på såren kan du få ett års fri prenumeration på Bombermagazine...
PM:a Namn å adress.
War-psycho skrev:2166468Åfan, jag körde 200 häromdan, kan jag åxå få en sån prenumation ?
bmwjohan skrev:det lite lustiga är också att jag blev "frikänd" av kammarrätten i stockholm för att de ansåg att det inte fanns några bevis och fick då körkortet tillbaka. sedan tycker hovrätten helt annorlunda. det kändes verkligen som att man var dömd på förhand. min advokat tyckte att det var extremt märkligt att jag kunde bli dömd eftersom att det rådde så stor bevisbrist. jag hade en mycket erfaren advokat.
Jag återkommer när jag får min...heliac skrev:2166473Du får allt gå till kiosken...du har ju ingen boja.
bmwjohan skrev:det lite lustiga är också att jag blev "frikänd" av kammarrätten i stockholm för att de ansåg att det inte fanns några bevis och fick då körkortet tillbaka. sedan tycker hovrätten helt annorlunda. det kändes verkligen som att man var dömd på förhand. min advokat tyckte att det var extremt märkligt att jag kunde bli dömd eftersom att det rådde så stor bevisbrist. jag hade en mycket erfaren advokat.
bmwjohan skrev:2166428en honda fireblade. toppfart 250.
vi var typ aldrig under 200 och då är det rätt jämnt.
sen flyttade ingen bil på sig för mig samt att alla vräkte sig åt sidan för snuten.
dock körde jag ju ifrån dom riktigt rejält. det var dock bara mycket svårare än det brukar vara
#space skrev:2166517Det var fan det dummaste jag läst på mycket länge..
t-rex skrev:2166508Det hedrar sporthojskollektivet att ta rättsäkerheten på så stort allvar! Inte ett öga är torrt! Märkligt att det sker så selektivt bara...
Chii skrev:2166454och vem är vi och dömma killen har ju tagit sitt straff, tror du någon här inne aldrig kört som han gjort,
NEJ back on topic
pjohan skrev:2166475som jag förstod protokoll och interjuv-mp3orna så måste dom helt ha gått på vittnet som klippte häcken och som inte hade sett BMWn försvinna (och därmed slog hål på din story)? Annars hade det väl varit ganska lugnt för dig?
Sen kan jag tänka mig att det faktum att skinnstället var identiskt med det som hittades (trots att ditt vittnesmål sa att han hade egen hjälm och ställ)
Disclaimer: Jag har bara ögat igenom materialet så jag kan ha läst fel.. och
Instabil skrev:2166487
men du har nog lärt dig nått iaf .. (skall du smita så gör det för fan ordentligt)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|