andersbrink
hasenfrasen
Citat: "En motorcykel som tagits i bruk före den 1 maj 2021 behöver inte varaJag har såna med. Får man ta bort dem i Sverige om man lovar att synas från sidan ändå?
utrustad med sidomarkeringsreflexer."
Citat: "En motorcykel som tagits i bruk före den 1 maj 2021 behöver inte varaJag har såna med. Får man ta bort dem i Sverige om man lovar att synas från sidan ändå?
Det är möjligt att det svaret stämmer men det föreskriftsförslag du länkar till gäller inte för EU-hefordonstypgodkända mc... , vilket jag misstänker att smilfinkens hoj är. Se utdrag från paragraf 2 nedan.Citat: "En motorcykel som tagits i bruk före den 1 maj 2021 behöver inte vara
utrustad med sidomarkeringsreflexer."
Behållaren är fastskruvad i staget på högra sidan, plasten är nästan genomskinlig.Riktigt vackert designad, njutning för ögat, utom två saker. Amerika-reflexen på framgaffeln och "ooops, vi glömde staget" dvs den klippta spillbiten för bromsvätskebehållaren.
View attachment 463564
Mina putsade glasögon ser ett rätvinkligt stag som hämtat ur spillhinken. Allt annat på hojen är snyggt designat, speciellt stagen för främre bromsoken. Plattjärnet man satt bakre behållare på är ju vad gemene svensk garage-bobber-byggare skulle använt. JU!Behållaren är fastskruvad i staget på högra sidan, plasten är nästan genomskinlig.
Du får putsa glasögonen.....
Den såg fin ut.Gammelgubben har bytt jämt, en moddad SR400 mot lite mer herrejösses-så-fort-det-går-80-talare
Älskar -80 tals hojarna och den här må ha gått långt, men den är fin och låter helt super i motorn
Nu ska jag bara lära mig att inte gasa på fel ställen...
Btw, om någon har original bakblinkers, PM.
Måste köpa en sådan - nu kan det ju omöjligt bli billigare?Gammelgubben har bytt jämt, en moddad SR400 mot lite mer herrejösses-så-fort-det-går-80-talare
Älskar -80 tals hojarna och den här må ha gått långt, men den är fin och låter helt super i motorn
Nu ska jag bara lära mig att inte gasa på fel ställen...
Btw, om någon har original bakblinkers, PM.
Det där är väl så man är klädd om man åker runt och "vaktar orten"..?Varför har han pyjamas på sig?
Galet fin hoj!
Ut och slit ner de där däcksidorna nu!!
Ruggade i alla fall bort 2 av 3 cm kycklingrand på bakdäcket på vägen hem.Ut och slit ner de där däcksidorna nu!!
Jäkligt snygg. Vad är det för årsmodell?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|