Triumph-Jocke
Medlem
1600ccJäla snygga motorer är det iaf. 1700cc?
1600ccJäla snygga motorer är det iaf. 1700cc?
Två "riktiga hojar", fantastiskt garage! En 4-takt och 2-takt, allt man behöver. Riktigt snygga, ser ut ha bra puts också.
Planerar faktiskt att köra ner till södra Frankrike med den i mitten av september. Beställde nya däck igår.Perfekt för en resa till Lofoten när regnet pissar hela dagen.
När regnet kommer sidledes behövs dörrar också!Perfekt för en resa till Lofoten när regnet pissar hela dagen.
Fy fan vad udda och coolKöpte en BMW C1 för några veckor sedan. En del skrattar åt den och delvis är det därför som jag gillar den. Den använder varken muskler eller ett stereotypt utseende för att för bli omtyckt, utan förlitar sig på sina praktisk användbara egenskaper och där vill den verkligen vara bra. Grunnar på ifall det går att lätt bearbeta blocket (vem gör sånt?) för att få dit en Malossi-cylinder på 180-200 kubik.
Har sålt min 650 Transalp 2001. Har köpt en Suzuki DL650 v strom 2008 som gått 1950mil. Hojen har minst sagt lite suspekt bakgrund. Finns inga papper på att den är servad. Nu kommer vi till det suspekta då första ägaren till hojen är en kille som driver en verkstad som är auktoriserad för Suzuki. Varför har han inte fyllt i serviceboken? Kan tillägga att jag är helt säker på att han servat hojen. Framdäcket är från 2012, bakdäcket från 2011 vilket betyder att den stått stilla i många år. Kan tillägga att jag beställt nya däck trots bra mönster på däcken som sitter på hojen.
Har kollat sidan säger dock inget om hojen är servad.Car.info - Search car details via registration number
Car.info makes it easy to find the right car, make accurate car valuations, compare statistics, verify car history and find the right accessories.www.car.info
Hade en sån när den var ny. Saknar den fortfarande ibland ?View attachment 462359
Jag råkade komma över en R1 från 2000 till ett rövarpris. Så jag slog till! Som tur var hade jag även ett matchande skinnställ från samma era! Det tog bara 21år innan man hade ungdomensdagars drömhoj!
Du får köpa min om nån vecka när jag är färdig med denHade en sån när den var ny. Saknar den fortfarande ibland ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|