Tack, det är en 2016. Men det är till 95% samma hoj från 2009-2021.Jäkligt snygg. Vad är det för årsmodell?
Tack, det är en 2016. Men det är till 95% samma hoj från 2009-2021.Jäkligt snygg. Vad är det för årsmodell?
Djävlars så snygg!
Grattis, fick du själv rulla ut den ur förra ägarens vardagsrum ?ny i mitt garage lime grön zrx1200R 2003 1500milView attachment 464633View attachment 464635
Vanligt med pyjamas när man kör mc då man ligger i kurvorna.Varför har han pyjamas på sig?
Nya Mc köpet. Fin liten grom. Sjukt rolig.
View attachment 464745View attachment 464746View attachment 464748
Told you so...Nya Mc köpet. Fin liten grom. Sjukt rolig
Hahaha du gjorde ju det. Tack vare dig så är gromen i mitt garageTold you so...
Hahaha jag har ingen aning om vad jag ska ha den till. Men sjukt rolig o ha en i garaget iaf. Fick upp den i 110km/h o då var den rätt sketchy. Blir nog mest flip flop o dra till stranden eller sjön som ligger stenkast bort. Kanske till glass kiosken.Jag har också varit sugen på en sån, dom ser riktigt roliga ut , jag vet dock inte vad jag skulle ha den till eller hur trött den skulle kännas med mina 110kg+ , men det är väl sån köp som är roligast, dom helt onödiga
ThisHahaha jag har ingen aning om vad jag ska ha den till. Men sjukt rolig o ha en i garaget iaf. Fick upp den i 110km/h o då var den rätt sketchy. Blir nog mest flip flop o dra till stranden eller sjön som ligger stenkast bort. Kanske till glass kiosken.
Gaaaaah du vet att jag kommer köpa ngt sånt om du föreslår det, attans ha begäret är stort!!!This
Full Blown Stage 1 Turbo Kit Honda Grom MSX125
Full Blown Stage 1 Turbo Kit Honda Grom MSX125fullblownmotorsports.com
Såg riktigt fin utTur att man har vänner!
Mycket tack vare "checkster" och den inbyggda ruttna impulskontrollen, så kunde man komplettera sitt garagepussel idag.
Halva nöjet är ju att träffa fantastiska människor, får en hel del historia (inte bara om hojen).
Blocket kan helt klart leverera bra som socialt media, om man träffar rätt.
Hur som helst så blir det lite puts och pillrande i vinter, känns skönt att ha en aktivitet att se fram mot.
View attachment 464958
Ja, verkligen.Såg riktigt fin ut
Vem är vem på bilden...?Tur att man har vänner!
Mycket tack vare "checkster" och den inbyggda ruttna impulskontrollen, så kunde man komplettera sitt garagepussel idag.
Halva nöjet är ju att träffa fantastiska människor, får en hel del historia (inte bara om hojen).
Blocket kan helt klart leverera bra som socialt media, om man träffar rätt.
Hur som helst så blir det lite puts och pillrande i vinter, känns skönt att ha en aktivitet att se fram mot.
View attachment 464958
Ha ha, herren till höger är dåvarande ägaren, kamraten till vänster är min "partner in crime".Vem är vem på bilden...?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|