Banansving och luffarturbo! Har du provkört ännu?Köpte en Sachs Madass 125 igår av en gammal kollega som har kört 8mil med den sen han köpte den ny 2007 och sen har den stått under en filt i hans garage
Banansving och luffarturbo! Har du provkört ännu?Köpte en Sachs Madass 125 igår av en gammal kollega som har kört 8mil med den sen han köpte den ny 2007 och sen har den stått under en filt i hans garage
Banansving och luffarturbo! Har du provkört ännu?
Apcool hoj.
Nu fick den komma in i värmen och så har jag spolat av 15år gammalt damm från den
Jag behöver också en sån där.
Nu fick den komma in i värmen och så har jag spolat av 15år gammalt damm från den
Första gången jag såg den tyckte jag att den var ful. Inte längre. Den har verkligen växt för mig.
Jäkla mysig hoj. Den lär ju låta rätt gott med den där pipan också.
Håller med, tyckte kanske inte den var direkt ful men det var några detaljer jag inte riktigt kom överens med från början på 701. En av detaljerna har jag redan fixat, den där flat track-inspirerade sidokåpan under sadeln har jag plockat bort. Nästa är kåpan runt framlampan, där gillar jag Vitpilens renare design. Men lite mer jobb och pengar med att byta den, tyvärr.Första gången jag såg den tyckte jag att den var ful. Inte längre. Den har verkligen växt för mig.
Som grodögonen på Speed triple back in the days...
Jag är avis!
Tjacka scramblerostar direCkt!Kärlekens färg är blå!
Var det frugan som tvingade dig?Jag var tvungen.
Ja. förhållandet tog slut för ett par år sedan och sedan dess har jag varit tvungen att fatta egna beslut. Så det är hennes fel.Var det frugan som tvingade dig?
-Se nu vad du fått mig att göra! ?Ja. förhållandet tog slut för ett par år sedan och sedan dess har jag varit tvungen att fatta egna beslut. Så det är hennes fel.
Aah, du använder hennes logik mot henne. Hon har lärt dig väl min unge padawan.Ja. förhållandet tog slut för ett par år sedan och sedan dess har jag varit tvungen att fatta egna beslut. Så det är hennes fel.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|