H_____P
Trygghetsnarkoman
Då var den hemma!
Grattis! Väntar fortfarande på min.
Färgsättningen på din är bra mkt snyggare än min.
Då var den hemma!
Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet ?View attachment 480244
Då var den hemma!
Guzzi är ju grymma på design, och V100 är inget undantag. Grattis!Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet ?
Själv beställde jag idag en ny Moto Guzzi V100 Mandello S, strax innan stängningsdags i butiken ?
Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet ?
Själv beställde jag idag en ny Moto Guzzi V100 Mandello S, strax innan stängningsdags i butiken ?
TackGuzzi är ju grymma på design, och V100 är inget undantag. Grattis!
Klipsch?View attachment 480244
Då var den hemma!
Grattis!Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet ?
Klipsch yes, RF-82Klipsch?
Snygg hoj, klart bättre look än de senaste.
Kommer dock själv inte överens med SuperDuke körmässigt. Hög och okultiverad.
Men gillar man Honda (äger) och BMW (ägt) så är SD lite ovant minst sagt.
Kul, RF-82 är riktigt trevliga. Själj är jag en JBL-nörd.Klipsch yes, RF-82
Faktiskt rätt snygg från den vinkeln, men framifrån ser den ju ut som en påse skriskor. Men håller med om att den är bättre än senare modellerna utseendemässigt.
Provade superduke 990 när den kom ut och var riktigt överraskad över hur dålig den var. Hade vid tillfället en TL1000S från 97 och kunde inte förstå hur KTM nästan 10 år senare försöker sälja en hoj med så i jämförelse dålig motor. Ryckig och jobbig gång på lågvarv och riktigt kort register, inget varvtal så direkt man gasa slog man i varvstoppet. Medans min gamla TL var hur mjuk som helst från typ 2000rpm, och drog iväg rejälv från 7000-11000 medans den nya KTM'en var märkbart tröttare och slog i varvstopp vid typ 9500. Chassi och fjädring var ju såklart bättre men minns fortfarande den usla trötta skakiga skitmotorn. Även jämfört med VTR var den ju kass.
Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.Japp, Keyless, tror att det kom från 2019.
Håller med dig ang analog varvräknare och keyless, keyless är bara ett jävla trams på hoj enligt mig och ytterligare en felkälla. Även Quickshift kan jag leva utan men den tror jag var standard sen Gen 1?
Men, personligen tycker jag att KTM instrumentering pre 2019 ser förjävlig ut och då var valet lätt för mig trots de extra pengarna...
Tror att köpa en 2019-2021 är sweetspoten, modernt men en bra mkt billigare än 2022 som fick en lätt revidering.
Hade keyless på min Multistrada, glömde nyckeln i packväskan och ner jag klev av hojen så sparkade jag sönder nyckeln.Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.
Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.
Grattis!Idag blev jag ägare till en sprillans ny Moto Guzzi V100-S Mandello!
?????
Jag är inte förste köpare i landet som hämtat ut sin hoj, men om inte @driverinblack har kunnat köra på vägarna än så är jag först ut i landet att köra denna nya modell.
Temperatur och väglag hämmar minst sagt nyttjandet på de flesta håll i landet…
Enligt Probike som bara fått in de första få kundhojarna denna vecka så är det kamp runt om mellan länderna att få hojar levererade.
Så att det kom hit några hojar till Sverige redan var tydligen både oväntat och tidigt internationellt sett!
View attachment 482008
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |