Jag kom hit nu!

Status
Ej öppen för fler svar.

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
välkommen högt ärade hoj kvinna!!!!!!!!!!!!!!!
som det har framgåt så finns det mer hormoner på detta forum än på vilket annabol gym som helst, men här är dom naturliga...
tänkte bidraga med en lite gif du kan behöva med tanke på vad du har fått för svar redan efter så kort tid...
håll till godo!!!!
 

Bifogat

  • 29bitchslapped.gif
    29bitchslapped.gif
    46.3 KB · Visningar: 125
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Stockholm - Söder
Hoj
en deformerad skrothög
:)
Välkommen till denna galna samling frustrerade (dåligt med mc-åkande för de flesta) och hormonstinna (pojkar och kvinnor)! Hormonstinna kvinnor finns det väl i Skottland oxå antar jag - höll nästan på av misstag att köpa en limpa bröd som innehöll östrogen i ett vanligt snabbköp!!! :skrämd
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Välkommen hit Settan! :yoparty

Mattias, du kan ju inte ragga på allt, o sen banna när du inte får smaka :arsele
Hmmm, en ny tjej o inget svar från Caffe?? Hoppas du inte e sjuk killen. :hihi
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Välkommen, alltid kul med en flicka till här på forumet :)
Sedan så är det väll klart att du får en massa svar när du har en avatar som din, är det dessutom en bild på dig så är det ju klockrent :D ( Kan ju inget annat göra än att se på vad jag själv skriver :rodnar Sedan så är du ju en skåne tös också :skrämd )
Ha det kul här på forumet :hej
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Tjejer ska hållas i köket.
 

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
~Settan~ skrev:
Ja ha, finns det! Ivösjön runt är ett tips. Köra upp till Oppmanna är ett annat, liten avkrok som du får kika efter på en karta. Nytteboda (mellan Olofstörm och Lönsboda), en krokig vägjävel som jag inte tycker om alls. Däremot verkar de flesta andra göra det. Det går upp och ner och krok åt de flesta håll och oftast krokar det och går uppför eller nerför på samma jäv-a gång. För avancerat för mig -änsålänge.
Jag är oftast förbannad när vi kört där.... :6surkart

Hejsan granne! (kristianstadsbo).
Ivösjön runt är riktiga hojvägar det! Till alla er som bor i skåne/blekinge och inte testat detta fy på er! :fatta!
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
D-one skrev:
Välkommen hit Settan! :yoparty

Mattias, du kan ju inte ragga på allt, o sen banna när du inte får smaka :arsele
Hmmm, en ny tjej o inget svar från Caffe?? Hoppas du inte e sjuk killen. :hihi


Medhåll där, var är Caffe, han skriver ju bara till tjejer har han sagt....


Välkommen och lycka till bland alla enormt desperata raggande killar här på SH.

I Skåneland kan ni väl fortfarande åka hoj?

Välkommen :tummenupp


P.S Lyssna inte på Bingo, det är det ingen som gör ;)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Det är klart som sjutton att tjejer får mer repons på sitt första inlägg då folk vill välkomna personen hit.
Vi har ju bröst, det räcker typ..

Dessutom består forumet av mestadels karlar så reaktionerna är inte så konstiga när det dyker upp en tjej på forumet :yoparty
 

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sweden, Håbo, Bålsta
Hoj
Brumm brumm
~Settan~ skrev:
Och eftersom jag är förvirrad på detta forumet änsålänge så svarar jag på de andra frågorna här också istället för och göra snygga "citat-svar" till alla...

vad var nu frågorna? Ehh... Nån yrade om nåt med blond, jag gillar med blont -annars hade jag varit brunhårig :tungan

Nu kommer jag inte ihåg om det var nåt mer...

(Fan vad jag gillar alla smilies!)


Åh en naturlig :kocko :D :D :D :D

//Fredda
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
D-one skrev:
*S* Varför e jag inte förvånad Bingo? :fatta!

Ska det vara kedja mellan spisen o sängen oxå? :arsele
Ja men herre gud! Hur skulle det se ut om alla kvinnor helt plötsligt skulle ut och köra båge, vem skall då ta hand om hemmet? Men att ta hand om hem och barn är kanske inte fint nog längre?
 
Last edited:

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Bingo skrev:
Ja men herre gud! Hur skulle det se ut om alla kvinnor helt plötsligt skulle ut och köra båge, vem skulle då ta hand om hemmet? Men att ta hand om hem och barn är kanske inte fint nog längre?


Om alla tjejer e hemma o tar hand om hem o barn, vem ska ni då impa på med era slangningar o stoppies :kocko

Fast jag skulle gärna vara hemma med hem o barn dagtid, och när killen kommer hem, ut o köra med hojen :tummenupp

Fast jag skulle ju behöva en nyfödd baby för att göra det :rolleyes:
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
D-one skrev:
*S* Varför e jag inte förvånad Bingo? :fatta!

Ska det vara kedja mellan spisen o sängen oxå? :arsele


Vi hade en fjant på vårt jobb (sommarjobb), när det var dags för middag vägrade han göra maten till ungarna (ett korttidsboende för handikappade/utvecklingsstörda barn där vi får laga maten själv), han tyckte att "Kärrinagarna ska studsa mellan köket, knytnäven och sängen!" Detta kläckte han ur sig andra dagen på jobbet.
Nä, han är inte välkommen tillbaka :dummer


Några frågade om hojen rullar än. Nä, Norpan får vila nu! Hatar att frysa så jag vägrar köra nu. Men det är nog väder för det än för den som inte är frusen. Mötte två hojar igår på väg hem från skolan -det var en trevlig syn nu i december! :)
Norpan är f.ö en 600, röd och snygg! :kär
 

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Luleå
Hoj
929a
Kan tänka mig de, monstrena är väl en av dom snyggaste.. men tyvärr inte en av dom busigaste.. Inte enligt mitt tycke iaf..
Men det blir ju en bättre kombination mellan bus å posing med en sån :yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top