Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
Jag befann mig på flygplatsen i Köpenhamn i början av året.
Skulle ge mig av mot gaten från vilostolen.
Och va faaaaaaaan, snubblar till över ett par utsträkta ben, svär HÖGT.
Person X börjar svamla, vems ben snubbla man inte över om Per Oscarssons.

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Jag har dansat med La Camilla och Leila K på backstageområdet på Lollipopfestivalen. Drycken Hooch hade precis kommit och jag hade satt i mig 17 stycken och var på mitt bästa humör (Gratis e goodast :D )

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag har träffat mina tonårsidoler Depeche Mode. Vann en träff med dem via NRJ. :D Jag hade biljetter som min x-man råkade kasta, men tack o lov vann jag nya som var ännu bättre....!!!

Min pappa har jobbat som fakir (japp, nålar överallt. Så han kan inte klaga på att jag piercar mig..hehehe). Han var bästa kompis ned dåvarande "världens starkaste man": Abdullah. Han sprängde kedjor som han hade lindat runt magen.... :skrämd

Last edited:

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
Jag har blivit utskälld (mer eller mindre) av Lill Lindfors. Jag var inte så gammal då och tyckte antagligen inte att det var så underhållande att lyssna på henne så jag sprang runt och hoppade som en vilde runt scenen.

För något år sedan var jag inne i en djurbehörsaffär nära där jag jobbar och där stod han, Per Fritzell, med två tjejer som troligen var hans döttrar och en hund hade de visst åxå med sig.

Jag såg Kent "Jag skulle kunna utveckla detdär vidare men jag har inte TIIIIIID" Andersson på stan en gång.

Jag har tagit Ingvar Kamprad i hand. Inte nån jättemerit kanske, för det frå alla som jobbar på IKEA (åtminstone i Älmhult) göra varje jul samtidigt som man får sin julklapp.

Jag gick med Guardian Angels som "Support" (åskådare) en gång. Han som vad ledare för GA här i Gbg då påstod sig vara son till Svenne & Lotta.

Mitt ex var på stan och samlade in pengar till RDS (Riksorganistationen för ett Drogfritt Sverige) och stoppade av en händelse Layla K, till syned hög som kaknestornet. :)
"Du... Lilla gumman...."

Edit:
För ett litet tag sedan sprang Lasse Kronér runt med ett TV-team på avenyn och intervjuade folk, eller nåt. Jag undvek iaf skickligt att bli intervjuad. :)

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja
Jag har skrikit "JÄVLA TÖNT-HASSE" (om Hasse Alfredsson) på Skansen en gång i ett försök att göra mig lustig (det var ett internskämt - jag tycker inte att Hasse Alfredsson är en tönt). Direkt efteråt vänder jag mig om och ser Hasse Alfredsson bakom mig. Både han och jag var ganska röda i ansiktet. :rodnar :rodnar

Jag har kört Robert Wells mammas bil. Hon är visst kompis med min farmor. :)

Jag promenerade över Slottsbacken i Stockholm med min fru - nyförälskade och ouppmärksamma... nedför backen kommer tre bilar som får nita med skrikande däck (nåja). I den första bilen satt kungen bakom ratten. Han såg inte glad ut.

Sen har man ju sett några andra kändisar sittandes och gåendes här och där, men oftast klarar jag att låta bli att skämma ut mig.

Last edited:

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Har hjälpt Roger Moore med hans mobiltelefon, fick på det sättet hans privata mobilnummer.

Har fått Carl Fogertys autograf när jag var och såg på SuperBike på Monza. Snackade även med Chili när vi var där! Tyvärr var jag för bakis för att orka gå upp och käka frukost med Ben Boström :-(

Har partat med Kenneth & the Knutters när de spelade i Mellerud nu i våras!

Varit med och ekiperat hela FBK när de skulle köpa profilkläder!

:D

schield

Make my day.....punk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1´a
Mötte Johannes Brost på en gata i Skövde under tiden Rederiet gick...precis när vi möts kläcker jag "jasså...du har mönstrat av". Han rörde inte en min...=) Jag tyckte det var kul iaf.

Ingvar Oldsberg stannade mig när han kom i bilen och frågade efter vägen till ett ställe. Jag och mina polare lurade honom en bra bit därifrån...=)

Sprang omkull Jan Gilliou på Liseberg för ett par år sedan...han stöp som en fura... :rock

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Här kommer en som ni kommer gilla...

"Jag har "porr-dansat" med Ylva Maria Thomson på en fest i Kulturhuset (Teaterbaren) och hon var naken! Endast kroppsmålad men det fanns inget övrigt i fantasin som lämnades däröver :fakta :tummenupp

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
955i skrev:

"Jag har "porr-dansat" med Ylva Maria Thomson på en fest i Kulturhuset (Teaterbaren) och hon var naken! Endast kroppsmålad men det fanns inget övrigt i fantasin som lämnades däröver :fakta :tummenupp

Kunde du inte hållt det för dig själv??? :zpy :zpy

mon

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Hojlös !!!
Jag har suttit och druckit Öl och "grappa" med Federico Minoli, President of Ducati Motors i sorrento Italien. :bow :bow

Sen har jag hållt på att köra över Dr. Alban vid ett övergångsställe i stockhom. Fan va Saabens bromsar fick jobba. :notme

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
955i skrev:

oj, detta väcker ett minne som passar in här. När jag var 14-15 så praktiserade jag på com-hem (svenska kabel-tv på den tiden). Då fick jag fika med Ylva Maria och kolla inspelnings studion till tusen och en natt. Sedan fick jag en sexig bild signerad "tack för en skön stund i studion, XXX, Ylva Maria + 1 tshirt. :tummenupp

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Burt Young (Paulie i Rocky-filmerna) hälsade på mig när jag var i New York... :rock

Han var väl så jäkla nöjd att någon kände igen honom så han hejade på mig. :D

Bifogat

• paulie.jpg
    paulie.jpg
    9.1 KB · Visningar: 605
Last edited:

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Har varit på Badrock i Vansbro och käkat "sprutade" vindruvor och annan behandlad frukt, samtidigt som jag kollat på Sanne Salomonsen, Björn Skiffs, Svenne Rubins samt några andra. Det är så nära en annan har kommit några kändisar, lite utanför känner man sig. Verkar som om alla på S H har sett, vält, hälsat eller något annat trevligt med både en och två. :bow

Så kan det vara att hålla till på landet. Och jag som inte ens har en egen traktor, skäms...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024