Jag har blivit utskälld (mer eller mindre) av Lill Lindfors. Jag var inte så gammal då och tyckte antagligen inte att det var så underhållande att lyssna på henne så jag sprang runt och hoppade som en vilde runt scenen.
För något år sedan var jag inne i en djurbehörsaffär nära där jag jobbar och där stod han, Per Fritzell, med två tjejer som troligen var hans döttrar och en hund hade de visst åxå med sig.
Jag såg Kent "Jag skulle kunna utveckla detdär vidare men jag har inte TIIIIIID" Andersson på stan en gång.
Jag har tagit Ingvar Kamprad i hand. Inte nån jättemerit kanske, för det frå alla som jobbar på IKEA (åtminstone i Älmhult) göra varje jul samtidigt som man får sin julklapp.
Jag gick med Guardian Angels som "Support" (åskådare) en gång. Han som vad ledare för GA här i Gbg då påstod sig vara son till Svenne & Lotta.
Mitt ex var på stan och samlade in pengar till RDS (Riksorganistationen för ett Drogfritt Sverige) och stoppade av en händelse Layla K, till syned hög som kaknestornet.
"Du... Lilla gumman...."
Edit:
För ett litet tag sedan sprang Lasse Kronér runt med ett TV-team på avenyn och intervjuade folk, eller nåt. Jag undvek iaf skickligt att bli intervjuad.