Jag Ska göra tråden

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
blom skrev:
fan man kanske skulle köpa sig en kawa :D
CTD är gift så han behöver inte tänka på hur kvinnorna regerar på hans hoj... han snarare ser till vad han själv går igång på och om vi tyder hans inlägg i andra trådar så har han en något bizzar böjelse... :D :arsele :D :hihi :D

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
anol70 skrev:
CTD är gift så han behöver inte tänka på hur kvinnorna regerar på hans hoj... han snarare ser till vad han själv går igång på och om vi tyder hans inlägg i andra trådar så har han en något bizzar böjelse... :D :arsele :D :hihi :D
:mad: :mad: det där ska jag tala om för elin.... då får du smisk :whip

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
hittade en 14 mm insex på jobbet i natt, så den lånade jag... ska fixa glappet i styrlagringen idag... :tummenupp det kan snart bli åka av igen... äntligen... det har krånglat lite för mycket ett tag nu för att man ska vara helt nöjd... :gnissla hoppas att det är slut iochmeddetta... :fatta! innan tålamodet tryter... :rolleyes:

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
då var styrglappet eliminerat... två deciliter hallonsaft gjorde susen för oljenivån oxå... ska bli intressant och se nivån när motorn är varm oxå... :tungan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
anol70 skrev:
då var styrglappet eliminerat... två deciliter hallonsaft gjorde susen för oljenivån oxå... ska bli intressant och se nivån när motorn är varm oxå... :tungan
som jag sa tidigare.. släpa inte runt på en massa extra vikt :D

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
idag ska jag...

köra pocketbike mot Thed Björk och Rickard Göransson. hoppas att killarna inte är i vägen för mycket :hihi

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Tengil skrev:
Hur gick det? Svara då, SVARA!
haha, jag var bara några sek efter Göransson, på ett varv. haha, att sen hela varvet tog typ 24 sek för honom är en annan sak. björk var lika vass han. men det var kul. :tungan så nu är jag gokart-bakis, ömma höfter och ont i axlarna.

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
crashtestdummy skrev:
haha, jag var bara några sek efter Göransson, på ett varv. haha, att sen hela varvet tog typ 24 sek för honom är en annan sak. björk var lika vass han. men det var kul. :tungan så nu är jag gokart-bakis, ömma höfter och ont i axlarna.

Körde ni go-kart eller minimoto?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Tengil skrev:
Körde ni go-kart eller minimoto?
både och, men björk/göransson körde bara gokart, dom är lite rädda om sina kroppar :D
Daniel Björk varmkörde minimotosarna (rätt form för plural?) den pojken är inte blyg när han kör :yoparty

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin