blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
varför är du rädd?erik skrev:Jag skiter i att åka...
varför är du rädd?erik skrev:Jag skiter i att åka...
jag skulle nog säga upp migcrashtestdummy skrev:har just fått min dödsdom.
någon lustigkurre har avsiktiligt försökt att döda mig.... den 27e maj kommer jag falla ner död ca 500 meter från startlinjen på grabbhalvan, (om jag överlever uppvärmningen vill säga) jag har inte sprungit en meter utan att vara jagad sedan jag vinkade adjö till armen våren 1996.
något geni på företagets huvudkontor anmälde just alla till detta belesbubs tilltag. är det någon som har ett par bar löpardosor i storlek 46 ?
crashtestdummy skrev:är det någon som har ett par bar löpardosor i storlek 46 ?
blom skrev:i morgon kväll så ska jag försöka hinna med att klocka erik.. är det fint väder så kommer jag och terminator att ta en tur på dagen till fiskeboda
blom skrev:i morgon kväll så ska jag försöka hinna med att klocka erik.. är det fint väder så kommer jag och terminator att ta en tur på dagen till fiskeboda
jafan det hoppas jag verkligenerik skrev:Just nu är inte vädret det bästa men hojen är med så än finns det hopp.
TERMINATOR skrev:Japp och på kvällen ska tengil sjösätta sitt PBR sponsrade vattenmonster
Tengil skrev:Ändring... ingen sjösättning.
Blir hojåka om vädret tilllåter!
Ses vid likkistan 18:00
bö vad säger jag middag var det vaTengil skrev:Ändring... Ingen åkning. Andra åtaganden
blom skrev:bö vad säger jag middag var det va
ge han en blöt slabbidaskare och säg att du uppskattar hanTengil skrev:Middag med en jobbarkompis som ska sluta... SVIKARN
Eftersom du är en sån kärring och är rädd om frisyren så blev det väl ingen körning idag heller...TERMINATOR skrev:sticker ut nu vid 12-12.30 så om någon ska med så ring
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|