custe
#25 Nordic BoTT
Ska det vara hemligt vem som har banrekordet på Anderstorp oxå?
Nu hade du nog lite otur när du tänkte va
Ska det vara hemligt vem som har banrekordet på Anderstorp oxå?
men shit vilken jävla mupptråd........
Nu hade du nog lite otur när du tänkte va
Varför är det en mupptråd?
Varför är det en mupptråd?
För att det i vanlig ordning när det gäller fortkörning och filmning av detsamma så handlar om någon/några attention whores.
tråden kan väl få ha focus på rubrik.......
gnällkäringar
Tycker det är lite konstigt att typ hälften som gnäller på den här tråden inte ens åker sporthoj vill minnas att ett av kraven för att bli medlem på sporthoj.com var att man faktiskt åkte sporthoj. Jag köpte inte en R hoj för att åka lagligt på väg senn betyder det inte att jag kör på fel sida av vägen eller aldrig kör bana men jag e så jävla trött på alla jävla moral kärringar på den här hemsidan som inte ens har en sporthoj som bara har en massa dumma åsikter om nått dom inte förstår starta en egen hemsida låt oss sporthojs åkare vara ifred vi lär ju fortsätta gasa och det spelar ingen roll hur många bror duktig inlägg ni skriver ge upp och börja premunera på bamse
Mupp.[/QUOTE
och då vill du vara gnällkärring???
Fan va tråkigt..... Trodde sporthoj var ett seriöst forum där man la fram sina åsikter och respekterade andras. Så verkar dock ej vara fallet. Person angrepp förstår jag mig inte på. Desutom hoppa på mig bara för att jag är tjej, kom igen du lever på 2000 talet.....
....Jag vet inte varför ni åker hoj själv gör jag det för det är grymt kul inte för att ligga. Har en sambo och hus sen länge så jag behöver inte verka cool för att få ligga .
Kali din lilla .....
Sporthoj = seriöst forum ??? mmm visst --- o bilen går bra?
Jag vet att du kör hoj för att ligga ... säg som det e... varje onsdag när du kommer hem till din älskling får du ju det
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |