Jahapp de ryktas om en ny kung på bulten.

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
För att det i vanlig ordning när det gäller fortkörning och filmning av detsamma så handlar om någon/några attention whores.

Japp och ordet moralkärring som förekommer tjugofemtusen gånger i samma tråd för att folk inte kan ta att människor har olika uppfattningar om att köra hoj.

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Tycker det är lite konstigt att typ hälften som gnäller på den här tråden inte ens åker sporthoj vill minnas att ett av kraven för att bli medlem på sporthoj.com var att man faktiskt åkte sporthoj. Jag köpte inte en R hoj för att åka lagligt på väg senn betyder det inte att jag kör på fel sida av vägen eller aldrig kör bana men jag e så jävla trött på alla jävla moral kärringar på den här hemsidan som inte ens har en sporthoj som bara har en massa dumma åsikter om nått dom inte förstår starta en egen hemsida låt oss sporthojs åkare vara ifred vi lär ju fortsätta gasa och det spelar ingen roll hur många bror duktig inlägg ni skriver ge upp och börja premunera på bamse

Visa mig vart det står som krav?

EmiliosFantomen

Guest
Resultat 1 - 100 av ungefär 394 från sporthoj.com för moralkärring. (0,49 sekunder)

Tycker det låter lite men google kan väl inte ha fel:va

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
JAG VILL SE FILMEN!!
:gnissla

Fan man kan garva sig harmynt genom att läsa sen här tråden..
Undebart!
Jag älskar MC Kollektivet!! ( Vad fan nu det är !!! )

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Varför måste folk vara så jävla otrevliga.... säg grattis o va glada istället.:pannkyss

Dom flesta kör som idioter=fort+olagligt....så sluta klaga.

PS Jag lovar att efter detta kommer fler köra bulten som "idioter" för att knäcka rekordet.

Grattis från mig iallafall.:tuttar

Last edited:

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Hej

Lite info till en början så är vi fler som använder detta konto.

Vill börja med att tillägga att vi tycker det är jättetråkigt det som hänt på Bogesund vila i frid.

Vi vet att det vi sysslar med är farligt och är medvetna vad som kan hända
har själv förlorat 2 bekanta denna sommar.

Sen angående dessa jämförelser rr åkare vs gatåkare är enligt min mening helt ointressant, de va som Andersson turbo sa "gatåkning och banåkning har inget med varann att göra" och han har helt rätt tycker jag.
Jag tycker själv de är jätte kul att köra bana och beundrar er som rejsar och tycker det är kul att ni håller igång:tummenupp
Jag tycker inte jag verkar ha haft några probbs att hänga med någorlunda på banträffar,klart att man inte riktigt hänger med de värre raceråkarna och jag har inte förväntat mig något annat heller men visst får man träna så..
Anderstorp gillade jag inte riktigt men Gotland ring är skitkul mycket upp o ner påminner lite om Nurburgring,som jag kört ca 100varv på och är mitt absoluta paradis dit tycker jag ni ska åka det är värt varända öre..

När jag körde denna bultrepa så hade vi lite bevakning efter min begäran på de absolut faligaste ställen och som sagt vi körde 06,45 på morgonen.
Jag visste hela tiden att det är inte riskfritt att möta folk osv och helt ärligt jag körde inte över min förmåga ett enda tillfälle under denna repa.
Såvitt jag har hört så körde även DTM tidigt på morgonen.

Jag respekterar till fullt andras åsikter om att det är farligt osv dumt och köra så här men det är jävligt kul helt enkelt.

Sen om man ska vara helt uppriktig så har vi inte egentligen tagit ngt rekord eftersom vi kört repan från fel håll dvs från Rosenhill DTM körde åt andra hållet KUL VA??

Men skitsamma se denna film om ni vill,tycker ni att det är omoraliskt se den inte,kom inte och gnäll på körningen sen för då tolkar jag det som att ni har sett filmen och därmed varit intresserade:D

Kör fort men inte över er förmåga,tyvärr så kommer det att hända fler olyckor absolut det vet jag,och visst nästa gång kanske det är jag det vet jag annars skulle jag inte köra hoj utan spela schack istället.

Filmen släpps på Alphabeasts under dagen och kommer till en början bli en Youtube länk..

Lameriders

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Fan va tråkigt..... Trodde sporthoj var ett seriöst forum där man la fram sina åsikter och respekterade andras. Så verkar dock ej vara fallet. Person angrepp förstår jag mig inte på. Desutom hoppa på mig bara för att jag är tjej, kom igen du lever på 2000 talet.....

....Jag vet inte varför ni åker hoj själv gör jag det för det är grymt kul:) inte för att ligga. Har en sambo och hus sen länge så jag behöver inte verka cool för att få ligga:tungan .

Kali din lilla ..... ;)

Sporthoj = seriöst forum ??? mmm visst --- o bilen går bra?

Jag vet att du kör hoj för att ligga ... säg som det e... varje onsdag när du kommer hem till din älskling får du ju det ;)

Kali

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
K6:a
Kali din lilla ..... ;)

Sporthoj = seriöst forum ??? mmm visst --- o bilen går bra?

Jag vet att du kör hoj för att ligga ... säg som det e... varje onsdag när du kommer hem till din älskling får du ju det ;)

Fan gumman du har så rätt så:tungan. Ligga får jag och bilen går bra:yoparty .

Du har mycket att lära mig min Joda :tuttar .....

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Intressant fenomen detta...

Jag tycker alla här möts och gör upp en gång för alla, företrädelsevis i en Amerikansk talk-show.

Alla plockar på sig valfritt vasst objekt så möts ni hos Jerry Springer, den segrande sidan får sedan fritt utrymme här på Sporthoj.

Själv köper jag gärna en biljett och tittar på!

PS! Langa filmen nu!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...