Jahapp de ryktas om en ny kung på bulten.

Status
Ej öppen för fler svar.

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Har nu läst hela tråden, hur kan folk bli så upprörda utan att ens ha sett filmen?! Det kan ju faktiskt vara snyggt kört.
Jag tycker i alla fall det ska bli kul att se filmen och är jäkligt tacksam att den ska visas även om lameriders får en massa skit för det.
Hoppas inte det är motljus genom ett repigt kåpglas nu bara.

Ps. Ja, jag blir också sur om det visar sig att körningen sker helt okontrollerat med körning i fel fil över krön och sånt.
Argumentationen för/mot tidtagning på allmän väg är väl avklarad sedan några år trodde jag

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Har nu läst hela tråden, hur kan folk bli så upprörda utan att ens ha sett filmen?! Det kan ju faktiskt vara snyggt kört.
Jag tycker i alla fall det ska bli kul att se filmen och är jäkligt tacksam att den ska visas även om lameriders får en massa skit för det.
Hoppas inte det är motljus genom ett repigt kåpglas nu bara.

Ps. Ja, jag blir också sur om det visar sig att körningen sker helt okontrollerat med körning i fel fil över krön och sånt.
Argumentationen för/mot tidtagning på allmän väg är väl avklarad sedan några år trodde jag
En av grejerna som är dum med detta är man uppmuntrar andra galningar att köra över sin förmåga och ta onödigt stora risker. Dessa är förstås myndiga och ansvarar själva för vad de gör. Dessutom drabbas oftast ingen annan än de själva, förutom deras släkt och vänner förstås.
Personligen skulle jag ändå aldrig lägga ut en film med min rekordtid på Internet eftersom det inte skulle kännas bra att veta att en massa puckon kör ihjäl sig när de försöker vara lika häftiga som jag. Men jag kanske är mesig och onödigt empatisk?
Kalla mig gärna för moralkärring. För att bli kallad moralkärring på sporthoj.com tar jag som en komplimang. Om vanliga människor kallade mig det skulle jag dock bli sur.

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
En uppriktig och nyfiken fråga bara? Varför då lägga ut filmen och offentliggöra tiderna? Räcker det inte att Du/Ni själva vet vad Ni mäktar med?

...Som om jag bryr mig om kollektivet.

Jag åker hoj för min egen skull..andra får åka som dom vill.

jetfuel

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Skrev-raket-Retta
Herreguuuud lägg ut filmen så det blir tyst
Ny har slagit ihjäl 30minuter av mitt liv med skitsnack.

Mackant

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Gsxr750-96 gammal häck
Min största önskan är att alla idioter försöker slå den här nya fantastiska tiden! Helst redan idag. I bästa fall så kör tre fjärdedelar ihjäl sig (dom var ändå idoter) och då slipper vi andra oroa oss för att möta dom ute i trafiken!

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
En uppriktig och nyfiken fråga bara? Varför då lägga ut filmen och offentliggöra tiderna? Räcker det inte att Du/Ni själva vet vad Ni mäktar med?
Det är väl inte fel att vara snabbast på sveriges kanske mest populära hojväg? Varför ska det hållas hemligt. Finns många som gör anspråk på den titeln, nu vet dom vad som gäller. Ska det vara hemligt vem som har banrekordet på Anderstorp oxå?

En av grejerna som är dum med detta är man uppmuntrar andra galningar att köra över sin förmåga och ta onödigt stora risker. Dessa är förstås myndiga och ansvarar själva för vad de gör. Dessutom drabbas oftast ingen annan än de själva, förutom deras släkt och vänner förstås.
Personligen skulle jag ändå aldrig lägga ut en film med min rekordtid på Internet eftersom det inte skulle kännas bra att veta att en massa puckon kör ihjäl sig när de försöker vara lika häftiga som jag. Men jag kanske är mesig och onödigt empatisk?
Kalla mig gärna för moralkärring. För att bli kallad moralkärring på sporthoj.com tar jag som en komplimang. Om vanliga människor kallade mig det skulle jag dock bli sur.
Jag tror ingen pressar sig till döds för att det finns film när någon kör skitfort.
Men jag respekterar dina tankar och åsikter, dom är lite tråkiga bara :fakta

Last edited:

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
1.46 på Anderstorp.........jaja e man inte snabbast på bana får man väl vara det på landsväg antar jag, där kommer 99% inte att utmana sin "ascoola" tid.....

Kan tyvärr bara föreställa mig att den 31 åringen var en på vårat forum som oxå tyckte det var en allmän rättighet att köra "racepace" på bulten och trodde han kunde hantera det utan några problem....... R.I.P vem du än var.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...