Therudeboy
Guest
Varför inte ringa någon man känner med ett gevär? ett skott i nacken och hans lidande hade varit över.
Therudeboy skrev:Varför inte ringa någon man känner med ett gevär? ett skott i nacken och hans lidande hade varit över.
nickname skrev:Du måste ringa till Polis iallafall eftersom rådjur är kronvilt, även om du tar ihjäl det själv. Och vad jag vet får bara jägare med speciellt tillstånd skjuta trafikskadade djur.
jo det stämmer att polisen får inte själv använda sitt tjänstevapen till att avliva trafikskadade djur utan dom måste ringa in jägare till det...nickname skrev:Du måste ringa till Polis iallafall eftersom rådjur är kronvilt, även om du tar ihjäl det själv. Och vad jag vet får bara jägare med speciellt tillstånd skjuta trafikskadade djur.
nickname skrev:Du måste ringa till Polis iallafall eftersom rådjur är kronvilt, även om du tar ihjäl det själv. Och vad jag vet får bara jägare med speciellt tillstånd skjuta trafikskadade djur.
Vad är det som är så kul?EazyD skrev:Hahaha!
EazyD skrev:Hahaha!
c9h13no3 skrev:Man ska se allvarligt på djurs värde, att plåga djur i onödan är helt sjukt, men fortfarande så fungerar de inte likadant som människor.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |