Blanco
Glad påsk!
Tror kappast att det är tältandets fel..... Kan va spriten oxå vettu....Mirran skrev:2249598Kära Dagbok..
Är hemma från jobbet idag..har så fruktansvärt ont i halsen efter en veckas tältande på Gotland.....
Synd om mig
Tror kappast att det är tältandets fel..... Kan va spriten oxå vettu....Mirran skrev:2249598Kära Dagbok..
Är hemma från jobbet idag..har så fruktansvärt ont i halsen efter en veckas tältande på Gotland.....
Synd om mig
Lugn skrev:2249736Kära dagbok,
Igår fick en kompis tag i fyra gratisbiljetter till Milwaukee Brewers hemmamatch mot Detroit Tigers. Vi tog bilen en dryg timme till Miller Stadium där vi drack High Life och åt Brats.
Det var en bra dag.
QUOTE]
Jag vill också bo i usa. Har du tänkt flytta tillbaks till sverige nån gång?
imaster skrev:2249704När nu disken är klar ska jag fixa städningen också. Tur att man bor i en liten etta, då hinner man fixa disk, tvätt och städa på samma dag...
Bikerbitch skrev:2249828Hur får man motivation till att städa? Man måste städa ibland, men det är så tråkigt.. Begriper faktiskt inte själv varför hela sovrummet är fullt av mina kläder på golvet, måste bättra mig och vara ute i god tid när jag ska klä på mig så att inte hälften droppas på golvet istället för att vikas ihop och läggas tillbaka.
imaster skrev:2249843Det vete tusan. Motivationen brukar sätta sig vid datorn eller på hojen istället... Städa och tvätta gör jag dock rätt regelbundet men disken har nog stått snart två månader... DET är verkligen tråkigt... Blir nog en diskmaskin till hösten...
Bikerbitch skrev:2249852Ja, är det inte otroligt? "ja men jag ska baaaara kolla mailen, sporthoj och tysen andra sidor, sen kan jag städa"
Tvätta och diska javisst, men alla dammråttor och annat skräp som blockerar golven, ja att man aldrig får tummen ur..
Samma här, men jag ska baaaara först Mådde skit inatt och har ingen ork idag, då blir det lätt att man tar en paus och sätter sig framför datornRigge skrev:2249861Hehe jag håller på att städa, plocka i diskmaskinen och ur tvättmaskinen, så hörde jag att de plingade på msn sen hamnade jag här. Men ja måste fortsätta, ser ut som en pundarkvart
Nåt måste man ju skylla påBlanco skrev:2249719Tror kappast att det är tältandets fel..... Kan va spriten oxå vettu....
Bikerbitch skrev:2249868Man får dra på musik och sätta en deadline på när skiten ska vara klart
imaster skrev:2249879Blandat aggressivt funkar bra... Just nu snurrar Slayer, då får man lite energi... Å andra sidan har jag faktiskt suttit och surfat i säkert två timmar och det är tack vare foten som jag gör nåt vettigt idag, annars hade jag vart ute och åkt...
Bikerbitch skrev:2249886Ja då brukar det blir fart!
Vad hände med foten då under fotbollen?
Just nu vill jag höra den däriga låten med U2 och Mary J Blidge - One- tror jag. Ingen som har den på ftp eller så?
Du är duktig på att se hatisk ut, man blir rädd bara av att titta på dig.spectre skrev:2249990Kära dagboken, idag har jag, mäster, som är lärling berättat för en snickare att han gjorde fel, för han gjorde fel som fan, han avfärdade lätt mitt enkla påstående och fortsatte göra fel, jag sket i det och gick och bockade armering. När vi sedan skulle resa formen så visade det sig att han visst hade gjort fel. Då kände jag mig jättejätte duktig och gav snickaraset några varma blickar som förhoppningsvis utstrålade hat. Annars har jag inte gjort så mycket, var och blindsket i 15 minuter på min lunchrast. 2 ganska stora blev skörden. Hoppas på bra väder till helgen. Hej då - Lill-tå
Plast skrev:2249745
Jag vill också bo i usa. Har du tänkt flytta tillbaks till sverige nån gång?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|