Kära dagbok

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Mirran skrev:
2249598 Kära Dagbok..

Är hemma från jobbet idag..har så fruktansvärt ont i halsen efter en veckas tältande på Gotland.....

Synd om mig :(
Tror kappast att det är tältandets fel..... Kan va spriten oxå vettu.... :fyllisar

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
säxsäxsti
P3 street och din gata snurrar för fullt här
Har suttit och kollat på trial hojar när tillfälle getts.
funderar på en 125 eller en 200cc gasgas.
hmm ingen som svarat på min annons. faaan köp hojen då....

ska dra och köpa lite kläder på thisway efter jobbet och sen ladda inför fotbollen.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Kära dagbok.

Idag började min semester. Varmt. Regn. Mer regn och nu är det djungel. Tvätta är roligt. Det har jag gjort hela dagen. Hängde upp den också. Undrar om man ska hänga grannen när man ändå håller på? Han gillar dunkadunka. Det gör inte jag.

Hej igen.
Nu har jag varit ute och sprungit. Varför då, kanske du frågar dig? Jag hade tråkigt. Det suger med semester när man inte har nån att spendera den med. Jag visste att alla skulle fly så fort jag fyllde 30. Är väl fan ingen som vill umgås med en gubbe heller? Allra minst snygga tjejer. Bleh.

Herrå!

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Kära dagbok,

Igår fick en kompis tag i fyra gratisbiljetter till Milwaukee Brewers hemmamatch mot Detroit Tigers. Vi tog bilen en dryg timme till Miller Stadium där vi drack High Life och åt Brats.

Det var en bra dag.

W2051.JPG

milwaukee_miller2.jpg

121.jpg

bratwurst.jpg

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. KTM 890 Adv
Lugn skrev:
2249736 Kära dagbok,

Igår fick en kompis tag i fyra gratisbiljetter till Milwaukee Brewers hemmamatch mot Detroit Tigers. Vi tog bilen en dryg timme till Miller Stadium där vi drack High Life och åt Brats.

Det var en bra dag.

QUOTE]

Jag vill också bo i usa. Har du tänkt flytta tillbaks till sverige nån gång?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
imaster skrev:
2249704När nu disken är klar ska jag fixa städningen också. Tur att man bor i en liten etta, då hinner man fixa disk, tvätt och städa på samma dag... :hihi

Hur får man motivation till att städa? Man måste städa ibland, men det är så tråkigt.. Begriper faktiskt inte själv varför hela sovrummet är fullt av mina kläder på golvet, måste bättra mig och vara ute i god tid när jag ska klä på mig så att inte hälften droppas på golvet istället för att vikas ihop och läggas tillbaka.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Bikerbitch skrev:
2249828 Hur får man motivation till att städa? Man måste städa ibland, men det är så tråkigt.. Begriper faktiskt inte själv varför hela sovrummet är fullt av mina kläder på golvet, måste bättra mig och vara ute i god tid när jag ska klä på mig så att inte hälften droppas på golvet istället för att vikas ihop och läggas tillbaka.

Det vete tusan. Motivationen brukar sätta sig vid datorn eller på hojen istället... Städa och tvätta gör jag dock rätt regelbundet men disken har nog stått snart två månader... DET är verkligen tråkigt... Blir nog en diskmaskin till hösten... :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
imaster skrev:
2249843 Det vete tusan. Motivationen brukar sätta sig vid datorn eller på hojen istället... Städa och tvätta gör jag dock rätt regelbundet men disken har nog stått snart två månader... DET är verkligen tråkigt... Blir nog en diskmaskin till hösten... :)

Ja, är det inte otroligt? "ja men jag ska baaaara kolla mailen, sporthoj och tysen andra sidor, sen kan jag städa"
Tvätta och diska javisst, men alla dammråttor och annat skräp som blockerar golven, ja att man aldrig får tummen ur..

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Bikerbitch skrev:
2249852 Ja, är det inte otroligt? "ja men jag ska baaaara kolla mailen, sporthoj och tysen andra sidor, sen kan jag städa"
Tvätta och diska javisst, men alla dammråttor och annat skräp som blockerar golven, ja att man aldrig får tummen ur..

Hehe jag håller på att städa, plocka i diskmaskinen och ur tvättmaskinen, så hörde jag att de plingade på msn sen hamnade jag här. Men ja måste fortsätta, ser ut som en pundarkvart :huvet

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Rigge skrev:
2249861 Hehe jag håller på att städa, plocka i diskmaskinen och ur tvättmaskinen, så hörde jag att de plingade på msn sen hamnade jag här. Men ja måste fortsätta, ser ut som en pundarkvart :huvet
Samma här, men jag ska baaaara först ;) Mådde skit inatt och har ingen ork idag, då blir det lätt att man tar en paus och sätter sig framför datorn :)

Man får dra på musik och sätta en deadline på när skiten ska vara klart

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Bikerbitch skrev:
2249868Man får dra på musik och sätta en deadline på när skiten ska vara klart

Blandat aggressivt funkar bra... Just nu snurrar Slayer, då får man lite energi... Å andra sidan har jag faktiskt suttit och surfat i säkert två timmar och det är tack vare foten som jag gör nåt vettigt idag, annars hade jag vart ute och åkt...
:(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
imaster skrev:
2249879 Blandat aggressivt funkar bra... Just nu snurrar Slayer, då får man lite energi... Å andra sidan har jag faktiskt suttit och surfat i säkert två timmar och det är tack vare foten som jag gör nåt vettigt idag, annars hade jag vart ute och åkt...
:(

Ja då brukar det blir fart!
Vad hände med foten då under fotbollen?
Just nu vill jag höra den däriga låten med U2 och Mary J Blidge - One- tror jag. Ingen som har den på ftp eller så? :)

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Ännu en dryg dag på jobbet avklarad, fick ta Helsingborg rundan idag. För att pigga upp tillvaron så var man tvungen att köra ut till strandvägen och titta på :tuttar, dock så var vädret inte det bästa så det var inte så många fina damer som man hade hoppats på.

Nu sitter jag hemma hos päronen och väntar på att tisdagsbuffén ska bli klar, billigt och bra :banana

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Bikerbitch skrev:
2249886 Ja då brukar det blir fart!
Vad hände med foten då under fotbollen?
Just nu vill jag höra den däriga låten med U2 och Mary J Blidge - One- tror jag. Ingen som har den på ftp eller så? :)

Jag har den. :yoparty

Jonathan

Guest
Happ. Andra dagen på sommarjobbet som dräng. Igår var det höskörd och var blev ideligen påmind om vilken jävla kärring jag är. Av mig själv då, inte av arbetskamraterna vilka är sköna!
När jag vaknade upp i morse efter en 13-timmars dag och 4300 balar så kände jag mig som tant Agda 75. Smärtan i händerna och fingrar går ej att beskriva.
Klev igenom på skullen med ena benet också, det tog stopp under knäskålen :död Så nu har två jättefina feta blåmärken på högerbenet. Ryggen var allmänt kass och benen sönderskrubbade av balarna.
Varför kunde man inte bli född som Dirty Harry eller nån annan hård jävel ?

Idag stukade jag foten lite lätt efter ett jungfruhopp ur traktorn som inte gick riktigt som det skulle. Slet bort en skinnbit ur handen med när jag förvandlade den tillfälligt till en slägga.

Så nu sitter jag är och mår faktiskt riktigt bra! Jag har jobb resten av sommaren, det är snart midsommar samt att jag pratade med ett fint kex igår :)

Tjong tjong

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Kära dagboken, idag har jag, mäster, som är lärling berättat för en snickare att han gjorde fel, för han gjorde fel som fan, han avfärdade lätt mitt enkla påstående och fortsatte göra fel, jag sket i det och gick och bockade armering. När vi sedan skulle resa formen så visade det sig att han visst hade gjort fel. Då kände jag mig jättejätte duktig och gav snickaraset några varma blickar som förhoppningsvis utstrålade hat. Annars har jag inte gjort så mycket, var och blindsket i 15 minuter på min lunchrast. 2 ganska stora blev skörden. Hoppas på bra väder till helgen. Hej då - Lill-tå

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Epson är död, han dog igår, fick diarré av nånting och dog. Det är så sorgligt. Nu är Parveln ensam i stora buren. Men ormen mår bra. Och fiskarna.

Bifogat

• djuret.jpg
    djuret.jpg
    8.2 KB · Visningar: 592

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
spectre skrev:
2249990 Kära dagboken, idag har jag, mäster, som är lärling berättat för en snickare att han gjorde fel, för han gjorde fel som fan, han avfärdade lätt mitt enkla påstående och fortsatte göra fel, jag sket i det och gick och bockade armering. När vi sedan skulle resa formen så visade det sig att han visst hade gjort fel. Då kände jag mig jättejätte duktig och gav snickaraset några varma blickar som förhoppningsvis utstrålade hat. Annars har jag inte gjort så mycket, var och blindsket i 15 minuter på min lunchrast. 2 ganska stora blev skörden. Hoppas på bra väder till helgen. Hej då - Lill-tå
Du är duktig på att se hatisk ut, man blir rädd bara av att titta på dig.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Plast skrev:
2249745
Jag vill också bo i usa. Har du tänkt flytta tillbaks till sverige nån gång?

Självklart! När det blir dags för barn och man vill åtnjuta föräldraledighet och ett oändligt antal semesterdagar. Passar väl på att ge ungarna gratis universitetsutbildning och eftersom de kommer ha dubbla medborgarskap så kan de få fart på sin karriär i USA. Sen är det bara att flytta hem när man blir gammal och behöver gratis sjukvård... :hihi

Allvarligt talat så har jag ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Amerikanskt medborgarskap finns på listan och eftersom jag precis köpt ett hus så är jag ganska planterad här ett tag.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!