Bikerbitch skrev:2677926De måste man väl inte lyssna på?
Det gör vi inte heller. Men media har en förmåga att trycka upp allt skit i storgången på en, så vare sig man vill lyssna eller ej så blir man påverkad (läs less på det hela).
Bikerbitch skrev:2677926De måste man väl inte lyssna på?
Jonathan. skrev:2677941Det gör vi inte heller. Men media har en förmåga att trycka upp allt skit i storgången på en, så vare sig man vill lyssna eller ej så blir man påverkad (läs less på det hela).
Bikerbitch skrev:2677951Det är förvisso sant. Hoppas du blir påverkad att bidra till männens kamp nu också då
Jonathan. skrev:2677980Du skrev det själv, männens kamp. Jag är ingen man, kommer förmodligen aldrig bli det heller
Jag bidrar mest till att folk mår bra, eftersom jag är så jäkla snäll!
Bikerbitch skrev:2682337Nyår snart. Fasiken så det pangas. Vovven är så rädd varenda dag att han nästan vägrar gå utanför dörren.
Vari ligger det roliga att smälla raketer tidigt på morgonen till sen kväll mitt i bostadsområden? Idioter
AndreasNo skrev:2682341....
Bikerbitch skrev:2682337Nyår snart. Fasiken så det pangas. Vovven är så rädd varenda dag att han nästan vägrar gå utanför dörren.
Vari ligger det roliga att smälla raketer tidigt på morgonen till sen kväll mitt i bostadsområden? Idioter
Anneli skrev:2683290Kan inte mer än att hålla med dig. Min pappis-dam har varit så pass rädd att hon fått käka lugnande tabletter, inte roligt att se sin hund få ångest och inte kunna förklara. Nu när äldre dar gjort att hon fått sämre hörsel är hon tackochlov inte lika skraj (inte så konstig när hon inte hör). Trots det ska vi ändå fira ännu ett nyår hos mina föräldrar i skogen utanför Eskilstuna.
Skicka Tintin med taxi så tar vi hand om honom!
Japps skrev:2683301Kära dagbok.
Chefen är inte så glad på mig för tillfället, vet fan inte vad som gick snett... Jag får troligtvis inte byta rutor mera.. vill inte heller...
Gott nytt år allesammans // Deppad mekaniker
Bikerbitch skrev:2249515Det är inte alltid man vill starta upp en ny tråd om vad navelluddet hade för färg idag eller allmänt vad det har hänt för roligt så jag tänkte dra igång en liten dagbokstråd. Här kan man skriva saker som hänt/händer under dagen, gärna med en bild till. Bara för att det är så skoj att prata och dela med sig av saker, både roliga och jobbiga. Sen också för att många skriver så roligt och det är kul att läsa.
Så, vad har hänt idag för roligt/jobbigt/lessamt/tråkigt?
ozeo skrev:2684030apropå navellud..
en gång på krogen kom de fram en brud o fråga om jag hade navelludd?
innan jag hann säga nåt var hon innaför o tafsa.
efter ett tag..(jag hade inge bråttom därifrån)
hon gillar tydligen navellud..jag säger du skojar..nej säger hon,,jag tror hon inte varpå hon säger, men vi kan fråga min kille..
han sitter brevid dig,, ne du skojar säger jag..
hon vänder sig till karln brevid som sitter med huvuvd bortvänt o snackar md nån o tar bort händerna.
hörru älskling, visst tycker jag om navelludd,
varpå han säger, va fan pratar du med främmande människor om navelludd!? jag e stor men han va faen större.
bla bla bla nåt o dom håller om varandra.
sluatar med att han inte märkte nåt o vi skålade glatt ett tag efter..
senare på kvällen är hon fram o klämmer lite till både här o där..
tänk om en kille skulel göra nåt likn
AndreasNo skrev:2684031Jag hatar brudar!..
Man får de bara bekräftat hela tiden hur cp dem e...
Japps skrev:2683307Spännning nånstans i rutorna... Annars vet jag inte hur det är möjligt
ozeo skrev:2684030apropå navellud..
en gång på krogen kom de fram en brud o fråga om jag hade navelludd?
innan jag hann säga nåt var hon innaför o tafsa.
efter ett tag..(jag hade inge bråttom därifrån)
hon gillar tydligen navellud..jag säger du skojar..nej säger hon,,jag tror hon inte varpå hon säger, men vi kan fråga min kille..
han sitter brevid dig,, ne du skojar säger jag..
hon vänder sig till karln brevid som sitter med huvuvd bortvänt o snackar md nån o tar bort händerna.
hörru älskling, visst tycker jag om navelludd,
varpå han säger, va fan pratar du med främmande människor om navelludd!? jag e stor men han va faen större.
bla bla bla nåt o dom håller om varandra.
sluatar med att han inte märkte nåt o vi skålade glatt ett tag efter..
senare på kvällen är hon fram o klämmer lite till både här o där..
tänk om en kille skulel göra nåt likn
Nursey skrev:2684539Råd till alla: rengör naveln..men vet aldrig när man måste opereras
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|