Kära dagbok

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nursey skrev:
2654938 Jao..jag har ett alldelles överfullt barskåp :japp
Eftersom jag dricker en gång på miljonen så börjar det lagras på hyllorna :p
Drack ETT glas rödtjut igår och såg ut som en tomtenisse i nyllet innan jag däckade (och säkert snarkade:gnissla) hela natten :tungan

PS. Har du ont ellä? :O

Du skulle tagit ett kort! :hihi

Ja jag har verkligen jätteont nu. Hört att Jameson ska vara bra för vadskador, särskilt 12-årig sådan :gnissla

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nursey skrev:
2655699 Din exclusiva lille skit ;) en pinne i mellan tänderna och en flaska HB är vad drängarna brukade få förr:D

Finsmakare :mattias

Och tanterna brukade sticka/städa samt laga mat förr i tiden ;)

Min dag har f.ö varit som vilken normal dag dom helst. Bar spån idag så nu känns det lite i axeln, skapt som en kärring är man.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jonathan. skrev:
2655714 Finsmakare :mattias

Och tanterna brukade sticka/städa samt laga mat förr i tiden ;)

Min dag har f.ö varit som vilken normal dag dom helst. Bar spån idag så nu känns det lite i axeln, skapt som en kärring är man.
Tanter..jag vet inte vem du referar till :rolleyes: :youngforevahevah

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kära dagbok.

Idag åkte tjejen till Stockholm för att titta på Red hot chili peppers i globen.
Blir trist här hemma nu, men träffar henne i morron igen.

Skolan var väl ganska seg, gjorde en liten flashanimation om en jultomte som sprängdes på Multimedialektionen.

Nu har jag nyss käkat 2 gånger = 3kilo i viktökning på 30minuter = Mätt en stund iaf.

Bäst att hitta gymkortet nu så man kan börja använda sig av fettreserverna man bygger upp för att kunna omvandla till muskler.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Kära dagbok

Ikväll reste farfar vidare till de sälla jaktmarkerna. Han var en förebild för mig, ett stort varmt hjärta klappade i hans bröst.

Ett segt hjärta som överlevt vinterkrig och världskrig medans farmor skötte hemmet. Han var en av få som vågade skjuta ner ett tyskt stridsflygplan som kom för nära hans hemland sverige.

Han var en extremt duktig snickare också, allt från hus och stugor till möbler och annat hantverk skapade han. Mitt köksbord med tillhörande stolar är ett minne som kommer att hålla länge till.

Jag känner att hans arv är en del av mig och jag är stolt!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jaha då fick man sina misstankar bekräftade idag då, fördelen är att de blir lättare att gå vidare nu!

Nejfan måste sova jobb snart ju!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
AndreasNo skrev:
2655417 Skjut mig!

Ikväll hade jag inplanerad en sväng på finare restaurang med kusinerna för o fira den enas födelsedag lite smått.
2 minuter innan jag ska gå utanför dörren ringer dem från jobbet o bönar o ber att man ska jobba, fick va ledig i exakt 10 timmar efter helgens slit innan dem ringde igen, kul. Bara ringa o avboka me kusinerna o allt skit o gå till affären o handla nån mat att äta. Det gick ju... va så jääävla less så kom precis hem ifrån affären med... ett paket delicatobollar o en dricka! :huvet
Hur fan ska jag klara mig en hel natt på de. Har en billys panpizza kvar på jobbet efter helgen, så de blir min goa mat idag de.

TACK FÖR DET!

Fan va du klagar på jobbet. Du kan säga nej när dom ringer vet du!!!
skärp dig

Mrs. Laphroaig

Guest
AndreasNo skrev:
2655417 Skjut mig!

Ikväll hade jag inplanerad en sväng på finare restaurang med kusinerna för o fira den enas födelsedag lite smått.
2 minuter innan jag ska gå utanför dörren ringer dem från jobbet o bönar o ber att man ska jobba, fick va ledig i exakt 10 timmar efter helgens slit innan dem ringde igen, kul. Bara ringa o avboka me kusinerna o allt skit o gå till affären o handla nån mat att äta. Det gick ju... va så jääävla less så kom precis hem ifrån affären med... ett paket delicatobollar o en dricka! :huvet
Hur fan ska jag klara mig en hel natt på de. Har en billys panpizza kvar på jobbet efter helgen, så de blir min goa mat idag de.

TACK FÖR DET!

Klart som själv fan att ditt liv blir mer tråkigt om du tackar ja till ett ännu mer jobb på en arbetsplats som du uppenbarligen inte trivs på och man kan faktiskt säga till nej även till sin chef.
hade du gått ut med dina kusiner och firat dem så kan jag lova dig att du iallafall hade haft jäkligt roligt den kvällen och det är bättre är ingenting.
Och hur kul blir livet med delicatobollar och en dricka till middag ? näe just det inte särskilt roligt. Unna dig god mat, umgås med dina kompisar. Försök att själv förbättra ditt liv till det bättre.
Och missförstå mig inte nu, självklart får man klaga men största frågan för mig är om man bara forsätter klaga eller om man faktiskt försöker göra något åt det hela istället.

MC Doktorn

Guest
Jobbar på AKM i Mölndal jobbar som en galärslav hela dygnet tänker på varför åkte jag hit :huvet men sen komer man hem och :tuttar allt blir bra.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
The blade skrev:
2656366 Fan va du klagar på jobbet. Du kan säga nej när dom ringer vet du!!!
skärp dig
haha, fan erik ta de inte så allvarligt, vill ba klaga av mig lite =).. o nej jag kan inte säga nej, mkt intresse man visar då liksom..nu hörde jag dig precis på radion...schysst o låta mig sitta här själv hela natten för övrigt, inte konstigt jag klagar..hahaha =)

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
AndreasNo skrev:
2656404 haha, fan erik ta de inte så allvarligt, vill ba klaga av mig lite =).. o nej jag kan inte säga nej, mkt intresse man visar då liksom..nu hörde jag dig precis på radion...schysst o låta mig sitta här själv hela natten för övrigt, inte konstigt jag klagar..hahaha =)

Tar det inte allvarligt killen. :pannkyss
Hehe visste ionte ens att du jobba inatt

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Lurch skrev:
2656176 Kära dagbok

Ikväll reste farfar vidare till de sälla jaktmarkerna. Han var en förebild för mig, ett stort varmt hjärta klappade i hans bröst.

Ett segt hjärta som överlevt vinterkrig och världskrig medans farmor skötte hemmet. Han var en av få som vågade skjuta ner ett tyskt stridsflygplan som kom för nära hans hemland sverige.

Han var en extremt duktig snickare också, allt från hus och stugor till möbler och annat hantverk skapade han. Mitt köksbord med tillhörande stolar är ett minne som kommer att hålla länge till.

Jag känner att hans arv är en del av mig och jag är stolt!
Vet vad du känner nu då jag igår (11/12) begravde min låtsasfarmor. :pannkyss

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Sitter här på jobbet och fryser och är allmänt förkyld. Skulle gärna vara hemma och sova hela dan i stället för att sitta här och frysa! Måste bara se till att bli frisk till helgen så att jag kan köra cross.

Några bra tips? Förutom sömn, blodapelsiner och te alltså...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lurch skrev:
2656176 Kära dagbok

Beklagar din och de anhörigas sorg. Det är jobbigt med döden, man får glädjas av minnena. Kram!

LOTTAK skrev:
2656426 Vet vad du känner nu då jag igår (11/12) begravde min låtsasfarmor. :pannkyss

:( Inte roligt med begravningar, hoppas din farmor har det bra där hon är nu!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...