Kära dagbok

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
CBR_Falun skrev:
2647345 hehe, Bolanche har jag endast besökt på julbord de senaste åren och Harrys var man ju på i Lördags.. gott om minnesluckor men måste haft kul då jag blåst 1000 spänn där.. :gnissla om vi bara räknar det som är reggat på kortet. Vet att jag spenderade en del tid vid blackjack bordet också. :yoparty

Ja se dom där jäkla spelborden..... slinger lätt iväg lite stålar där emellanåt.:rolleyes:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tjära dagboken.
Det har varit en minst sagt intressant dag. Runt 11-snåret på förmiddagen så skulle en lastbil komma och hämta en tjurkalv på 6 månader för att använde dennes springare till ca 30.000 småtjurar.
Nåväl, på med grimma o grejer, snubben i lastbilen höll i den och jag + en till kille tog i för allt vi var värda för att få upp den bågstyriga kalven i lastbilen. Det gick mindre bra, den la sig på mage och totalvägrade. Happ, försöka lyfta en typ 200 kilo bångstyrigt kött i en liten box, gick sådär.
Till slut så fick vi in honom i boxen och precis då så svängde kalven till med vänster bakben och fick in en klockren träff på min vänstra vad :död
Klöven riktigt grävde sig in i vaden.

Men hård som man är fortsattes dagens arbete och det gick riktigt bra att halta omkring på gården.
Käkade middag med bror och far i Tierp, satt still under några timmar, reste på mig och smärtan infann sig med omedelbar verkan!

Hoppade på ett ben till bilen, hem och ringde akuttjosan och ska in imorrn och röntga vaden.
Ringde och talade om detta för arbetsgivaren, han måste blivit jätteglad när jag ringe och väckte honom och allt :gnissla

Nåväl, får se imorrn hur det ter sig.

/K. Ärring

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jonathan. skrev:
2647500
Klöven riktigt grävde sig in i vaden.
Men hård som man är fortsattes dagens arbete och det gick riktigt bra att halta omkring på gården.
Käkade middag med bror och far i Tierp, satt still under några timmar, reste på mig och smärtan infann sig med omedelbar verkan!

Aj som fan, det måste ha känts duktigt. Typiskt att ni killar ska va så hårda hela tiden då. Hoppas verkligen inte det är någon fara och att röntgen går bra! Krya på sig eller vad man nu säger!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Bikerbitch skrev:
2647851 Aj som fan, det måste ha känts duktigt. Typiskt att ni killar ska va så hårda hela tiden då. Hoppas verkligen inte det är någon fara och att röntgen går bra! Krya på sig eller vad man nu säger!

Det var ganska skönt. Ja, det måste vi ju vara, annars blir det inga barn gjorda. Fast det kanske går med vinballe med, vad vet jag.

Det var lugnt sa tant sjuksköterska, hem och ha benet i upprätt läge. Joråsatte..

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Nehepp nu ska man försöka sova sig lite tror ja så man orkar med att jobba imorrn.

Sov gott dagboken Mvh en trött slappa

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jonathan. skrev:
2648926 Det var ganska skönt. Ja, det måste vi ju vara, annars blir det inga barn gjorda. Fast det kanske går med vinballe med, vad vet jag.

Det var lugnt sa tant sjuksköterska, hem och ha benet i upprätt läge. Joråsatte..

Vafan, har du redan fått morfin ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jacke e glad igen.Min son e här o hälsar på.Öllaglig ålder o allt,finns det ingen grogghagga som behöver en lättare motvikt för slangträning????:rolleyes:

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Hej dagboken

Idag är det dagen efter julbordet. Konstigt att man kan få ont i skallen av att äta mat. :gnissla

Kul var det iaf men knepigt att klockan hann bli 03:00 innnan man kom i säng! :va

Nu ska jag försöka jobba lite tror jag.. eller ska man kolla på film istället? :rolleyes:

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Jobbade på Harry´s i halmstad till kl. 3 inatt, en helt valig kväll, lite fyllos ett par idioter men inget som hjde pulsen nämnvärt...

Sov till 12 idag, trööt, seg som fasen, gick upp, käkade frulle, glodde lite discovery, fick ett mess från ett X, hon ville träffas ikväll, beslutsångest, vill inte start upp någon ny "crasch and burn historia" men hon e ju sååå fin... Accepterade och förhoppningarna höjdes.. Hon lämnade återbud vid 5 tiden, plugg hette det, jag tror inte hon vågade..

Åkte till ICA Maxi och köpte 10 CD-R skivor till mina nyhemladdade gamla klassiska Metallica-skivor, 3 billiga köpDVD och en färdigkokt julskinka ramlade också ner i korgen...

Grillierat skinkan, käkat 3 mackor, 4 öl , 1 DVD och nu sitter man här...

Och imorrn väntar en 08.00- 23.00 jobbdag, livet är en hora sen dör man...:rolleyes:

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jonathan. skrev:
2654677 Om det ändå vore så väl :(

Nursey, har du nåt starkt på lager ?

Jao..jag har ett alldelles överfullt barskåp :japp
Eftersom jag dricker en gång på miljonen så börjar det lagras på hyllorna :p
Drack ETT glas rödtjut igår och såg ut som en tomtenisse i nyllet innan jag däckade (och säkert snarkade:gnissla) hela natten :tungan

PS. Har du ont ellä? :O

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Gsxr 750
Då var det måndag eftermiddag...igen.

Helgen har varit super. Igår tog jag och min goa pöjk kokade oss lite glögg,packade ner pepparkakisar och lussebullar, tog med voffsingen och gick på promenad till vattnet där vi fikade. Var faktist jätte mysigt men också j-kligt kallt efter en stund.

Snart dags att pallra sig hem från jobbet och åka till träningen, ska bli grymt kul att boxas idag. Var ju sjuk förra veckan och kunde inte träna något alls så det blir nog att man åker på lite små stryk idag när man blir trött i armarna och glömmer garden....aj aj aj. :näsblod Men kul ska det bli
Får inte glöma att köpa biljetter heller idag så att man kan åka stan i helgen och kolla när tränaren ska gå match i Shootfighting. Kan nog vara lite kuligt, har inte sett ngn match "live" än.

Ha det godis!
Bike Bike:hej

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kära dagboken...

Skjut mig!

Ikväll hade jag inplanerad en sväng på finare restaurang med kusinerna för o fira den enas födelsedag lite smått.
2 minuter innan jag ska gå utanför dörren ringer dem från jobbet o bönar o ber att man ska jobba, fick va ledig i exakt 10 timmar efter helgens slit innan dem ringde igen, kul. Bara ringa o avboka me kusinerna o allt skit o gå till affären o handla nån mat att äta. Det gick ju... va så jääävla less så kom precis hem ifrån affären med... ett paket delicatobollar o en dricka! :huvet
Hur fan ska jag klara mig en hel natt på de. Har en billys panpizza kvar på jobbet efter helgen, så de blir min goa mat idag de.

TACK FÖR DET!

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Gsxr 750
Nursey skrev:
2655432 Jag ler för jag har kommit på en bra julklapp :yoparty
Orka vänta nu bara:rolleyes: ..jag vill ge den nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:hoppa

Åhh, visst är det jobbigt att vänta ända tills julafton innan man får ge bort sina superbraiga paket :)

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Nursey skrev:
2654938 Jao..jag har ett alldelles överfullt barskåp :japp
Eftersom jag dricker en gång på miljonen så börjar det lagras på hyllorna :p
Drack ETT glas rödtjut igår och såg ut som en tomtenisse i nyllet innan jag däckade (och säkert snarkade:gnissla) hela natten :tungan

PS. Har du ont ellä? :O

Det låter som det är dags att våldgästa Nursey och arrangera bartömmning....:yoparty

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Första gången man skriver i dagboken...

Idag så gick jag till skolan och satt av dom 2 lektionerna jag hade Svenska och Matte. På svenskan blev vi tvingade att gå och låna en bok, gick runt i biblan och upptäckte att dom hade en upplaga med personregister från 1966, typ, kollade där för att se ifall man kunde hitta nån släkting. Det gjorde jag, farmor far var med där. Status.

Fick tillbaka mitt matteprov på matten som jag bara 0 poäng på, ja NOLL poäng, jag är kass på matte...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...