Kära dagbok

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Kära dagbok

Finns det nån manual till hur tjejer funkar? Det här känns som sista rycket och det är ju då man brukar erkänna sig besegrad och ta fram manualen. Så vart är den???

Mycket gnäll om tjejer från min sida på sistone, kanske ska börja snusa igen för att kunna sluta med det en gång till så man får nåt annat att ojja sig över?

Hoppas det blir fest på lördag så man får må dåligt på söndag! :yoparty

Nu äre dags å sova!

MikkE

Guest
Jag la mig kl 04.30 idag, gick upp kl 13 av att alarmet på kl gick. Klädde på mig och cyklade iväg till jobbet, passade på att köpa 600gr frusen Felix pasta carbonara som man kan micra på endasr 5 minuter på högsta effekt. Även 0,5L juice och en baguette till frulle kom med i kassen. Käkade mackan på jobbet innan man började kl 14. Jobbat hela dagen, inte packat en enda pall utan vart nere på kampanjavdelningen och hjälpt till med att lasta på massa kvartspallar på andra pallar med bakviktstrucken.. Sedan vart det infyllarjobb med Martin och vips så var kl 22. Stämpla ut, bajka hem. Kolla hur det går med nedladdningarna. Helt ok, kunde ha vart bättre. Duschat och nu sitter jag här. Funderar på att gå förbi macken och köpa mig nåt..

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
MikkE skrev:
2635394 Jag la mig kl 04.30 idag, gick upp kl 13 av att alarmet på kl gick. Klädde på mig och cyklade iväg till jobbet, passade på att köpa 600gr frusen Felix pasta carbonara som man kan micra på endasr 5 minuter på högsta effekt. Även 0,5L juice och en baguette till frulle kom med i kassen. Käkade mackan på jobbet innan man började kl 14. Jobbat hela dagen, inte packat en enda pall utan vart nere på kampanjavdelningen och hjälpt till med att lasta på massa kvartspallar på andra pallar med bakviktstrucken.. Sedan vart det infyllarjobb med Martin och vips så var kl 22. Stämpla ut, bajka hem. Kolla hur det går med nedladdningarna. Helt ok, kunde ha vart bättre. Duschat och nu sitter jag här. Funderar på att gå förbi macken och köpa mig nåt..

Verkar ju vara en kul vardag... Inga damer.:tuttar .?

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Bikerbitch skrev:
2635929 Alla tjejer fungerar ju olika :)

Sant, men nån sorts standard borde ni väl ändå kunna ordnas in under? :confused:

Äh, är väl bara att inse; män kommer aldrig att förstå sig på kvinnor. :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
CBR_Falun skrev:
2636021 Sant, men nån sorts standard borde ni väl ändå kunna ordnas in under? :confused:
Äh, är väl bara att inse; män kommer aldrig att förstå sig på kvinnor. :)

Sen finns det även en del kvinnor som aldrig kommer förstå sig på andra kvinnor och säkert män som inte kommer förstå sig på andra män :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2636082 Sen finns det även en del kvinnor som aldrig kommer förstå sig på andra kvinnor och säkert män som inte kommer förstå sig på andra män :)

Du har så rätt!

Satt och tänkte på det i lunchrummet idag. Det var jag, en till tjej och fyra killar som satt och diskuterade vilka som jobbade på avdelningen "på riktigt" vi har många konsulter och inlån m.m. Den adra tjejen vägrade att klassas som konsult även fast hon inte är anställd på den här avdelningen. Tillslut satt vi bara och garvade åt henne när hon blev mer och mer förbannad. Fattar inte varför vissa människor ska va så känsliga med småsaker? Men vi har väl alla saker som vi tycker är viktigare än andra antar jag?

Vore ändå lite kul att sätta upp en skylt som det står Konsult på på hennes bås. Men eftersom hon är tjej så vågar jag inte det, hon skulle säkert bli asförbannad och ta reda på att det var jag och så skulle det bli ett jäkla liv. Bättre att låta det va antar jag...

Det jag menar är att jag idag som BB sa inte förstår denna tjej ens lite grann. Fast det hade inte gjort någon skillnad om hon var kille. Det finns vissa personer man inte förstår sig på helt enkelt! :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alx skrev:
2636101
Det jag menar är att jag idag som BB sa inte förstår denna tjej ens lite grann. Fast det hade inte gjort någon skillnad om hon var kille. Det finns vissa personer man inte förstår sig på helt enkelt! :rolleyes:

Ja ibland är det personer man stör sig på, oavsett kön.
Men ibland är det också relaterat till kön och då begriper man ingenting.

Det som nästan aldrig slår fel är när man kör bil. Man hamnar bakom en seg lirare som kör lite lustigt. Man kör om och tamefan, det var en kvinna igen.
Som dessutom sitter så långt fram att man tror airbagen kommer lösas ut vid minsta tutt-angrepp på ratten.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
CBR_Falun skrev:
2636021Äh, är väl bara att inse; män kommer aldrig att förstå sig på kvinnor. :)

Jag tror inte att män VILL förstå sig på kvinnor. Rättare sagt...jag tror inte ni är psykiskt rustade för att förstå er på oss. :tuttar

Män och kvinnor är helt enkelt födda med olika "tänk", inte för jag vet varför...men det kanske skulle bli alldeles för lätt om vi tänkte lika. :va

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
2636110 Som dessutom sitter så långt fram att man tror airbagen kommer lösas ut vid minsta tutt-angrepp på ratten.

Den utlöses endast vid frontal kollision om den fungerar som den ska ;)

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Madhonda skrev:
2636120 Jag tror inte att män VILL förstå sig på kvinnor. Rättare sagt...jag tror inte ni är psykiskt rustade för att förstå er på oss. :tuttar

Män och kvinnor är helt enkelt födda med olika "tänk", inte för jag vet varför...men det kanske skulle bli alldeles för lätt om vi tänkte lika. :va

Många sanningar här idag. Tyvärr hjälper det ju inte mig när det gäller dejtandet, men va fan. Det simmar fler fiskar i sjön! :)

Får helt enkelt fortsätta springa på nitlott efter nitlott och hoppas att man någon gång träffar rätt.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2636110 Ja ibland är det personer man stör sig på, oavsett kön.
Men ibland är det också relaterat till kön och då begriper man ingenting.

Det som nästan aldrig slår fel är när man kör bil. Man hamnar bakom en seg lirare som kör lite lustigt. Man kör om och tamefan, det var en kvinna igen.
Som dessutom sitter så långt fram att man tror airbagen kommer lösas ut vid minsta tutt-angrepp på ratten.

Haha! Jag kan inte annat än hålla med! Om man ska köra om någon som ökar för att inte bli omkörd så är det oftast en tjej!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
tjära daggbåk.idagg jårde minn tjäjj slyt efterr tijo år tillsammans.Pizz,schiit o fi faaaan.

Mrs. Laphroaig

Guest
Lillan skrev:
2635176 Hur går det för dig, Mrs Laphroaig?

//Lillan

:( gjorde mitt sista pass igår, pratade med chefen iförrgår och kom överens om att jag skulle sluta igår men hon ordnade dock så att jag får sjuklön för de två resterande veckor jag hade inbokade.
trivdes nått så grymt ! mycket bättre än på förlossningen, jätteroliga och trevliga kollegor, underbara arbetsuppgifter men NEJ sa kroppen. :huvet
Är riktigt ledsen och försöker hela tiden göra saker så ja slipper tänka på vad som hänt :(

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
CBR_Falun skrev:
2636136
Får helt enkelt fortsätta springa på nitlott efter nitlott och hoppas att man någon gång träffar rätt.

Alla som köper lotter vet att det är försvinnande liten chans att hitta rätt lott, man köper dom helt enkelt för att det är spännande att skrapa lite...

En del blir som besatta av skrapandet och ruinerar sig på lotter, andra skrapar bara en och blir miljonärer på en gång.

Det normala är nog att man får lite småvinster emellanåt, men inget man klarar sig livet ut med.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept