Lillan
Sky is the limit
AndreasNo skrev:2635192Lillan åt inte pizza idag va?
Nope,Lillan äter inte sådana onyttiga saker
(ogillar pizza starkt )
//Lillan
AndreasNo skrev:2635192Lillan åt inte pizza idag va?
MikkE skrev:2635394Jag la mig kl 04.30 idag, gick upp kl 13 av att alarmet på kl gick. Klädde på mig och cyklade iväg till jobbet, passade på att köpa 600gr frusen Felix pasta carbonara som man kan micra på endasr 5 minuter på högsta effekt. Även 0,5L juice och en baguette till frulle kom med i kassen. Käkade mackan på jobbet innan man började kl 14. Jobbat hela dagen, inte packat en enda pall utan vart nere på kampanjavdelningen och hjälpt till med att lasta på massa kvartspallar på andra pallar med bakviktstrucken.. Sedan vart det infyllarjobb med Martin och vips så var kl 22. Stämpla ut, bajka hem. Kolla hur det går med nedladdningarna. Helt ok, kunde ha vart bättre. Duschat och nu sitter jag här. Funderar på att gå förbi macken och köpa mig nåt..
CBR_Falun skrev:2635329Finns det nån manual till hur tjejer funkar?
Madhonda skrev:2635729Då skulle det finnas lika många manualer som det finns tjejer.
Madhonda skrev:2635729Då skulle det finnas lika många manualer som det finns tjejer.
CBR_Falun skrev:2635755haha, det är så illa?!
Jahapp, då får man la fortsätta dejta och antar jag.
Bikerbitch skrev:2635929Alla tjejer fungerar ju olika
CBR_Falun skrev:2636021Sant, men nån sorts standard borde ni väl ändå kunna ordnas in under?
Äh, är väl bara att inse; män kommer aldrig att förstå sig på kvinnor.
Bikerbitch skrev:2636082Sen finns det även en del kvinnor som aldrig kommer förstå sig på andra kvinnor och säkert män som inte kommer förstå sig på andra män
Alx skrev:2636101
Det jag menar är att jag idag som BB sa inte förstår denna tjej ens lite grann. Fast det hade inte gjort någon skillnad om hon var kille. Det finns vissa personer man inte förstår sig på helt enkelt!
CBR_Falun skrev:2636021Äh, är väl bara att inse; män kommer aldrig att förstå sig på kvinnor.
Bikerbitch skrev:2636110Som dessutom sitter så långt fram att man tror airbagen kommer lösas ut vid minsta tutt-angrepp på ratten.
Madhonda skrev:2636120Jag tror inte att män VILL förstå sig på kvinnor. Rättare sagt...jag tror inte ni är psykiskt rustade för att förstå er på oss.
Män och kvinnor är helt enkelt födda med olika "tänk", inte för jag vet varför...men det kanske skulle bli alldeles för lätt om vi tänkte lika.
Bikerbitch skrev:2636110Ja ibland är det personer man stör sig på, oavsett kön.
Men ibland är det också relaterat till kön och då begriper man ingenting.
Det som nästan aldrig slår fel är när man kör bil. Man hamnar bakom en seg lirare som kör lite lustigt. Man kör om och tamefan, det var en kvinna igen.
Som dessutom sitter så långt fram att man tror airbagen kommer lösas ut vid minsta tutt-angrepp på ratten.
ktmjacke skrev:2636366tjära daggbåk.idagg jårde minn tjäjj slyt efterr tijo år tillsammans.Pizz,schiit o fi faaaan.
Lillan skrev:2635176Hur går det för dig, Mrs Laphroaig?
//Lillan
CBR_Falun skrev:2636136
Får helt enkelt fortsätta springa på nitlott efter nitlott och hoppas att man någon gång träffar rätt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|