Kära dagbok

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
ja fy fan.. ingen att beklaga sig för... o här får ja ju inte..alla andra får.. men inte jag...fick frågan två ggr på festen jag va på idag om jag verkligen mår bra.. antar att de syns hur ja mår? :huvet jag som försöker att inte visa. :gnissla

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
AndreasNo skrev:
2617141 ja fy fan.. ingen att beklaga sig för... o här får ja ju inte..alla andra får.. men inte jag...fick frågan två ggr på festen jag va på idag om jag verkligen mår bra.. antar att de syns hur ja mår? :huvet jag som försöker att inte visa. :gnissla
Du får beklaga dig för mig.
Men jag vet inte om jag är till nån hjälp...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ricken skrev:
2617146 Du får beklaga dig för mig.
Men jag vet inte om jag är till nån hjälp...

heh.. jaru.. känns inte som nån är till nån direkt hjälp egentligen, men har hört att de ska va bättre att prata om det än att hålla de inom sig så släpper väl ut litegrann... lite pyspunka varianten...usch.. nåt drastiskt måste göras i mitt liv...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
AndreasNo skrev:
2617151 heh.. jaru.. känns inte som nån är till nån direkt hjälp egentligen, men har hört att de ska va bättre att prata om det än att hålla de inom sig så släpper väl ut litegrann... lite pyspunka varianten...usch.. nåt drastiskt måste göras i mitt liv...

Du då är vi två, vad ska man hitta på?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Slappa skrev:
2617422 Du då är vi två, vad ska man hitta på?

finns inte mkt o gö...tycker synd om dig som är precis i början av helvetet.. jag e flera månader därifrån men de e fortfarande totalt skit...
iof mkt just pga att jag gjort som jag nu tänker tala om för dig att inte göra, UMGÅS INTE MED DITT EX FÖR HELVETE:mad: :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
AndreasNo skrev:
2617620 finns inte mkt o gö...tycker synd om dig som är precis i början av helvetet.. jag e flera månader därifrån men de e fortfarande totalt skit...
iof mkt just pga att jag gjort som jag nu tänker tala om för dig att inte göra, UMGÅS INTE MED DITT EX FÖR HELVETE:mad: :gnissla

Mmm ja vet, sen är det så mycket jävla oklarheter man inte får svar på.

Sen att "vissa" är kryptiska gör att ja bara mer o mer funderar på om det inte är nån annan med i bilden.

Har du msn? Vi kanske ska snacka av oss sins emellan

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Slappa skrev:
2617633 Mmm ja vet, sen är det så mycket jävla oklarheter man inte får svar på.

Sen att "vissa" är kryptiska gör att ja bara mer o mer funderar på om det inte är nån annan med i bilden.

Har du msn? Vi kanske ska snacka av oss sins emellan

Hon, antar att det är en hon iaf :) är en hona, hon har en ny...

min msn står i profilen lr nånstans...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
jaha, så tog fyllan överhanden o fick mig att messa exet... bli inte förvånade om ni läser om nån som åkt fast eller krashat på vägen mellan kga-örebro pga rattfylla..för ja kommer säkert få för mig att åka dit me.. helvete asså... behöver seriöst proffesionell hjälp!... helvete!!!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Thermal skrev:

oh fuck..här har man vart fuller :D..

De blev en liten historia dethär... skicka sms te exet där de stod ja hatade henne.. hon svara tillbaka nåt ja inte kommer ihåg, kolla mobilen när ja vakna o hade då fått fler sms av henne där de stod "är du nykter, kan du inte komma o hämta mig så kan vi sova tillsammans"..VA HELVET FAN BRASSA SÖNDER VA GAH!.. hallå... cheyor, e ni dumma i hela bananen eller bara halva?...

Mrs. Laphroaig

Guest
jahapp.. fått schema för mina 4 introduktionsveckor på det ev. nya jobbet. vore så jääävla kul om jag orkar med detta men tyvärr tror jag inte att det kommer gå så bra men får väl ta introduktionen som någon slags prövotid... inte nervös för jobbet eftersom det är en miljö jag är van i men nervös för att min kropp ska säga ifrån big time och för att ja måste börja om från början igen.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
I samband med vissa händelser i mini-knuttens liv måste jag passa på att fråga brudarna här på SH om ni tjejer har oskrivna regler om hur ni ska hantera killar som ni gav ut numret till i helgen efter en timme av dans å hångel. Måste det går flera dagar mellan varje meddelande? Tycker ni om att medvetet jävlas eller? :va

Ursäkta för ovanstående generaliseringar

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
mini-knutten skrev:
2621424 I samband med vissa händelser i mini-knuttens liv måste jag passa på att fråga brudarna här på SH om ni tjejer har oskrivna regler om hur ni ska hantera killar som ni gav ut numret till i helgen efter en timme av dans å hångel. Måste det går flera dagar mellan varje meddelande? Tycker ni om att medvetet jävlas eller? :va

Fick en grym förklaring av en tjej: vi måste få längta!

Det ska alltså vara förklaringen till varför man liksom inte bara kan köra på ifall det känns bra. Nej, det måste få förekomma lite tuppdans och trånande först. Rådet jag fick var, hör inte av dig och när HON hör av sig ska du verka upptagen men vara extremt trevlig.

Det värsta är att det verkar fungera!? :confused:

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Nursey skrev:
2621816 Ont i halsen...hela natten var plågsam tills jag klockan 3 kombinerade alvedon med deepthroating av en Piggelin!! Rekommenderas för halsont :tummenupp

:yoparty

Det där var både äckligt och lockande på samma gång.. :gnissla

Jävla förkylning, har också halsont, huvudvärk och snuva. :mad:

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
mini-knutten skrev:
2621424 I samband med vissa händelser i mini-knuttens liv måste jag passa på att fråga brudarna här på SH om ni tjejer har oskrivna regler om hur ni ska hantera killar som ni gav ut numret till i helgen efter en timme av dans å hångel. Måste det går flera dagar mellan varje meddelande? Tycker ni om att medvetet jävlas eller? :va

hrmm, host.. har du inte läst Aftonbladet?

"7 av 10 har lämnat nummer till någon som de tyckte var snygg när de var berusade, men inte i nyktert tillstånd. "

:7peta

:D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Livet är gött! Jag stortrivs på mitt jobb och det känns verkligen helrätt! :tummenupp

Det enda jag börjar lessna på nu är revbenet. Har gjort ont i två veckor, jag har druckit medicinen och det hjälper att få upp mer slem.
Idag hostade jag till och så small det till igen. Fick panik eftersom det känns värre att andas. Nu är det smärta i stort sett hela tiden. Känns som att hela revbenet är av på tysen ställen. Försöker att motarbeta hostan eftersom det gör riktigt jävulusiskt ont.

Har vi ingen doktor här som kan skriva ut morfin? :ätapiller :rock

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...