AndreasNo
Bannad
ja fy fan.. ingen att beklaga sig för... o här får ja ju inte..alla andra får.. men inte jag...fick frågan två ggr på festen jag va på idag om jag verkligen mår bra.. antar att de syns hur ja mår? jag som försöker att inte visa.
Du får beklaga dig för mig.AndreasNo skrev:2617141ja fy fan.. ingen att beklaga sig för... o här får ja ju inte..alla andra får.. men inte jag...fick frågan två ggr på festen jag va på idag om jag verkligen mår bra.. antar att de syns hur ja mår? jag som försöker att inte visa.
Ricken skrev:2617146Du får beklaga dig för mig.
Men jag vet inte om jag är till nån hjälp...
AndreasNo skrev:2617151heh.. jaru.. känns inte som nån är till nån direkt hjälp egentligen, men har hört att de ska va bättre att prata om det än att hålla de inom sig så släpper väl ut litegrann... lite pyspunka varianten...usch.. nåt drastiskt måste göras i mitt liv...
Slappa skrev:2617422Du då är vi två, vad ska man hitta på?
AndreasNo skrev:2617620finns inte mkt o gö...tycker synd om dig som är precis i början av helvetet.. jag e flera månader därifrån men de e fortfarande totalt skit...
iof mkt just pga att jag gjort som jag nu tänker tala om för dig att inte göra, UMGÅS INTE MED DITT EX FÖR HELVETE
Slappa skrev:2617633Mmm ja vet, sen är det så mycket jävla oklarheter man inte får svar på.
Sen att "vissa" är kryptiska gör att ja bara mer o mer funderar på om det inte är nån annan med i bilden.
Har du msn? Vi kanske ska snacka av oss sins emellan
AndreasNo skrev:2618529behöver seriöst proffesionell hjälp!... helvete!!!
Thermal skrev:2618779
mini-knutten skrev:2621424I samband med vissa händelser i mini-knuttens liv måste jag passa på att fråga brudarna här på SH om ni tjejer har oskrivna regler om hur ni ska hantera killar som ni gav ut numret till i helgen efter en timme av dans å hångel. Måste det går flera dagar mellan varje meddelande? Tycker ni om att medvetet jävlas eller?
Ursäkta för ovanstående generaliseringar
Nursey skrev:2621816Ont i halsen...hela natten var plågsam tills jag klockan 3 kombinerade alvedon med deepthroating av en Piggelin!! Rekommenderas för halsont
CBR_Falun skrev:2621821
Det där var både äckligt och lockande på samma gång..
Jävla förkylning, har också halsont, huvudvärk och snuva.
Nursey skrev:2621823GÖR'T!!
jag kände mig inte fullt nomal när jag gjorde det men fasen vad det hjälpte
mini-knutten skrev:2621424I samband med vissa händelser i mini-knuttens liv måste jag passa på att fråga brudarna här på SH om ni tjejer har oskrivna regler om hur ni ska hantera killar som ni gav ut numret till i helgen efter en timme av dans å hångel. Måste det går flera dagar mellan varje meddelande? Tycker ni om att medvetet jävlas eller?
Ursäkta för ovanstående generaliseringar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |